یکی از پرتکرارترین سوالات در زمینه خاک کاتالیزور این است که خاک کاتالیزور چقدر ارزش دارد و چگونه می توان از طریق آن کسب درآمد کرد؟

این روزها شغل های بسیاری در زمینه های مختلف وجود دارد و برخی از آن شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسند ولی در عین حال می توان از آن درآمد بسیار خوبی به دست آورد. یکی از این شغل ها، بازیافت خاک کاتالیزور می باشد و از این طریق می توان فلزات ارزشمند خاک کاتالیزور را به دست آورد. کاتالیزورخاصیت ضد آلایندگی دارد و این خاصیت به دلیل وجود فلزات گرونه پلاتین در این قطعه می باشد.

فلزات گروه پلاتین جزء ارزشمندترین فلزات جهان می باشند که می توان گفت ارزش آن با طلا برابر می کند و از این فلز در انواع صنعت های مختلف استفاده می شود. اما برای این که بفهمیم خاک کاتالیزور چقدر ارزش دارد باید فرآیند بازیافت خاک کاتالیزور صورت گیرد تا ببینیم که از هر کاتالیزور چه مقدار می توان فلزات پلاتین را به دست آورد. نسبت فلزات به کار رفته در کاتالیزور خودروهای مختلف بستگی به شرکت های سازنده کاتالیزور و نوع خودرو دارد.

برای این که ارزش خاک کاتالیزور به چشم بیاید، باید مقدار زیادی کاتالیزور ضایعاتی داشته باشید و هر چه خاک کاتالیزور بیشتری داشته باشید، مقدار فلزاتی که می توانید از خاک کاتالیزور استخراج کنید بیشتر است. فرآیند بازیافت خاک کاتالیزور یک فرآیند پیچیده و تخصصی می باشد و برای همین افرادی کمی در این زمینه فعالیت می کنند. این افراد کاتالیزورهای ضایعاتی را از تعمیرگاه های تعویض کاتالیزور با مبلغی توافقی خریداری می کنند و پس از آن با ابزارها و مواد شیمیایی که دارند، اقدام به بازیافت خاک کاتالیزور می کنند.

خرید خاک کاتالیزور

خاک کاتالیزور چقدر ارزش دارد

آگهی های زیادی برای فروش خاک کاتالیزور در اینترنت وجود دارد که در اکثر مواقع خرید و فروش خاک کاتالیزور به همین صورت انجام می شود. مجموعه کاتالیست وان یک مجموعه تخصصی در زمینه تعمیر و تعویض کاتالیزور خودرو می باشد و شما می توانید جهت سرویس خودرو خود به این مجموعه مراجعه نمایید. کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور می باشد و اگر کاتالیزورهای ضایعاتی برای فروش دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعمیر کاتالیزور سورنتو
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

به غیر از این سوال که خاک کاتالیزور چقدر ارزش دارد، سوالی دیگر در مورد خاک کاتالیزور وجود دارد و بسیاری هنوز نمی دانند خاک کاتالیزور چیست. کاتالیزورهای ضایعاتی، زمانی که می خواهیم آن ها را بازیافت کنیم تا فلزات آن ها را به دست آورید، ابتدا آن ها را به خاک کاتالیزور تبدیل می کنند تا فرآیند بازیافت بهتر انجام شود.

عمر کاتالیزور خودرو

کاتالیزور خودرو به طور متوسط بین 3 الی 4 سال عمر می کند و این بستگی به نوع خودرو و کاتالیزور آن دارد و کیفیت کاتالیزور در میزان کارایی آن اهمیت بالایی دارد. کاتالیزور خودروهای ایرانی به طور میانگین بین 2 الی 3 سال عمر می کنند و البته این بستگی به کارکرد خودرو و نحوه استفاده از خودرو دارد. زمانی که عمر کاتالیزور خودرو به پایان می رسد، باید برای تعویض آن اقدام نمایید و در غیر این صورت به دیگر اجزای خودرو آسیب می رسد.

در برخی از موارد ممکن است کاتالیزور خودرو آسیب دیده باشد و کارایی آن دچار اختلال شده باشد که در این صورت می توانید با مراجعه به تعمیرگاه های کاتالیزور، مشکل کاتالیزور خودرو خود را برطرف کنید و برای این کار می توانید به مجموعه کاتالیست وان مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاتالیزور خودرو می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

 ارزش و قیمت خاک کاتالیزور

ارزش خاک کاتالیزور

خرید خاک کاتالیزور

امتیاز مطلب post