خریدار خاک کاتالیزور ضایعاتی : اگر به دنبال خریدار خاک کاتالیزور ضایعاتی هستید، می توانی به مجموعه کاتالیست وان مراجعه نمایید و این مجموعه یک مرکز تخصصی تعمیر و تعویض انواع خودروهای داخلی و خارجی می باشد و همچنین در زمینه خرید خاک کاتالیزور هم فعالیت می کند. کاتالیزور خودرو مانند دیگر قطعات خودرو پس از چند سال استفاده نیاز به تعویض دارد و پس از تعویض، کاتالیزور استفاده شده یک کاتالیزور ضایعاتی محسوب می شود که دیگر داخل خودرو کارایی ندارد. برای ساخت کاتالیزور خودرو از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود که مهمترین آن ها فلز پلاتین می باشد.

فلز پلاتین خاصیت ضد آلایندگی دارد و می تواند آلایندگی های خودرو را به بیش از 90 درصد کاهش دهد و یکی از اصلی ترین اجزای خودرو می باشد و بدون آن خودرو در تست های آلایندگی رد می شود. خریدار خاک کاتالیزور ضایعاتی با جمع آوری کاتالیزورهای ضایعاتی، اقدام به بازیافت آن ها می کند و پس از آن فلزات پلاتین آن را طی یک فرآیند شیمیایی به همراه ابزار و مواد شیمایی استخراج می کند و اگر حجم زیادی از خاک کاتالیزور را در اختیار داشته باشید، مقدار قابل توجهی می توانید فلز پلاتین به دست آورید.

فلز پلاتین یکی از ارزشمندترین فلزات در جهان می باشد که در صنعت های مختلف مانند تجهیزات پزشکی، نظامی، خودرو و … مورد استفاده قرار می گیرد. فلزات پلاتین بسیار ارزشمند هستند و نباید به راحتی باعث دور انداختن آن ها شویم و می توان از خاک کاتالیزور فلزات پلاتین را استخراج کرد و بار دیگر در صنعت های مختلف از جمله ساخت کاتالیزور از آن استفاده کرد و این کار باعث می شود تا تولید زباله به حداقل برسد که برای محیط زیست مفید است.

خریدار خاک کاتالیزور ضایعاتی و عملکرد کاتالیزور خودرو

خریدار خاک کاتالیزور ضایعاتی و عملکرد کاتالیزور خودروکاتالیزور قطعه ای است که در کنار اگزوز خودرو قرار دارد و گازهای حاصل از احتراق موتور از کاتالیزور خودرو رد می شوند و آلایندگی های آن جذب کاتالیزور می شود و ما بقی آن از اگزوز خودرو خارج می شود. هر گونه نقص در عملکرد کاتالیزور می تواند باعث به وجود آمدن چندین مشکل شود و برای همین باید هر سال کاتالیزور خودرو را جهت بررسی به یک تعمیرکار کاتالیزور نشان دهید. یکی از مشکلاتی که ممکن است پس از چند سال کار کردن کاتالیزور رخ دهد، گرفتگی در کاتالیزور می باشد و این گرفتگی باعث می شود تا گازهای حاصل از احتراق موتور به طور کامل خارج نشوند و به موتور بازگردند.

قیمت خاک کاتالیزور
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

این باعث می شود تا حرارت موتور بالاتر برود و ذرات آلاینده ها بر روی عملکرد موتور تاثیر بگذارید و اگر به موقع برای رفع این مشکل اقدام نکنید، موتور خودرو شما آسیب جدی می بیند. از علائم خرابی کاتالیزور خودرو می توان به حرارت بالای موتور، مصرف سوخت بالا، کاهش شتاب خودرو، بوی نامطبوع داخل خودرو و رد شدن در تست های آلایندگی اشاره کرد. کاتالیزور خودروهای داخلی بین دو تا سه سال کارایی دارند و البته این عدد به صورت میانگین می باشد و بستگی به کارکرد خودرو هم دارد و پس از این مدت باید توسط یک تعمیرکار کاتالیزور بررسی شود. کاتالیزور خودروهای خارجی نسبت به خودروهای داخلی طول عمر بیشتری دارند ولی در هر صورت باید پس از مدتی کاتالیزور خودرو را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اهمیت خرید و بازیافت خاک کاتالیزور

خرید خاک کاتالیزور خودروهای داخلی و خارجی

اگر کاتالیزورهای ضایعاتی برای فروش دارید، مجموعه کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور ضایعاتی می باشد و تمامی کاتالیزورهای ضایعاتی شما را با قیمت مناسب خریداری می کند. همچنین اگر به تعمیر یا تعویض کاتالیزور خودرو نیاز دارید، می توانید از خدمات تعمیر و تعویض کاتالیزور این مجموعه بهره مند شوید و جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های تعمیر و تعویض می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند. ( تعمیر کاتالیزور )

شماره تماس: 09128385256
امتیاز مطلب post