اگر به دنبال یک مشتری برای خرید خاک کاتالیزور در تهران می باشید، می توانید به مجموعه کاتالیست وان مراجعه نمایید و این مجموعه در زمینه خرید خاک کاتالیزور در تهران فعالیت می کند. همچنین مجموعه کاتالیست وان یک مرکز تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور می باشد و اگر برای خودرو خود به کاتالیزور جدید نیاز دارید، می توانید از مجموعه کاتالیست وان کاتالیزور مورد نظر خود را به صورت تضمینی خریداری نمایید.

خرید خاک کاتالیزور در تهران توسط کسانی که در زمینه بازیافت خاک کاتالیزور فعالیت می کنند انجام می شود و خاک کاتالیزور دارای فلزاتی است که می توان آن ها را استخراج کرد و بار دیگر در صنعت های مختلف از آن استفاده کرد. به طور معمول دور ریختن چیزهایی که قابل بازیافت هستند کار درستی نیست و حتی می توان از آن درآمد خوبی به دست آورد. به طور مثال بردهای کامپیوتر و تلفن همراه به مقدار خیلی کمی دارای طلا می باشند و با جمع آوری آن ها به مقدار خیلی زیاد، می توان طلاهای آن را به دست آورد و به فروش آن، درآمد خوبی کسب کنیم.

خاک کاتالیزور هم به همین صورت می باشد و داخل آن فلزات مانند پلاتین، رودیوم و پالادیوم می باشد که ارزش آن ها بسیار زیاد است و اگر کاتالیزورهای ضایعاتی زیادی داشته باشید، مقدار مناسبی از این فلزات را می توایند به دست آورید. بازیافت خاک کاتالیزور کار هر کسی نمی باشد و برای همین اکثر کسانی که ضایعات کاتالیزور دارند، به صورت یک جا آن ها را به خریداران کاتالیزور می فروشند تا برای آن ها هم سود داشته باشد و شما می توانید برای خرید خاک کاتالیزور در تهران به مجموعه کاتالیست وان مراجعه نمایید.

اهمیت کاتالیزور

خرید خاک کاتالیزور در تهران

کاتالیزور یک قطعه مهم و کاربردی در خودرو می باشد که در مسیر اگزوز خودرو قرار دارد و گازهای حاصل از احتراق موتور از آن عبور می کنند و بیش از 90 درصد این گازها توسط کاتالیزور جذب می شوند و اجازه نمی دهد که در فضای باز پخش شود و گازهای حاصل از احتراق موتور سمی هستند و برای محیط زیست و انسان ها مضر است. متاسفانه بسیاری بر این باور هستند که وجود کاتالیزور در خودرو باعث می شود تا شتاب خودرو کاهش پیدا کند و برای همین این قطعه مهم را از خودرو جدا می کنند.

اگر کاتالیزور را از اجزای خودرو جدا کنید، گازهای سمی در هوا پخش می شوند و حتی باعث می شود تا این گاز به موتور خودرو بازگردند و باعث بالا رفتن حرارت موتور و همچنین کاهش عمر آن شود. تعویض کاتالیزور از جمله نکات مهمی است که باید به آن توجه شود و اگر عمر کاتالیزور به پایان رسیده باشد، باید حتما آن را توجه کنید و در غیر این صورت به موتور خودرو و دیگر اجزای آن آسیب می رساند. متاسفانه بسیاری از رانندگان به این موضوع توجه نمی کنند و حتی با وجود خرابی کاتالیزور، اقدام به تعویض آن نمی کنند.

کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

علائم خرابی کاتالیزور

خرید خاک کاتالیزور در تهران

  • کاهش شتاب خودرو

یکی از دلایل مهم کاهش شتاب خودرو مربوط به پایان عمر کاتالیزور می باشد و این مورد را اکثر رانندگان و حتی تعمیرکاران خودرو فراموش می کنند و برای برطرف کردن این مشکل دیگر قطعات خودرو را بررسی می کنند. گرفتگی در کاتالیزور خودرو باعث می شود تا گازهای موتور به طور کامل از اگزوز خارج نشوند و همین باعث کاهش شتاب خودرو می شود.

  • حرارت بالای موتور

از دیگر علائم خرابی کاتالیزور خودرو می توان به حرارت بالای موتور اشاره کرد. هنگامی که موتور خودرو روشن است، فن با گردش هوا وظیفه خنک کردن آن را دارد ولی با وجود این که فن خودرو کار می کند، باز هم حرارت موتور بالا است. این مربوط به خرابی کاتالیزور می باشد و گازهای حاصل از احتراق موتور به جای خارج شدن به موتور باز می گردند و حرارت موتور افزایش پیدا می کند. همچنین کاهش شتاب خودرو باعث می شود تا خودرو فشار بیشتری را متحمل شود تا به شتاب مورد نیاز شما برسد.

  • بوی ناطبوع در داخل خودرو

گازهایی که از کاتالیزور و اگزوز خارج نشده اند، بخشی از آن به موتور باز می گردد و این گازها ممکن است از طریق سیستم هواکش به داخل خودرو وارد شود و این گازهای یک بوی نامطبوعی دارند و اگر با این مورد رو به رو شدید، به حتمال فراوان کاتالیزور خودرو شما دچار خرابی شده است.

  • بالا رفتن مصرف سوخت

زمانی که شتاب خودرو به دلیل خرابی کاتالیزور کم می شود، موتور فشار بیشتری وارد می شود تا به شتاب مورد نیاز برسد و در این بین، مصرف سوخت بالاتر می رود.

اگر دارای کاتالیزورهای ضایعاتی می باشید، برای خرید خاک کاتالیزور در تهران می توانید با مجموعه کاتالیست وان تماس حاصل نمایید.

خرید خاک کاتالیزور

خرید کاتالیزور