کاتالیزور ضایعاتی ارزشی ندارد و نمی توان دوباره از آن برای خودرو استفاده کرد ولی خرید خاک کاتالیزور ضایعاتی می تواند برای شما سودآور باشد چرا که در خاک کاتالیزور فلزات ارزشمندی وجود دارد که با استخراج آن می توانید آن ها را به دست آورید. در کاتالیزور خودرو از یک فلز مهم و ارزشمند به نام پلاتین استفاده شده است و دلیل آن این است که فلز پلاتین خاصیت ضد آلایندگی دارد و برای همین در کاتالیزور خودروها از این فلز استفاده می شود.

کاتالیزور خودروها با توجه به نوع خودرو متفاوت می باشد و حتی کیفیت کاتالیزور خودروها با یک دیگر متفاوت است و بستگی به کشور و کارخانه ساخت کاتالیزور خودرو دارد. به طور مثال کاتالیزور خودروهای خارجی بسیار با کیفیت تر از کاتالیزور خودروهای داخلی می باشد و در نتیجه خاک کاتالیزور خودروهای خارجی ارزشمندتر می باشد و در زمان خاک کاتالیزور ضایعاتی باید به این نکته توجه داشته باشید.

عمر مفید کاتالیزور خودروها به طور حدودی بین 3 الی 4 سال می باشد و پس از این مدت باید توسط یک تعمیرکار کاتالیزور بررسی شود و در صورتی که کاتالیزور فرسوده شده باشد، باید یک کاتالیزور جدید را جایگزین آن کنید. کاتالیزورهای ضایعاتی توسط تعمیرکاران کاتالیزور به صورت یک جا توسط افرادی که برای خرید خاک کاتالیزور ضایعاتی اقدام کرده اند به فروش می رسد و مجموعه کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور ضایعاتی می باشد و اگر خاک کاتالیزور برای فروش دارید، می توانید با ما تماس بگیرید.

خاک کاتالیزور ضایعاتی

خرید خاک کاتالیزور ضایعاتی

کاتالیزور خودرو شامل قسمت های مختلفی است که هنگام بازیافت و استخراج فلزات آن، قسمت های بی ارزش از آن جدا می شود و قسمت های مهم و با ارزش آن با استفاده از ابزارها و مواد شیمیایی به خاک کاتالیزور تبدیل می شود و پس از آن با روش های اصولی و خاص می توان فلزات گروه پلاتین آن را به دست آورد. برای این که عملیات بازیافت و استخراج فلزات کاتالیزور بهتر انجام شود، کاتالیزور به خاک کاتالیزور تبدیل می شود.

خرید خاک کاتالیزور خودرو
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

با به دست آوردن فلزات پلاتین خاک کاتالیزور، می توان آن را بار دیگر در صنعت های مختلف استفاده کرد و حتی برخی از کارخانه های ساخت کاتالیزور خودرو، کاتالیزورهای ضایعاتی را جمع آوری می کنن و با بازیافت آن و به دست آوردن مواد اولیه خاک کاتالیزور مانند فلز پلاتین، از آن بار دیگر برای ساخت کاتالیزور جدید استفاده می شود و این کار باعث جلوگیری از هزینه های اضافی و همچنین هدر رفتن مواد اولیه می شود. بازیافت کاتالیزورهای ضایعاتی خودرو باعث می شود تا زباله کمتری تولید شود و این برای محیط زیست بسیار عالی است.

بیشتر بخوانید: خریدار خاک کاتالیزور در تهران

علائم خرابی کاتالیزور خودرو

زمانی که با علائم زیر رو به رو می شوید، باید برای تعمیر و تعویض کاتالیزور خودرو اقدام نمایید:

  • کاهش شتاب خودرو
  • افزایش سوخت خودرو
  • بوی ناطمبوع در داخل خودرو
  • حرارت بالای موتور
  • رد شدن در تست های آلایندگی

زمانی که موارد فوق را در خودرو خود مشاهده کردید، باید به یک تعمیرکار کاتالیزور مراجعه کنید تا کاتالیزور خودرو شما را مورد بررسی قرار دهد. گاهی اوقات گرفتگی در کاتالیزور خودرو باعث می شود تا عملکرد آن دچار اختلال شود و با مراجعه به تعمیرگاه کاتالیزور می توان این مشکل را برطرف کرد و نیازی به تعویض کاتالیزور خودرو نمی شود. مجموعه کاتالیست وان ضمن فعالیت در زمینه خرید خاک کاتالیزور ضایعاتی، به صورت تخصصی در زمینه تعمیر و تعویض خاک کاتالیزور فعالیت می کند و کاتالیست وان یک مرکز تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور انواع خودرو می باشد.( تعمیر کاتالیزور )

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید خاک کاتالیزور ضایعاتی می توانید با ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نماییم. شماره تماس: 09128385256

امتیاز مطلب post