شاید هنوز بسیاری از افراد در مورد اهمیت خرید و بازیافت خاک کاتالیزور اطلاعاتی نداشته باشند و ما قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. کاتالیزور قطعه ای مهم در خودرو می باشد که پس از چندین سال کار کردن نیاز به تعویض دارد و پس از تعویض، کاتالیزور در دسته ضایعات قرار می گیرد ولی در ساخت کاتالیزور خودرو مواد اولیه ارزشمندی استفاده شده است که بازیافت آن می توان این مواد اولیه را از ان استخراج کرد و بار دیگر در صنعت های مهم از آن استفاده کرد.

کاتالیزور ضایعاتی خودرو در دسته زباله های غیر الکترونیکی محسوب می شود ولی مواد اولیه ارزشمندی به نام فلز پلاتین در آن به کار رفته شده است و این فلز به دلیل خاصیت های زیادی که دارد در صنعت های مختلف از جمله ساخت کاتالیزور از آن استفاده می شود. مهمترین ویژگی فلز پلاتین ضد آلایندگی بودن آن می باشد و کاتالیزور خودرو هم قطعه ای است که میزان آلایندگی های خودرو را به بیش از 90 درصد کاهش می دهد و اگر این قطعه در خودرو وجود نداشت، گازهای سمی و خطرناک حاصل از احتراق موتور در فضای بیرون پخش می شدند که برای انسان و محیط زیست بسیار مضر و خطرناک می باشد. ( تعمیر کاتالیزور )

کاتالیزور آلایندگی های خودرو را به خود جذب می کند و پس از 3 الی 4 سال به طور معمول دیگر کاتالیزور کارایی سابق را ندارد و باید آن را تعویض کرد. کاتالیزورهای ضایعاتی توسط تعمیرکاران کاتالیزور به صورت یک جا به افرادی که قصد خرید خاک کاتالیزور را دارند، می فروشند و این افراد برای بازیافت کاتالیزور خودرو، ابتدا آن ها را به خاک کاتالیزور تبدیل می کنند تا راحت تر بتوانند فلزات پلاتین آن را طی یک عملیات شیمیایی به دست آورند و البته این کار به تجربه و تخصص بالایی نیاز دارد و باید با مواد شیمیایی و اسیدها آشنایی داشته باشید.

خرید خاک کاتالیزور

اهمیت خرید و بازیافت خاک کاتالیزور

افرادی که در زمینه بازیافت خاک کاتالیزور فعالیت می کنند، برای خرید خاک کاتالیزور به تعمیرگاه های کاتالیزور مراجعه می کنند و تمامی کاتالیزورهای فرسوده را با قیمتی توافقی از فروشنده می خرند و زمانی که تعداد زیادی کاتالیزور خودرو به دست آوردند، اقدام به بازیافت آن ها می کند. بازیافت خاک کاتالزور زمانی ارزش اقتصادی دارد که شما مقدار زیادی خاک کاتالیزور داشته باشید تا بتوانید مقدار قابل توجهی فلزات پلاتین را به دست آورید. اهمیت خرید و بازیافت خاک کاتالیزور زمانی مشخص می شود که با این کار می توانید جلوی تولیدات زباله بیشتر را بگیرید.

تعمیر کاتالیزور c3
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

به طور متوسط به صورت روزانه در سراسر کره زمین چندین میلیون تن زبانه تولید می شود و فقط مقدار کمی از آن ها قابل بازیافت می شود و بسیاری دیگر از آن ها در طبیعت رها می شود و این یک خطر جدی و بزرگ در آینده ای نزدیک برای محیط زیست می باشد. بازیافت خاک کاتالیزور هر چند به مقدار خیلی کم تاثیر مثبتی در کم کردن زباله ها دارد و حتی می توان از هدر رفتن مواد اولیه ارزشمند آن جلوگیری کرد و این به حفظ منابع طبیعی هم کمک بسیار زیادی می کند.

بیشتر بخوانید: خرید خاک کاتالیزور خودرو داخلی

کاتالیست وان

کاتالیست وان یک مرکز تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور خودروهای داخلی و خارجی می باشد و این کار را با بهترین کیفیت و به تضمینی برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد. کاتالیزور خودرو پس از دو الی سه سال کار کردن باید توسط تعمیرکار کاتالیزور مورد بررسی قرار گیرد و اگر مشکلی وجود نداشت می توانید همچنان از آن استفاده کنید و در غیر این صورت باید برای تعمیرات و یا تعویض آن اقدام نمایید. همچنین مجموعه کاتالیست وان در زمینه خرید خاک کاتالیزور هم فعالیت می کند و اگر خاک کاتالیزور برای فروش دارید می توانید با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

شماره تماس: 09128385256

امتیاز مطلب post