این روزها خرید و فروش خاک کاتالیزور در جریان می باشد اما هنوز این سوال برای بسیاری ها پیش می آید که خاک کاتالیزور چیست و چه ارزشی دارد؟ در این مطلب قصد داریم تا در مورد خاک کاتالیزور و ارزش خاک کاتالیزور بپردازیم.

خاک کاتالیزور به مواد بازیافتی از کاتالیزور کارکرده گفته می شود و این خاک کاتالیزور شامل فلزاتی است که می آن ها را از استخراج کرد و می توان دوباره از آن در صنعت های مختلف استفاده کرد. کاتالیزور یک قطعه مهم در خودرو می باشد و تمامی خودروها این قطعه مهم و کاربردی را دارند چرا که بدون کاتالیزور آلایندگی های خودرو بسیار بالا می رود و گازهای حاصل از احتراق موتور در هوای بیرون پخش می شوند که برای محیط زیست و سلامت انسان ها مضر است.

کاتالیزور به دلیل فلزاتی خاصی که در آن به کار رفته است، باعث می شود تا به میزان بالای 90 درصد از آلایندگی خودرو کم شود و عمر مفید کاتالیزورها با توجه به میزان کارکرد آن ها بین دو تا سه سال می باشد و پس از این زمان باید آن ها را تعویض کرد. کاتالیزورهای کارکرده و غیر قابل استفاده جزء کاتالیزورهای ضایعاتی محسوب می شود و تعمیرگاه های تعویض کاتالیزور آن ها را جمع می کنند و به صورت یک جا به عنوان ضایعات به خریداران خاک کاتالیزور می فروشند.

خریداران خاک کاتالیزور ابتدا کاتالیزورهای ضایعاتی را به میزان خیلی زیاد خریداری می کنند و پس آن برای بهتر بازیافت شدن آن ها، کاتالیزور را تبدیل به خاک می کنند و به آن خاک کاتالیزور گفته می شود. از خاک کاتالیزور می توان فلزاتی مانند پلاتین، رودیوم و پالادیوم به دست آورد و این فلزات بسیار ارزشمند می باشند و اگر مقدار زیادی بتوانید از طریق کاتالیزورهای ضایعاتی به دست آورید، سود بسیار خوبی به شما می دهد.

خرید خاک کاتالیزور

خاک کاتالیزور چیست

شاید در نگاه اول ارزش خاک کاتالیزور بسیار پایین باشد اما افرادی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند، با خرید کاتالیزورهای کارکرده و ضایعاتی به میزان خیلی زیاد، مقدار زیادی از فلزات آن را به دست می آورند و زمانی این کار به شما سود می دهد که کاتالیزورهای زیادی داشته باشید و استخراج فلزات از کاتالیزورهای کم با توجه به زمانی که برای آن گذاشته می شود و موادی که برای استخراج آن استفاده می کنید، اصلا برای شما سودآوری ندارد.

ارزش خاک کاتالیزور
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

مجموعه کاتالیست وان در زمینه خرید خاک کاتالیزور فعالیت می کند شما می توانید برای خرید خاک کاتالیزور به این مجموعه تماس بگیرید. بسیاری از مردم برای فروش کاتالیزورهای ضایعاتی خود به آگهی های رایج در اینترنت مراجعه می کنند اما کاتالیست وان یک مجموعه تخصصی در زمینه کاتالیزور خودرو می باشد. کاتالیست وان انواع کاتالیزورهای کارکرده اتومبیل ها را با قیمت مناسب خریداری می کند و برای این کار می توانید با ما تماس بگیرید.

اهمیت کاتالیزور در خودرو

کاتالیزور خودرو یکی از مهمترین قطعات برای کاهش آلایندگی های محیطی است که از سال 1381 در صنعت خودروسازی ایران با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت و از آن سال تاکنون استفاده از این قطعه در هر نوع خودرو داخلی یا خارجی برای دریافت معاینه فنی الزامی می باشد و هر خودرو خارجی برای وارد شدن به کشور باید دارای این قطعه باشد و در غیر این صورت در تست های آلایندگی رد می شود.

کاتالیزور مانند هر قطعه دیگری در خودرو دارای یک عمر می باشد و باید حدودا هر 100 هزار کیلومتر یا دو الی سه سال یک بار این قطعه تعویض شود و برای تعویض کاتالیزور خود می توانید به مجموعه کاتالیست وان مراجعه نمایید. کاتالیست وان یک مرجع تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور انواع خودروهای داخلی و خارجی می باشد و برای تهیه کاتالیزور با قیمت مناسب می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید.

 خرید کاتالیزور کارکرده

ارزش خاک کاتالیزور

خرید کاتالیزور

 

امتیاز مطلب post