خرید خاک کاتالیزور یکی از روش های کسب درآمد می باشد که این روزها برخی از مردم بیشتر به آن ها می پردازند و حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که خرید خاک کاتالیزور چه ارزشی دارد؟

کاتالیزور یکی از اجزای مهم و کاربردی خودروها می باشد که طول عمر آن ها نسبت به میزان کارکرد خودرو متفاوت است و به صورت حدودی بین دو تا سال برای خودرو کار می کند و پس از آن معمولا دیگر کارایی ندارند و باید جای آن را با یک کاتالیزور جدید عوض کنید. کاتالیزورهای کارکرده جزء ضایعات محسوب می شود اما از همین کاتالیزورهای بی ارزش می توان فلزات با ارزشی استخراج کرد و آن را به فروش رساند.

برای خرید خاک کاتالیزور چندین راه وجود دارد و یکی از آن ها این است که کسانی که در کار خرید ضایعات فعالیت می کنند، با خرید کاتالیزورهای کارکرده و ضایعاتی به تعداد زیاد، اقدام به استخراج فلزات آن می کنند که با نام خاک کاتالیزور آن ها می شناسیم. کسانی هم که در بازار خرید و فروش فلزات فعالیت می کنند، با خرید خاک کاتالیزور آن ها را دوباره به صنعت باز می گردانند و این چرخه به همین صورت ادامه دارد. شما می توانید برای خرید خاک کاتالیزور به مجموعه کاتالیست وان مراجعه نمایید و کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی می کنند.

برای خرید خاک کاتالیزور می توان به تعمیرگاه هایی که در حوزه تعمیر و تعویض کاتالیزور فعالیت می کنند مراجعه کنید و اکثر آن ها کاتالیزورهای ضایعاتی را جمع می کنند و به صورت یک جا به فروش می رسانند و با پرداخت هزینه می توانید آن ها را خریداری کنید و پس از آن مشغول استخراج فلزات آن شوید. توجه داشته باشید که استخراج فلزات کاتالیزور یک کار کاملا تخصصی می باشد و به دلیل این که با مواد شیمیایی سروکار دارد، افراد کم تجربه نباید به تنهایی در این زمینه فعالیت کند و باید از افراد با تجربه کمک بگیرید. ( تعمیر کاتالیزور )

فلزات موجود در کاتالیزور

خرید خاک کاتالیزور

کاتالیزور با توجه به ساختاری که دارد دارای فلزات ارزشمندی است که حتی پس از این که غیر قابل استفاده شد، می توان آن فلزات ارزشمند را استخراج کرد. فلزات یک قطعه بسیار مهم در خودرو محسوب می شود که تاثیرگذاری بسیاری در کاهش آلایندگی ها دارد و بالای نود درصد آلایندگی خودرو توسط کاتالیزور خنثی می شود و این به دلیل فلزات به کار رفته در آن می باشد. مهترین فلزات به کار رفته در کاتالیزور، پلاتین، رودیوم و پالادیوم می باشد و ارزش این فلزات در بازار جهانی بسیار بالا می باشد و به همین دلیل است که کاتالیزورها اغلب قیمت بسیار بالایی دارند.

انواع کاتالیزور خودرو
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

هر خودرویی با توجه به مدل و سال ساخت خود دارای کاتالیزورهای متفاوتی می باشد و طبیعتا کاتالیزور خودروهای گران قیمت، قیمت بالاتری دارند و حتی در زمان ضایعات ارزش آن ها بیشتر می باشد ولی اکثرا ضایعات کاتالیزور را به صورت مختلط و یک جا به فروش می رسانند که برایشان سود داشته باشد. حتی خرید خاک کاتالیزور به میزان زیاد ارزشش بیشتر است و میزان سود دهی بیشتری دارد.

زمان تعویض کاتالیزور خودرو

کاتالیزورهای خودرو بسته نوع کیفیت و ساخت آن ها دارای یک طول عمر می باشند و پس از آن باید برای تعویض کاتالیزور خودرو اقدام کرد. کاتالیزور خودورهای داخلی با توجه به نوع ساخت آن ها حدود 2 الی 3 سال عمر می کنند و البته این مقدار بستگی به میزان کارکرد خودرو هم دارد و کاتالیزور خودروهای خارجی با توجه به این که کیفیت ساخت بهتری دارند، بین 3 الی 4 سال عمر می کنند. برای این که از وضعیت کاتالیزور خودرو خود باخبر شوید، بهتر است پس از این زمان ها به یک تعمیرکار کاتالیزور خودرو مراجعه کنید و اگر کاتالیزور خودرو شما مشکلی نداشته باشد، می توانید از آن استفاده کنید و در غیر این صورت باید برای تعویض آن اقدام نمایید.

مجموعه کاتالیست وان یک مرکز تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور خودروهای داخلی و خارجی می باشد و اگر به یک کاتالیزور جدید برای خودرو خود نیاز دارید، می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید. جهت اطلاع از هزینه های کاتالیزور خودرو و همچنین هزینه های تعمیر و تعویض کاتالیزور خودرو می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند. ( خرید کاتالیزور )

فروش و خرید خاک کاتالیزور

خرید خاک کاتالیزور

برای خرید خاک کاتالیزور آگهی های بسیاری در اینترنت و روزنامه ها وجود دارد و و خریداران این قطعه با استفاده از همین آگهی ها مشتریان خود را پیدا می کنند. اکثر تعمیرگاه های تعویض کاتالیزور خودرو، کاتالیزورهای ضایعاتی را به صورت کیلویی و با هزینه مشخص به فروش می رسانند و خریدار پس از خرید خاک کاتالیزور اقدام به استخراج فلزات آن می کند. قیمت خرید خاک کاتالیزور متفاوت می باشد و اکثرا به صورت توافقی این کار حاصل می شود.

برخی از فروشندگان، خاک کاتالیزور خودروهای داخلی و خارجی از به صورت جداگانه به فروش می رسانند و کسانی که به دنبال خاک کاتالیزور خودروهای خارجی هستند به راحتی می توانند آن ها را خریداری کنند. مجموعه کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور خودرو می باشد و اگر خاک کاتالیزور برای فروش داریدف می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

شماره تماس: 09128385256

امتیاز مطلب post