فروش و تعمیر کاتالیزور سانگ یانگ

تعمیر کاتالیزور سانگ یانگ باید توسط افراد متخصص انجام شود و کاتالیزور یکی از مهمترین قطعه خودروها می باشد که اغلب توسط رانندگان به فراموشی سپرده می شود. کاتالیزور نسبت به دیگر قطعات خودرو دیرتر نیاز به سرویس دارد و خودروهای قدیمی تر باید به فکر تعویض کاتالیزور خود باشند. کاتالیزور نقش اساسی در مصرف سوخت و آلایندگی خودرو دارد. اگر کاتالیزور خودرو سانگ یانگ به درستی کار نکند، در تست آلایندگی رد خواهد شد و در مدت زمان کمی مشکلات بیشتری به وجود می آورد.

مشکلاتی که پس از خرابی کاتالیزور به وجود می آید به شرح زیر می باشد:

  • بالا رفتن مصرف سوخت
  • بالا رفتن حرارت موتور
  • عدم خروج گازهای حاصل از احتراق موتور
  • کاهش شتاب خودرو
  • روشن شدن چراغ اخطار

هر کدام از علائم فوق را در خودرو خود ملاحظه کردید، برای بررسی کاتالیزور به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه نمایید.

زمان تعویض کاتالیزور

زمان تعویض کاتالیزور بستگی به میزان مصرف خودرو دارد ولی به طور معمول کاتالیزورها بین 80 تا 100 هزار کیلومتر باید بازبینی شوند و در صورت نیاز تعویض گردد. معمولا بین 3 تا 4 سال کاتالیزور عمر می کند و پس از این زمان باید برای تعویض کاتالیزور اقدام نمایید. قیمت کانالیزور خودرو با توجه به نرخ تورم و بالا و پایین شدن آن، در زمان های مختلف متفاوت می باشد ولی جهت اطلاع از آخرین قیمت ها می توانید با کارشناسان کاتالیست وان تماس حاصل نمایید.

فروش کاتالیزور سانگ یانگ

مجموعه کاتالیست وان در زمینه فروش و تعمیر کاتالیزور سانگ یانگ و همچنین تعمیر موتور این خودرو به صورت تخصصی فعالیت می کند و دارای یک کادر مجرب می باشد. شما می توانید جهت تعمیر کاتالیزور خودرو خود به این مجموعه مراجعه نمایید و کارشناسان ما در کمترین زمان این کار را به بهترین شکل برای شما انجام خواهند داد.