بازیافت خاک کاتالیزور یک فرآیند کاملا شیمیایی می باشد که با اسیدها و دیگر مواد شیمیایی این کار انجام می شود و به دلیل این که برای بازیافت کاتالیزور از مواد شیمیایی خطرناک استفاده می شود، حساسیت این کار بسیار بالا می رود و فردی که قرار است مراحل بازیافت خاک کاتالیزور را انجام دهد، باید به طور کامل به اصول آن مسلط باشد تا خطری ایجاد نشود. بازیافت خاک کاتالیزور به منظور به دست آوردن فلزات ارزشمند آن انجام می شود و می توان بار دیگر آن ها را در صنعت های مختلف استفاده کرد.

کاتالیزورهای خودرو پس از چندین سال کار کردن دیگر خاصیت خود را از است می دهند و مثل سابق آلایندگی های خودرو را جذب خود نمی کند و برای همین باید یک کاتالیزور نو را جایگزین آن کرد. این کاتالیزورهای ضایعاتی دیگر ارزش استفاده کردن ندارند اما با تبدیل آن ها به خاک کاتالیزور می توان فلزات به کار رفته در آن را استخراج کرد. مجموعه کاتالیست وان یک مجموعه تخصصی در زمینه تعمیر و تعویض کاتالیزورهای خودرو می باشد و همچنین خریدار خاک کاتالیزور هم می باشد و شما می توانید برای فروش کاتالیزورهای ضایعاتی خود با ما تماس بگیرید.

بازیافت خاک کاتالیزور کار هر کسی نمی باشد و اغلب کارخانه های صنعتی کاتالیزورهای ضایعاتی را از جاهای مختلف خریداری می کنند و پس از آن برای بازیافت، کاتالیزورها را به خاک کاتالیزور تبدیل می کنند تا فرآیند بازیافت بهتر انجام شود. در خاک کاتالیزور فلزاتی مانند پلاتین، پالادیوم و رودیوم می باشد که با استفاده اسیدها می توان آن ها را از سایر ضایعات کاتالیزور جداسازی کرد و برای این کار باید کاملا به مواد شیمیایی آشنایی داشته باشید.

ارزش خاک کاتالیزور

بازیافت خاک کاتالیزور

هنوز سوالات بسیاری در مورد ارزش خاک کاتالیزور وجود دارد و این که از یک کاتالیزور خودرو چه مقدار می توان فلزات به دست آورد و آیا این کار سوددهی دارد یا خیر؟ متاسفانه یک باور غلط در این باره وجود دارد این است که خیلی ها فکر می کنند از یک کاتالیزور می توان مقدار زیادی فلز پلاتین به دست آورد اما این چنین نیست و زمانی این کار ارزش دارد که شما کاتالیزورهای ضایعاتی بسیاری داشته باشید و هر کاتالیزور ممکن است چند گرم برای شما فلز داشته باشد و تعداد بالای کاتالیزورها این آمار را بالاتر می برد.

بررسی مهم ترین ویژگی ها و ایرادات پژو 206
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

ارزش خاک کاتالیزور به مقداری که از آن دارید بستگی دارد و برای استخراج فلزات کاتالیزور هزینه هایی صرف می شود که باید از طریق بازیافت کاتالیزور آن ها را به دست آورد. به صورت مثال برای خرید کاتالیزورهای ضایعاتی باید مبلغی را بپردازید و ممکن است کاتالیزورها را به صورت عددی یا کیلویی به فروش برسانند و همچنین برای بازیافت آن به ابزارهایی و مواد شیمیایی نیاز می باشد. بازیافت کاتالیزور به تعداد بالا برای شما سود بسیار خوبی دارد و می توانید به صورت ماهانه درآمد مناسبی از این طریق به دست آورید.

اگر به دنبال مشتری برای فروش ضایعات کاتالیزور و خاک کاتالیزور خود می باشید، مجموعه کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور می باشد و می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین مجموعه کاتالیست وان به صورت تخصصی در زمینه تعمیر و تعویض کاتالیزور انواع خودرو فعالیت می کند و اگر به کاتالیزور نیاز دارید می توانید با مجموعه مراجعه نمایید.

 زمان تعویض کاتالیزور

یک کاتالیزور زمانی کارایی خود را از دست می دهد که علائم زیر را داشته باشد:

  • بالا رفتن مصرف سوخت خودرو
  • بالا رفتن حرارت موتور
  • وجود بوی ناطمبوع در در داخل خودرو
  • کاهش شتاب خودرو
  • رد شدن در تست آلایندگی

برای بررسی و تعمیر کاتالیزور خود می توانید به مجموعه کاتالیست وان مراجعه نمایید و اگر کاتالیزور شما غیر قابل استفاده باشد می توانید از همین مجموعه یک کاتالیزور با کیفیت به صورت تضمینی خریداری نمایید.

خاک کاتالیزور چیست

خرید خاک کاتالیزور

تعمیر کاتالیزور

امتیاز مطلب post