درباره تعمیرکاتالیزور ام وی ام X33 بیشتر بدانید:

گروه نخصصی کاتالیست وان تصمیم گرفته اطلاعات کامل و جامعی را درباره تعمیرکاتالیزور ام وی ام X33 در اختیار شما عزیزان قرار دهد چرا که بیشتر مراجعین به این مرکز تخصصی که سال‌ها است در زمینه نعمیر و تعویض کاتالیزور فعالیت دارد به علت بی‌توجهی و ندانستن حساسیت بالای این قطعه باعث خرابی آن شده‌اند و اکنون باید هزینه‌ای را پرداخت نمایند تا کاتالیزور خودوریشان را تعمیر یا تعویض نمایند.

ما در این مقاله از اهمیت و نحوه کار کرد کاتالیزور، نحوه نگهداری آن، درباره تعمیرکاتالیزور و هر آنچه به کاتالیزور مربوط خواهد شد را می‌گوئیم پس اگر می‌خواهید اطلاعات خود را درباره این قطعه ارزشمند افزایش دهید با ما همراه باشید.

نحوه عملکرد کاتالیزور و اهمیت تعمیرکاتالیزور ام وی ام X33

نحوه عملکرد کاتالیزور و اهمیت تعمیرکاتالیزور ام وی ام X33نحوه عملکرد کاتالیزور ام وی ام X33  یا در کل کاتالیزور خودروها به این صورت می‌باشد که  گازی که توسط کار کردن موتور خودرو تولید می‌شود را که شامل آلایندهای خطرناکی مانند: کربن منوکسید،هیدروکربن و اکسیدهای نیتروژن می‌باشد را دریافت کرده و قبل از وارد شدن به هوا با واکنش‌های شیمیایی تبدیل به آلایندهای بی‌خطر یا کم‌خطرتری خواهد کرد.

به همین‌خاطر است که می‌توانید با تعمیر کاتالیزور به موقع و سالم نگه داشتن آن از افزایش آلودگی هوا جلوگیری نمائید.

عمر مفید کاتالیزور چه قدر است و چه زمانی به تعمیرکاتالیزور ام وی ام X33  نیاز پیدا می‌کنید؟

مانند هر قطعه مصرفی دیگری کاتالیزورها نیز تاریخ مصرف دارند و بعد از ان شما باید اقدام به تعمیر یا تعویض آن نمائید، بهتر است بدانید که طول عمر مفید کاتالیزور به طور میانگین حدود 3 الی 4 سال است که با توجه به جنس کاتالیزور نحوه نگهداری ما از این قطعه و… کمی تغییر خواهد کرد.

توجه داشته باشید که ، در طول عمر خودروهایمان ، نیاز است تا حداقل یکبار مبدل کاتالیستی را تعویض نمائیم.

آیا خودمان توانایی تشخیص زمان تعویض کاتالیزور را داریم ؟

سوالی که بعد از مطرح کردن عمر مفید کاتالیزور پیش خواهد امد این است آیا ما خودمان متوجه خواهیم شد که مثلا خودروی ام وی ام ما به تعمیرکاتالیزور ام وی ام X33 نیاز دارد یا خیر در پاسخ باید گفت که همیشه متوجه خرابی کاتالیزور نخواهیم شد و گاهی اوقات می‌توانیم تشخیص دهیم که مشکل واقا از کاتالیزور است ، چرا که در بعضی مواقع مشکلی که  به نظر می رسد به علت مبدل کاتالیزورخراب در خودوری ما پیش آمده ، در واقع یک مشکل در سیستم مدیریت موتور می‌باشد ، بنابراین تعویض این قطعه که قیمت بالایی هم دارد مشکل را حل نخواهد کرد یا ممکن است با تعمیر کاتالیزور مشکل حل شود و تعمیرکار هزینه هنگفتی را برای تعویض کاتالیزور پیشنهاد خواهد داد . پیشنهاد گروه تخصصی کاتالیست وان این است برای تعمیر یا تعویض کاتالیزور حتما به تعمیر کار متخصص و معتبر مراجعه نمائید تا به مشکلات این چنینی برخورد نکنید.

کاتالیزور ام وی ام
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

دلایلی که باعث خواهد شد در زمان کوتاهتری به تعمیرکاتالیزور ام وی ام X33 نیاز پیدا کنید:

دلایلی که باعث خواهد شد در زمان کوتاهتری به تعمیرکاتالیزور ام وی ام X33 نیاز پیدا کنید:همانطور که گفته شد این قطعه بسیار حساس بوده و انجام یک سری کارها که در ادامه به ان‌ها اشاره خاهیم کرد باعث خواهد شد تا عمر این قطعه کوتاه شود، دلایلی که باعث کوتاه‌تر شدن عمر این قطعه خواهد شد مانند:

  • گرم شدن بیش از حد موتور

    • وارد شدن ضربه شدید و صدمات فیزیکی

   • ایراد داشتن سیستم جرقه خودرو

   • استفاده از مکمل های انژکتور شور یا مکمل های تقلبی

برای مطالعه بیشتر: فروش و تعمیر کاتالیزور ام وی ام

خرید کاتالیزور اورجینال با قیمت مناسب از کاتالیست وان

همانطور که گفته شد گروه تخصصی کاتالیست وان سال‌ها است که در زمینه فروش ، تعمیر کاتالیزور و… فعالیت دارد و دلایلی که این گروه را جزو برترین‌ها قرار داده زیاد است که ما به چند نمونه از آن‌ها خواهیم پرداخت تا با خیال راحت کاتالیزور خودروی خود را به ما بسپارید:

  1. سابقه طولانی و درخشان این گروه که سال‌ها است به طوذ تخصصی فقط در حوزه کاتالیزور فعالیت دارند
  2. استفاده از افراد متخصص با سابقه‌های کاری بالا
  3. استفاده از ابزارهای مدرن برای تشخیص ایراد کاتالیزور و برطرف کردن آن
  4. ارائه کاتالیزور اورجینال که باعث خواهد شد تا مدت‌ها از تعمیر یا تعویض کاتالیزور بی‌نیاز شوید
  5. در بسایری مواقع دیده شده بعد از تمیر یا تعویض کاتالیزور به علت بی‌تجربگی تعمیرکار چراغ چک خودرو روشن شده و خاموش هم نمی‌شود این گروه جزو معدود تعمیرکارانی است که می‌تواند این ایراد را برطرف نماید.
  6. با سپردن تعمیر کاتالیزور خودروی خود به این گروه تخصصی بهترین خدمات را با ارزان‌ترین قیمت دریافت خواهید کرد.
  7. و…

امتیاز مطلب post