مجموعه کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور می باشد و اگر قصد فروش کاتالیزورهای ضایعاتی و خاک کاتالیزور را دارید، می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید. کاتالیست وان یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیر و تعویض کاتالیزور خودرو می باشد و در زمینه خرید خاک کاتالیزور هم فعالیت می کند. اکثر تعمیرکاران کاتالیزورهای ضایعاتی را به صورت عمده به فروش می رسانند و خریداران خاک کاتالیزور با خریداری آن ها اقدام به بازیافت کاتالیزور می کنند و می توان بار دیگر از مواد اولیه آن در صنعت های مختلف استفاده کرد.

خریدار خاک کاتالیزور در آگهی های مختلف بسیار زیاد می باشد و مجموعه کاتالیست وان با قیمت مناسب خریدار خاک کاتالیزور شما می باشد و برای این کار می توانید با ما تماس بگیرید. کاتالیزور قطعه ای در خودرو می باشد و به دلیل فلزاتی که در آن به کار رفته است قیمت بالایی دارد و همچنان پس از فرسودگی کاتالیزور و تعویض آن، می توان فلزات آن را استخراج کرد و از طریق آن می توان کسب درآمد کرد.

استخراج فلزات کاتالیزور از خاک کاتالیزور به فرآیند شیمیایی می باشد و کار هر کسی نیست و مراحل حساسی دارد و باید به خوبی با ابزار و مواد شیمیایی و اسیدها آشنایی داشته باشید. میزان استخراج فلزات کاتالیزور بستگی به تعداد و مقدار خاک کاتالیزور شما دارد و همچنین کاتالیزورهای خودروهای مختلف ممکن است ارزش فلزات آن ها متفاوت باشد. به عنوان مثال کاتالیزور خودروهای داخلی نسبت به خودروهای با کیفیت خارجی تفاوت هایی دارد و مواد اولیه ای که در هر کدام به کار رفته است متفاوت می باشد اما می توان فلزات به کار رفته در آن ها را به دست آورد. ( تعمیر کاتالیزور )

خریدار خاک کاتالیزور و عمر کاتالیزور

خریدار خاک کاتالیزور

بسیاری از کسانی که خودرو دارند بر این باورند که اصلا نیازی به تعویض کاتالیزور نمی باشد ولی این چنین نیست و تمامی قطعات خودرو بالاخره روزی دچار فرسودگی می شوند و این بستگی به میزان کارکرد خودرو دارد. خودروهای جدید که در یکی دو سال اخیر ساخته شده اند نیازی به تعمیر یا تعویض کاتالیزور ندارند و خودروهای قدیمی تر نسبت به کارکرد آن ها باید توسط یک تعمیرکار، کاتالیزور آن ها مورد بررسی قرار گیرد و اگر غیر قابل استفاده باشد، باید آن را با یک کاتالیزور جدید جایگزین کرد.

شستشوی کاتالیزور
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

خرابی کاتالیزور باعث می شود تا خودرو با چندین مشکل رو به رو شود و اگر به آن اهمیت ندهیم، به زودی دیگر قطعات خودرو هم ایراد پیدا می کنند باید هزینه بیشتری بپردازید تا خودرو را تعمیر کنید. به عنوان مثال، یکی از علائم پایان عمر کاتالیزور حرارت بالای موتور می باشد و اگر کاتالیزور به خوبی نتواند گازهای حاصل از احتراق موتور را خارج کند، این گازها به موتور باز می گردند و حرارت موتور را بالا می برند. بالا رفتن حرارت موتور باعث آسیب رساندن به قطعات داخلی آن می شود.

عمر کاتالیزور به طور معمول سه الی چهار سال می باشد و یا حدود هر صد هزار کیلومتر کاتالیزور باید تعویض شود و این بستگی به عوامل مختلفی دارد ممکن است عمر آن بیشتر یا کمتر شود. برای تعمیر و تعویض کاتالیزور خود می توانید به مجموعه کاتالیست وان مراجعه نمایید و این مجموعه دارای بهترین کاتالیزورها با بهترین کیفیت می باشد و کاتالیست وان کاتالیزورهای خود را به صورت تضمینی به دست مشتریان می رساند. کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور می باشد و برای فروش کاتالیزورهای ضایعاتی خود می توانید با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید: بازیافت خاک کاتالیزور

امتیاز مطلب post