خرید خاک کاتالیزور خودرو داخلی باعث می شود تا بتوان فلزات با ارزش آن مانند پلاتین را استخراج کرد و اگر کاتالیزور خودروهای داخلی را به میزان خیلی زیادی داشته باشید، مقدار قابل توجهی از فلزات پلاتین خاک کاتالیزور را می توانید به دست آورید. خودروهای داخلی نسبت به خودروهای خارجی زودتر نیاز به تعویض کاتالیزور خودرو دارند و این بستگی به کیفیت ساخت کاتالیزور و همچنین میزان کارکرد خودرو دارد و برخی از خودروهای داخلی که کارکرد بالایی دارند، نیاز به تعمیر یا تعویض کاتالیزور دارند.

کاتالیزور یک قطعه مهم و حیاتی در خودرو محسوب می شود و اگر این قطعه در خودرو نباشد مشکلات زیادی پیش می آید و همچنین اگر خودرویی کاتالیزور نداشته باشد و یا کاتالیزور آن مشکل داشته باشد، در تست های آلایندگی رد می شود. کاتالیزور خودرو در کنار اگزوز وظیفه خروج گازهای سمی حاصل از احتراق موتور را بر عهده دارند ولی کاتالیزور آلایندگی های خودرو را به بیش از 90 درصد کاهش می دهد و باعث می شود تا گازهای شیمیایی جذب این قطعه شده و از ورود آن به فضای بیرون جلوگیری شود.

گازهای حاصل از احتراق موتور دارای ترکیبات خطرناکی هستند که برای انسان و محیط زیست بسیار خطرناک است و برای همین یکی از اجزای مهم خودرو کاتالیزور می باشد و در صورت خرابی باید هر چه زودتر برای تعمیر آن اقدام کرد. کاتالیزورها پس از این که عمرشان به پایان می رسد و دیگر در خودرو کارایی ندارند و باید تعویض شوند و در صورت تاخیر در تعویض کاتالیزور خودرو، به موتور و دیگر اجزای خودرو آسیب وارد می شود و مجبور می شوید هزینه های بیشتری بابت تعمیر خودرو خود بپردازید.

ارزش خاک کاتالیزور خودروهای داخلی

خرید خاک کاتالیزور خودرو داخلی

شاید خیلی ها بر این باور باشند که خرید خاک کاتالیزور خودروهای داخلی ارزشی ندارند و از نظر اقتصادی، استخراج فلزات آن به صرفه نیست ولی این طور نیست و در تمامی کاتالیزورهای خودرو مقدار استانداردی از فلز پلاتین استفاده شده است و دلیل آن خاصیت ضد آلایندگی فلز پلاتین می باشد و همین ارزش این فلز را چندین برابر کرده است. پس از خرید خاک کاتالیزور خودرو داخلی، ابتدا قطعات اصلی و ارزشمند آن جداسازی می شوند و برای استخراج فلزات آن، به خاک کاتالیزور تبدیل می شود که شبیه به پودر در می آیند.

بازیافت خاک کاتالیزور
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

پس از آن با استفاده از ابزارهای مخصوص و مواد شیمیایی مانند اسیدها می توان این کار را انجام داد و البته توجه داشته باشید اگر در این کار هیچ تجربه ای ندارید حتما از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. پس از این که مقدار زیادی خاک کاتالیزور به دست آورید، پس از استخراج فلزات پلاتین آن می بینید که مقدار قابل توجهی توانسته اید فلز پلاتین به دست آورید و با فروش آن می توانید درآمد بسیار خوبی کسب کنید. فلز پلاتین به دلیل خاصیت های فراوانی که دارد در صنعت های مختلف از جمله ساخت کاتالیزور مورد استفاده قرار می گیرد.

کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور

خرید خاک کاتالیزور

خرید خاک کاتالیزور خودرو داخلی و خارجی تفاوت چندانی ندارد و ممکن است کاتالیزور خودروهای خارجی کیفیت بهتری نسبت به خودروهای داخلی داشته باشد و در زمان خرید خاک کاتالیزور باید به این موضوع توجه داشته باشید و همچنین اگر کاتالیزور یک خودرو آسیب زیادی دیده باشد، ارزش چندانی ندارد و باید ببینید که اجزای تشکیل دهنده آن به چه صورت می باشد. مجموعه کاتالیست وان یک مرکز تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور خودرو می باشد و همچنین در زمینه خرید خاک کاتالیزور هم فعالیت می کند.

اگر خاک کاتالیزور برای فروش دارید می توانید با مجموعه کاتالیست وان تماس بگیرید و ما خاک کاتالیزور شما را با مناسب ترین هزینه خریداری می کنیم و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

شماره تماس: 09128385256

امتیاز مطلب post