در این مطلب قصد داریم به فلزات با ارزش خاک کاتالیزور بپردازیم و این که تا چه میزان می توان از خاک کاتالیزور فلزات آن را به دست آورد. همان طور که می دانید کاتالیزور یکی از اجزای مهم و کاربردی خودرو محسوب می شود که به میزان بالای 90 درصد از آلایندگی های خودرو را کم می کند و باعث می شود تا گازهای سمی حاصل از احتراق موتور در هوای آزاد پخش نشوند و این قطعه اهمیت بسیار زیادی برای محیط زیست و سلامت انسان دارد.

کاتالیزور با فلزات با ارزشی ساخته شده است که نقش مهمی در کم شدن آلایندگی های خودرو دارد و زمانی که عمر کاتالیزور به اتمام برسد، باید آن را با یک کاتالیزور جدید جایگزین کنید. بسیاری از تعمیرکاران کاتالیزور بر این باور هستند که کاتالیزورها پس از اتمام عمرشان دیگر ارزشی ندارند ولی این اشتباه است و کاتالیزور یک قطعه ی قابل بازیافت می باشد و می توان فلزات با ارزش خاک کاتالیزور را به دست آورد و بار دیگر در صنعت های مختلف از آن استفاده کرد.

استخراج فلزات کاتالیزور یک کار تخصصی و حساس می باشد و برای همین اکثر تعمیرکاران کاتالیزور، کاتالیزورهای ضایعاتی خود را با یک قیمت توافقی به خریداران کاتالیزور کارکرده می فروشند و این افراد از طریق بازیافت کاتالیزور و تبدیل آن به خاک کاتالیزور، فلزات با ارزش خاک کاتالیزور را به دست می آورند و با فروش آن درآمد خوبی کسب می کنند. مجموعه کاتالیست وان یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیر و تعویض کاتالیزور خودرو می باشد و همچنین اگر کاتالیزورهای ضایعاتی برای فروش دارید، می توانید به مجموعه کاتالیست وان مراجعه نمایید و ما خریدار خاک کاتالیزور شما هستیم.

فلزات با ارزش خاک کاتالیزور چیست ؟

متاسفانه یک باور غلط در این بحث وجود دارد و این است که بسیاری معتقند که داخل کاتالیزور طلا به کار رفته است و برای همین برای استخراج طلا از کاتالیزور تلاش می کنند. در کاتالیزور خودرو فلزات بسیاری به کار رفته است ولی از هیچ کاتالیزوری نمی توان طلا استخراج کرد چرا که اصلا در کاتالیزور طلا وجود ندارد. در کاتالیزور خودرو فلزاتی به کار رفته است که می توان گفت در حد طلا ارزش دارند و با استخراج صحیح می توان آن ها را به دست آورد.

قیمت خاک کاتالیزور در تهران
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

پلاتین یک فلز با ارزش در جهان می باشد و بسیاری ارزش آن را با طلا برابر می دانند و فلز پلاتین با توجه به خاصیت هایی که دارد، در صنعت های مختلف از جمله ساخت کاتالیزور از آن استفاده می شود. عناصر گروه پلاتین شامل فلزات رودیوم، پالادیوم، ایریدیوم، اسمیوم و روتنیوم می باشد و فلزات گروه پلاتین در زمینه های دندانپزشکی، صنایع اتومبیل سازی، صنایع الکتریکی و الکترونیکی، صنایع شیمیایی، جواهرسازی و تجهیزات آزمایشگاهی کاربرد دارد.

فلزات گروه پلاتین دارای خاصیت هایی هستند که باعث می شود فلزات سنگین و گازهای سمی به آن ها جذب شوند و به همین در کاتالیزور خودرو از فلز پلاتین استفاده می شود. ارزش و قیمت فلز پلاتین در جهان بسیار بالا می باشد و بسیاری ارزش آن را با طلا برابر می دانند و در صنعت های مختلفی از آن استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: قیمت خاک کاتالیزور در تهران

فلزات با ارزش خاک کاتالیزور و میزان استخراج فلزات از کاتالیزور

فلزات با ارزش خاک کاتالیزور و میزان استخراج فلزات از کاتالیزورمقدار فلزات به کار رفته در کاتالیزورها بستگی به نوع کاتالیزور، شرکت سازنده آن و مدل کاتالیزور خودرو دارد و به طور معمول می توان گفت که از یک کاتالیزور خودروی با کیفیت می توان یک تا دو گرم فلزات گروه پلاتین را به دست آورد. یک گرم فلزات گروه پلاتین شاید ارزش زیادی نداشته باشد ولی اگر کاتالیزورهای زیادی داشته باشید، این کار برای شما سودآوری بسیار خوبی دارد و می توانید فلزات با ارزش خاک کاتالیزور را به میزان بیشتر استخراج کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید خاک کاتالیزور می توانید با کارشناسان کاتالیست وان تماس حاصل نمایید.

توجه نمائید که با خرید کاتالیزور اورجینال از گروه تخصصی کاتالیست وان می توانید از شر تعمیر کاتالیزور زود هنگام خلاص شوید