قیمت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی ممکن است توسط فروشندگان نسبت به کاتالیزور خودروهای داخلی بیشتر باشد و دلیل آن کیفیت بیشتری کاتالیزور خودروهای خارجی می باشد که این مسئله برای همه روشن است. بسیاری از تعمیرگاه های کاتالیزور، کاتالیزورهای ضایعاتی خودروها را از هم جدا می کنند و به صورت جداگانه به فروش می رسانند. برخی از کاتالیزورهای خودرو ممکن است خاک آن ها برای بازیافت مناسب نباشد و این به دلیل کیفیت بسیار پایین کاتالیزور خودرو می باشد.

اما قیمت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی به دلیل این که خاک ارزشمندی دارند ممکن است بیشتر باشد و همین کاتالیزور خودروهای خارجی بسیار گران تر از خودروهای داخلی می باشد. بسیاری از خریداران خاک کاتالیزور به صورت تخصصی در زمینه بازیافت خاک کاتالیزور فعالیت می کنند و به خوبی با کاتالیزورهای خودروهای داخلی و خارجی آشنایی دارند و اگر خاک کاتالیزور مناسب بازیافت باشد، آن را خریداری می کنند.

مجموعه کاتالیست وان یک مرکز تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور خودروهای خارجی می باشد و همچنین در زمینه خرید خاک کاتالیزور هم فعالیت می کند و اگر خاک کاتالیزور خودرو خارجی برای فروش دارید، می توانید با ما تماس بگیرید. خرید و فروش و قیمت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی به صورت توافقی می باشد و یا به صورت کیلویی به فروش می رسند و این معامله بین خریدار و فروشنده انجام می شود.

بازیافت خاک کاتالیزور خودرو خارجی

قیمت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی

با بازیافت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی می توان مقدار مناسبی از مواد اولیه آن از جمله فلزات گروه پلاتین آن را به دست آورد و پلاتین یک فلز ارزشمند در تمامی صنعت ها می باشد که برای کارهای مختلف از جمله ساخت کاتالیزور از آن استفاده می شود. کاتالیزور از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که برای بازیافت آن این قسمت ها از یکدیگر جدا می شوند و قسمت هایی که قرار است بازیافت شوند آسیاب می شود و به صورت خاک کاتالیزور در می آیند.

ارزش فلزات خاک کاتالیزور
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

حالا این خاک کاتالیزور شامل فلزات گروه پلاتین و دیگر مواد اولیه می باشد و برای به دست آورند فلز پلاتین آن، از روش های استخراج استفاده می شود. کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند به طور کامل به این موضوع مسلط هستند و برای انجام این کار به ابزارهای مناسب و چندین اسید نیاز می باشد. توجه داشته باشید که اگر هیچ تجربه ای در این زمینه ندارید، به هیچ عنوان تنهایی اقدام به انجام این کار نکنید و به دلیل استفاده از اسیدهای مختلف، این یک کار خطرناک محسوب می شود و باید تمامی نکات ایمنی را رعایت کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت خاک کاتالیزور چقدر است

از کجا خاک کاتالیزور تهیه کنیم؟

برای تهیه خاک کاتالیزور باید به ضایعاتی ها و یا تعمیرگاه های کاتالیزور مراجعه نمایید و همچنین با جستجو در اینترنت می توانید فروشندگان کاتالیزورهای ضایعاتی را پیدا کنید و چیزی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید. بازیافت کاتالیزورهای ضایعاتی زمانی صرفه اقتصادی دارد که شما مقدار زیادی خاک کاتالیزور داشته باشد و هر چه خاک کاتالیزور بیشتری داشته باشید، مواد اولیه بیشتری می توانید به دست آورید.

این مواد که مهمترین آن فلز پلاتین می باشد، بار دیگر در کارخانجات مختلف قابل استفاده می باشند و می توانید با فروش آن درآمد خوبی کسب کنید. فلز پلاتین به دلیل خاصیت ضد آلایندگی که دارد یکی از مهمترین مواد اولیه در ساخت کاتالیزور می باشد و پس از فرسودگی کاتالیزور می توان آن را استخراج کرد و دوباره از آن برای ساخت کاتالیزورهای جدید استفاده کرد و بسیاری از کارخانه های ساخت کاتالیزور، کاتالیزورهای ضایعاتی را جمع آوری می کنند و با بازیافت آن، مواد اولیه مهم آن را به دست می آورند. جهت کسب اطلاعات بیشتر مورد قیمت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.