بسیاری از کسانی که در زمینه خرید و فروش خاک کاتالیزور فعالیت می کنند، به صورت روزانه پیگیر این هستند که قیمت خاک کاتالیزور چقدر است و و به دلیل بالا و پایین شدن قیمت فلزات، نمی توان به صورت دقیق گفت که قیمت خاک کاتالیزور چقدر است و ممکن است در هر روز قیمت متفاوتی برای آن در نظر گرفته شود و البته خرید و فروش خاک کاتالیزور با قیمت توافقی صورت می گیرد و قیمت روز آهن و فلزات هم در محاسبه آن بی تاثیر نیست.

کاتالیزور خودرو یکی از اجزای مهم خودرو محسوب می شود که عمر آن به طور متوسط بین 3 الی 4 سال می باشد و پس از این مدت، باید کاتالیزور خودرو خود را تعویض کنید و بی توجهی به این موضوع باعث می شود تا مشکلات بیشتری در خودرو ایجاد شود. کاتالیزور کار کرده خودرو پس از تعویض آن با کاتالیزور نو، غیر قابل استفاده می شود و جزء ضایعات محسوب می شود ولی کاتالیزورهای ضایعاتی را می توان با چرخه بازیافت، بار دیگر مواد اولیه آن را به دست آورد.

مهم ترین مواد اولیه به کار رفته شده در کاتالیزور خودرو، فلز پلاتین است که به دلیل خاصیت ضد آلایندگی در داخل کاتالیزور از آن استفاده می شود. فلز پلاتین یک فلز ارزشمند در جهان می باشد و می توان گفت ارزش آن با طلا برابری می کند ولی قیمت کمتری به نسبت به طلا دارد. کاتالیزور ضایعاتی ابتدا به خاک کاتالیزور تبدیل می شود و پس از آن با استفاده از یک فرآیند شیمیایی می توان فلزات گروه پلاتین آن مانند پالادیوم و رودیوم را به دست آورد.

خرید و فروش خاک کاتالیزور

قیمت خاک کاتالیزور چقدر است

کسانی که در زمینه بازیافت خاک کاتالیزور فعالیت می کنند، با جمع آوری کاتالیزورهای ضایعاتی و خرید آن ها، با ابزارها و امکاناتی که دارند، فلزات گروه پلاتین آن را به دست می آورند و چون این یک کار حساس و تخصصی می باشد، افراد کمی در این زمینه فعالیت می کنند. کسانی که در زمینه تعمیر و تعویض کاتالیزور فعالیت می کنند، کاتالیزورهای ضایعاتی را جمع آوری می کنند و به صورت یک جا به خریداران خاک کاتالیزور می فروشند و این کار برای هر دو طرف سودآور هست و همچنین از تولید زباله بیشتر جلوگیری می شود و با بازیافت آن، بار دیگر به چرخه تولید باز می گردد.

بایدها و نبایدهای تعمیر کاتالیزور
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

مجموعه کاتالیست وان یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیر و تعویض کاتالیزور انواع خودرو می باشد و اگر خاک کاتالیزور برای فروش دارید، این مجموعه خریدار خاک کاتالیزور می باشد و می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. برای این که این کار برای شما سودآور باشد، باید کاتالیزورهای ضایعاتی زیادی داشته باشید همچنین وضعیت کاتالیزور و نوع کاتالیزور هم مهم می باشد و کاتالیزور خودروهای خارجی کیفیت بهتری نسبت به خودروهای داخلی دارند و مواد اولیه به کار رفته در آن بهتر است.

با به دست آوردن فلزات گروه پلاتین، می توان آن را بار دیگر به چرخه تولید بازگرداند و حتی کارخانه های ساخت کاتالیزور، با جمع آوری کاتالیزورهای فرسوده و بازیافت آن، بار دیگر مواد اولیه آن را استخراج می کنند و در تولیدات خود از آن استفاده می کنند و این باعث کاهش هدر رفتن منابع و صرفه جویی در هزینه ها می شود. با به دست آوردن فلزات پلاتین کاتالیزورهای فرسوده، با فروش آن می توان درآمد بسیار خوبی به دست آورد و هر چه خاک کاتالیزور بیشتری داشته باشید، مقدار فلز به آمده از آن بیشتر می باشد.

برای این که متوجه شوید قیمت خاک کاتالیزور چقدر است می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرد و اگر کاتالیزورهای ضایعاتی برای فروش دارید، مجموعه کاتالیست وان با قیمت مناسب آن را از شما خریداری می کند و فقط کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

 قیمت کاتالیزور ضایعاتی

قیمت خاک کاتالیزور

امتیاز مطلب post