قیمت خاک کاتالیزور با توجه به بالا پایین شدن قیمت فلزات متفاوت می باشد و هر فروشنده ای ممکن است قیمت خودش را داشته باشد. مجموعه کاتالیست وان در زمینه خرید و فروش خاک کاتالیزور فعالیت می کند جهت اطلاع از قیمت خاک کاتالیزور می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. بسیاری از تعمیرکاران کاتالیزور این قطعات را پس از این که دیگر قابل استفاده نیستند به عنوان ضایعات می فروشند اما از همین کاتالیزورهای فرسوده می توان فلزات با ارزشی به دست آورد.

حتما شنیده اید که در قطعات موبایل مقدار کمی طلا به کار رفته است و برخی از شرکت ها و یا افراد دوره دیده با جمع آوری موبایل های کارکرده و فرسوده اقدام به استخراج طلای موجود در آن ها می کنند و از این طریق درآمد بسیار خوبی هم کسب می کنند. داخل کاتالیزور خودرو هم فلزات ارزشمندی به کار رفته است که با استخراج آن ها می توان کسب درآمد کرد. بسیاری از مردم کاتالزورهای کارکرده و فرسوده را از ضایعاتی ها خریداری می کنند و پس از آن اقدام به استخراج فلزات ارزشمند آن می کنند و می توانند چند برابر پولی که بابت ضایعات کاتالیزور پرداخت کرده اند را به دست بیاورند.

مجموعه کاتالیست وان در زمینه خرید خاک کاتالیزور و خرید کاتالیزور کار کرده فعالیت می کند و جهت اطلاع از قیمت خاک کاتالیزور می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. آگهی های بسیاری در اینترنت در زمینه خرید و قیمت خاک کاتالیزور وجود دارد که نمی توان به اکثر آن ها اعتماد کرد ولی مجموعه کاتالیست وان یک مجموعه تخصصی در زمینه خرید و فروش کاتالیزور خودرو می باشد که می توانید به آن اعتماد کنید.

بازیافت کاتالیزور

قیمت خاک کاتالیزور

بسیاری از گروه های صنعتی با خرید خاک کاتالیزور و استخراج فلزات آن ها صنعت خود را به نوعی می چرخانند و اکثر قطعات خودرو و دیگر دستگاه ها را بازیافت می کنند و این باعث صرفه جویی در خرید مواد اولیه آن مجموعه می شود. برخی از این قطعات مانند کاتالیزور را می توان بازیافت بار دیگر به چرخه صنعت بازگرداند و باعث جلوگیری از هدر رفتن منابع و بالا رفتن هزینه های مواد اولیه می شود.

داخل کاتالیزور از فلزاتی مانند پلاتین، رودیوم و پالادیوم استفاده شده است و این فلزات در کاتالیزور باعث کاهش آلایندگی های خودرو به میزان بسیاری زیادی می شود و یکی از مهمترین قطعات خودرو به شمار می رود و اگر این قطعه در خودرو دچار خرابی شود، باعث به وجود آمدن چندین مشکل در خودرو می شود و در صورتی که غیر قابل تعمیر باشد، باید آن را تعویض کنید.

مرکز تخصصی تعمیر کاتالیزور کجاست؟
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

مورد دیگری که باید آن توجه کرد، بازیافت خاک کاتالیزور زمانی ارزش دارد که شما مقدار زیادی کاتالیزور ضایعاتی داشته باشد تا بتوانید مقدار قابل توجهی از فلزات آن را به دست آورید و در غیر این صورت انرژی و هزینه ای که در این زمینه صرف می شود نمی تواند برای شما سود دهی داشته باشد. ( تعمیر کاتالیزور )

بازیافت کاتالیزورهای ضایعاتی به همین سادگی ها نمی باشد و برای انجام این کار باید در این زمینه تخصص داشته باشد و همچنین ابزارهای لازم برای استخراج فلزات آن لازم می باشد. بازیافت کاتالیزورهای ضایعاتی باید در یک محیط کارگاهی و صنعتی انجام شود و به هیچ عنوان نباید در منزل و یا کارگاه های زیر زمینی این کار انجام شود و برای بازیافت کاتالیزور از مواد شیمیایی مانند اسیدها استفاده می شوند که بسیار خطرناک است و باید فقط در محیط های کارگاهی و صنعتی از آن استفاده شود.

مقدار فلزات به کار رفته داخل کاتالیزور به میزان کمی می باشد و بسیاری از افراد بر این باور هستند که با بازیافت یک کاتالیزور خودرو می توانند مقدار زیادی از فلزات آن را به دست آورند که این طور نیست و زمانی این کار به صرفه است که مقدار زیادی کاتالیزور ضایعاتی داشته باشید. مواد شیمیایی که برای بازیافت کاتالیزور استفاده می شود بسیار خطرناک و سمی است و حتما باید تجربه کافی در این زمینه را داشته باشید.

فلزات داخل کاتالیزور هر کدام در برابر گرما و مواد شیمیایی مقاومت خود را دارند و باید به این موضوع توجه داشته باشید. کاتالیزورهای ضایعاتی معمولا به صورت خاک کاتالیزور آسیاب می شوند و می توان از خاک کاتالیزور فلزاتی مانند پلاتین، پالادیوم و رودیوم استخراج کرد. برای خرید و فروش خاک کاتالیزور و قیمت خاک کاتالیزور می توانید به مجموعه کاتالیست وان مراجعه نمایید.

تعمیر و تعویض کاتالیزور خودرو

مجموعه کاتالیست وان با سال ها تجربه در زمینه تعمیر و تعویض کاتالیزور خودرو آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد و در هر زمانی می توانید برای تعمیر و تعویض کاتالیزور خودروی خود به این مجموعه مراجعه نمایید. همچنین جهت اطلاع از قیمت کاتالیزور خودرو و خرید آن می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند. جهت اطلاع از خرید و قیمت خاک کاتالیزور با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09128385256
امتیاز مطلب post