برای به دست آوردن قیمت فلزات خاک کاتالیزور خودرو، باید دید که از کاتالیزورهایی که در دارید چه مقدار می توان فلز پلاتین به دست آورد و همچنین تهیه ی مواد شیمیایی مانند اسیدها برای این کار نیاز به هزینه دارد و این کار باید به گونه ای باشد که برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد. برای بازیافت خاک کاتالیزور باید تعداد زیادی کاتالیزور ضایعاتی داشته باشید تا هنگام استخراج فلزات آن، مقدار قابل توجهی از فلزات آن را بتوانید به دست آورید تا برای شما سودآور باشد و بازیافت تعداد کمی از کاتالیزورهای ضایعاتی نسبت به هزینه و وقتی که برای آن می گذارید، صرفه اقتصادی ندارد.

اکثر کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند، با خرید کاتالیزورهای ضایعاتی انواع خودروها از تعمیرگاه های کاتالیزور، زمانی که به میزان زیادی کاتالیزور جمع آوری شد، به صورت یکجا اقدام به بازیافت آن می کنند و فلزات آن را استخراج می کنند. قیمت فلزات خاک کاتالیزور به قیمت روز حساب می شود و ارزشمندترین فلزی که می توان از خاک کاتالیزور به دست آورد، فلز پلاتین است که یکی از مهمترین و ارزشمندترین فلزات جهان محسوب می شود و قیمت بسیار بالایی هم دارد. ( تعمیر کاتالیزور )

قیمت فلز پلاتین به صورت روزانه ممکن است در حا تغییر باشد و با به دست آوردن فلزات پلاتین کاتالیزورهای مختلف می توان به صورت یجا آن را به فروش رساند و درآمد خوبی می توان از آن کسب کرد. مجموعه کاتالیست وان یک مرکز تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور انواع خودرو می باشد و همچنین در زمینه خرید خاک کاتالیزور هم فعالیت می کند و اگر کاتالیزور ضایعاتی برای فروش دارید می توانید با این مجموعه تماس بگیرید و همچنین جهت اطلاع از قیمت فلزات خاک کاتالیزور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت خاک کاتالیزور

قیمت فلزات خاک کاتالیزور و ارزش فلز پلاتین

قیمت فلزات خاک کاتالیزور

پلاتین مهمترین فلز به کار رفته شده در کاتالیزور خودرو می باشد و تمامی کاتالیزورها به دلیل خاصیتی که فلز پلاتین دارید، دارای این فلز می باشند و برای همین کاتالیزور خودرو نسبتا قیمت بیشتری دارد. مهمترین خاصیت فلز پلاتین که آن را ارزشمند می کند، ضد آلایندگی آن می باشد و همین باعث می شود تا آلایندگی های خودرو توسط کاتالیزور بیش از 90 درصد کاهش پیدا کند و این برای محیط زیست و انسان ها بسیار مهم می باشد.

ارزش و قیمت خاک کاتالیزور
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

کاتالیزور قطعه است که باعث می شود تا گازهای حاصل از احتراق موتور از آن به خارج از خودرو هدایت شوند و در این مسیر آلایندگی های خودرو توسط کاتالیزور جذب می شوند و از ورود آن به فضای بیرون جلوگیری می شود. خودروهای فاقد کاتالیزور یا خودروهایی که کاتالیزور آن ها خراب شده است در تست های آلایندگی رد می شوند و برای رفع این مشکل باید برای تعمیر یا تعویض کاتالیزور به تعمیرگاه های کاتالیزور مراجعه نمایید.

می توان گفت ارزش فلز پلاتین به دلیل ویژگی هایی که دارد به قدری است که بسیاری ارزش آن را با طلا برابر می دانند ولی قیمت فلز پلاتین کمتر از طلا می باشد. از فلز پلاتین در صنعت های مختلف مانند تحهیزات پزشکی، کاربردهای نظامی و همچنین ساخت کاتالیزور خودرو استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: قیمت خاک کاتالیزور خودروهای خارجی

قیمت فلزات خاک کاتالیزور و فلزات پلاتین بعد از استخراج

زمانی که فلزات پلاتین را از خاک کاتالیزور استخراج شد، می توان از آن بار دیگر در صنعت های مختلف از جمله ساخت کاتالیزور استفاده کرد. بازیافت کاتالیزور ضایعاتی خودرو باعث می شود تا از دست رفتن مواد اولیه با ارزش آن جلوگیری شود و همچنین تولید این زباله ها به حداقل می رسد. برخی از کارخانه ها برای صرفه جویی در هزینه های تهیه مواد اولیه، کاتالیزورهای ضایعاتی را جمع آوری می کنند و با استخراج فلزات پلاتین آن، بار دیگر در ساخت کاتالیزور از آن استفاده می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت فلزات خاک کاتالیزور و خرید خاک کاتالیزور می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

شماره تماس: 09128385256
امتیاز مطلب post