کاتالیزورهای ضایعاتی توسط تعمیرکاران کاتالیزور از خودورهایی که کاتالیزورهای آن غیر قابل استفاده است جمع آوری می شود و به صورت یک جا با قمیتی توافقی به خریداران کاتالیزورهای ضایعاتی فروخته می شود. قیمت کاتالیزور ضایعاتی یا همان خاک کاتالیزور بستگی به نوع کاتالیزور خودرو دارد و همچنین هر فروشنده ای قیمت خود را دارد و خریداران همیشه به دنبال مناسب ترین هزینه هستند تا برای آن ها صرف اقتصادی داشته باشد.

خاک کاتالیزور در حالت عادی هیچ ارزشی ندارد و به عنوان یک تکه فلز بی ارزش دیده می شود اما با بازیافت خاک کاتالیزور می توان فلزات ارزشمندی از آن به دست آورد. در داخل کاتالیزور خودرو از فلزات ارزشمندی مانند پلاتین استفاده شده است که با بازیافت خاک کاتالیزور می توان پلاتین آن را استخراج کرد. برای یک خریدار خاک کاتالیزور، قیمت کاتالیزور ضایعاتی باید به گونه ای باشد که ارزش استخراج فلزات خاک کاتالیزور را داشته باشد چرا که فرآیند بازیافت و استخراج فلزات کاتالیزور نیازمند اسیدها و ابزارهای می باشد.

افرادی که در این زمینه فعالیت کرده اند این مسائل را بهتر درک می کنند و اگر به خوبی این کار را انجام دهید، می توانید درآمد بسیار خوبی از آن کسب کنید. قیمت فلز پلاتین از طلا پایین تر می باشد اما بسیاری بر این باور هستند که ارزش فلزات گروه پلاتین با طلا برابری می کند و این به دلیل خاصیت های ویژه فلز پلاتین می باشد. اصلی ترین خاصیت فلز پلاتین جذب آلایندگی ها به خود می باشد و همین دلیل در ساخت کاتالیزور خودرو از فلز پلاتین استفاده می شود.

اهمیت اسخراج فلزات خاک کاتالیزور

شاید فرآیند استخراج فلزات خاک کاتالیزور پیچیده و زمان بر باشد و شاید برای خیلی ها این کار بی معنی باشد ولی بازیافت هر گونه وسایل الکترونیکی و غیر الکترونیکی باعث می شود تا برخی از مواد اولیه به کار رفته در آن ها را بار دیگر به دست آورد و در صنعت های مختلف از آن استفاده کرد. بازیافت خاک کاتالیزور باعث می شود تا به میزان قابل توجهی از ورود زبانه به محیط زیست جلوگیری شود و مهمتر از آن این است که می توان فلزات استخراج شده را بار دیگر به فرآیند تولید اضافه کرد.

ارزش خاک کاتالیزور
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

اما این نکته را باید توجه داشت که استخراج فلزات خاک کاتالیزور زمانی ارزش دارد که شما تعداد بسیار زیادی کاتالیزورهای ضایعاتی قابل بازیافت داشته باشید. برخی از کاتالیزورها ممکن است به دلیل شکستگی و یا جداسازی اجزای آن ارزش بازیافت نداشته باشند و هنگام خرید خاک کاتالیزور باید به این موارد توجه داشت. قیمت کاتالیزور ضایعاتی هم توسط همین پارامترها سنجیده می شود و دو طرف با یک قمیت توافقی معامله را انجام می دهند.

کاتالیست وان

مجموعه کاتالیست وان یک مرکز تخصصی تعمیر و تعویض انواع کاتالیزور خودرو می باشد و اگر برای خودرو خود به یک کاتالیزور با کیفیت و اصل نیاز دارید، می توانید به مجموعه کاتالیست وان مراجعه نمایید. مجموعه کاتالیست وان صفر تا صد خدمات خود را با بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. هر کاتالیزور خودرو به طور میانگین بین 3 الی 4 سال عمر می کند و البته این بستگی به نوع خودرو و میزان کارکرد آن دارد ولی بهتر است حتما قبل از تعویض کاتالیزور آن را به یک تعمیرکار متخصص نشان دهید تا به طور کامل آن را بررسی کنند.

همچنین مجموعه کاتالیست وان در زمینه خرید و فروش خاک کاتالیزور هم فعالیت می کند و اگر خاک کاتالیزور برای فروش دارید، می توانید با مجموعه ما تماس حاصل نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه کاتالیست وان تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نماییم.

قیمت خاک کاتالیزور

قیمت خاک کاتالیزور خودرو

تلفن تماس: 09128385256

امتیاز مطلب post