تعمیرکاتالیزور چری X22 چیست؟

 تعمیرکاتالیزور چری X22 چیست؟تعمیرکاتالیزور چری X22 خود را با خیال آسوده به ما بسپارید چرا که بهترین خدمات را با ارزان‌ترین قیمت دریافت خواهید کرد  باید بدانید که این وسیله وظیفه تصفیه کننده آلاینده هایی را که توسط کار کرد موتور خودرو تولید می‌شود را دارد.

لازم است بدانید که جایگاه کاتالیزور  به سطح زمین نزدیک است پس احتمال خرابی و آسیب دیدن برای این وسیله بیشتر خواهد شد.

اگر به دنبال کاتالیست خوب هستید به مجموعه ی کاتالیست وان اعتماد نمایید که عرضه کننده ی بهترین وسایل برای تمامی مدل های اتومبیل هستند.

تشخیص اینکه خودروی شما به تعمیرکاتالیزور چری X22 نیاز دارد با چه وسیله ای راحت تر است؟

بهتر است بدانید که دیاگ با اینکه قدمت زیادی در بازار ندارد اما کارایی و کاربرد آن بسیار بالا بوده با این وسیله در تایم کوتاهی به راحتی شما متوجه تمامی مشکلات ریز و درشت کاتالیزور خودروی خود خواهید شد، حتی گاهی مواقع ممکن است تعمیرکار خودروی شما به صورت ظاهری قادر به پیدا کردن ایراد اتومبیل نبوده باشد و همین قضیه سبب خراب شدن سایر ابزار های اتومبیل نیز می‌شود بنابراین تا دیر نشده به دنبال ریشه اصلی خرابی اتومبیلتان باشید که خرابی هر قطعه‌ای در خودرو دیگر قسمت‌های خودرو را نیز خراب خواهد کرد.

رفع خطای کاتالیست و خطای سنسور دوم اکسیژن در X22

یکی از مراحل تعمیرکاتالیزور چری X22 خدمات ربمپ برای X22 برنامه ریزی کاتالیست و یا حذف سنسور دوم اکسیژن است که در کاتالیست وان به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود. ریمپ سبب افزایش گاز X22  و حذف چراغ چک بدلیل خطای سنسور اکسیژن دوم خواهد شد ، کاراک موفق شده افزایش شتاب X22 را با روش های مختلفی انجام می‌شود،  یکی از روش هاافزایش گاز ماشین با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن می‌باشد.

توجه داشته باشد که ام وی ام هایی که ایسیو بوش دارند را می توان با برنامه ریزی سنسور اکسیژن به شتاب مطلوب رساند. افزایش شتاب و قدرت خودرو X22  با ریمپ چشمگیر است و طبق نظر سنجی، اکثر کسانیکه ریمپ کرده اند، از آن راضی هستند.

حذف سنسور دوم اکسیژن در مواردی که خودرو به خطای کاتالیزور و یا خطای خرابی سنسور دوم اکسیژن میدهد حتما انجامخواهد شد.

تعمیر کاتالیزور ولستر
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

 تعمیرکاتالیزور چری X22 و سنسور دوم اکسیژن چیست ؟

برای توضیح سنسور دوم اکسیزن باید گفت که در بعضی از خودروها دو سنسور اکسیژن در مسیر دود خروجی موتور استفاده می‌شود، باید بدانید که تمام خودروهای چینی مدل 92 به بالا 2سنسور اکسیژن دارند. که یکی از سنسورهای اکسیژن قبل از کاتالیست معمولا روی مانیفولد دود و دیگری بعد از کاتالیست قرار می گیرند که سنسور اکسیژن دومی ( پائین دست ) جهت کنترل عملکرد کاتالیست مورد استفاده قرار گرفته است.

همانطور که توضیح داده شد با ریمپ X22 ، خطای ناشی از این سنسور حذف خواهد شد.

روش های تعمیرکاتالیزور چری X22  و دلایل حذف خطای کاتالیست

  1. روش های تعمیرکاتالیزور چری X22  و دلایل حذف خطای کاتالیستخرابی کاتالیزور و تعویض آن
  2. خرابی سنسور اکسیژن ( دوم ) و تعویض سنسور دوم اکسیژن
  3. خرابی سنسور یا مدار سیم کشی و حذف سنسور دوم اکسیژن X22 از ecu ( نرم افزاری )

به چه دلیل سنسور اکسیژن در چری X22 غیر قابل استفاده می­‌شود؟

بهتر است بدانید که با گذشت زمان، سنسور با لایه­ایی از روغن موتور استفاده شده و دوده روغن پوشانده خواهد شد و باعث کاهش دقت خواندن قرائت­های سنسور برای تنظیم مخلوط بنزین و هوا و توزیع آن نیز خواهد شد. عملکرد نادرست سنسور اکسیژن در  چری X22 منجر به افزایش محتوای مضر CO2 در اگزوز می­‌شود.

چه کاری باید در خصوص تعویض شمع­های چری X22 انجام شود؟

اگر برای مدت طولانی اقدام به تعویض شمع­های خودروی چری خود نکردید، یا اگر نقص­های مربوط به احتراق را در موتور احساس می­کنید، باید بلافاصله آنها را با شمع­های جدید تعویض کنید. سعی نکنید در هزینه تعویض دیرهنگام شمع­ها صرفه جویی کنید، زیرا هزینه شمع­ها و همچنین کار تعویض آنها بسیار گران نیست.

با تعویض شمع­های قدیمی، می‌توانید عملکرد موتور را بهبود بخشید و همچنین مصرف سوخت خودرو را کاهش دهید.

تعویض شمع­ها را می‌توانید بسیار آسان انجام دهید چرا که اصولاً زیر کاپوت خودرو بوده و به راحتی قابل دسترسی است.

برای باز کردن پیچ شمع­ها از موتور به یک آچار شمع معمولی می‌توانید استفاده نمائید.

 

امتیاز مطلب post