درباره تعمیر کاتالیزور هیوندا آزرا بیشتر بدانید

تعمیر کاتالیزور آزرا

دلیل اینکه تصمیم به تولید و ایجاد مقاله درباره تعمیر کاتالیزور آزرا بیشتر بدانید گرفتیم این بود که گروه تخصصی کاتالیست وان که سال‌هاست در زمینه خدمات رسانی در حوضه تعمیر و تعویض کاتالیزور فعالیت دارد به مواردی از خرابی کاتالیزور برخورد که دلیل آن عدم توجه رانندگان به سلامت کاتالیزور و یا بی اهمیت شماردن وجود این قطعه در خودرو بوده است که متاسفانه این بی‌توجهی باعث صدمات شدیدبه عملکرد صحیح کاتالیزور و خودرو می‌شود.

آیا امکان تعمیر کاتالیزور هیوندا آزرا وجود دارد؟

در عصر جدید که اطراف پیرامون همگی ما  پر شده اند از خودروها، این کاتالیزورها هستند که کمک می‌کنند به سلامت محیط زیست و مانع آلودگی بیش از حد هوا می شوند.

یکی از کارهایی که کاتالیزورها انجام می‌دهند این است که  آلاینده های سوخت های فسیلی را از بین می برند. اما نکته قابل توجه اینجاست  که باید به آن توجه داشته باشید کاتالیزورها قطعات بسیار حساس هستند و در اثر مرور زمان، آلودگی و ضربات فیزیکی دچار آسیب می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند.

هنگامی که موتور خودرو ایراد پیدا می کند و فرایند احتراق در آن به خوبی صورت نمی پذیرد، مقداری سوخت خام از آن خارج شده و به سمت موتورحرکت می کند که این بسیار بد است چرا که اشتعال این سوخت در دهانه کاتالیزور موجب می‌شود به این قطعه حساس خسارت وارد شود.

در این مواقعی که با علائم خرابی کاتالیزور آزرا که در پائین برایتان بازگو خاهیم کرد برخوردید باید به سرعت نسبت به تعمیر کاتالیزورآزرا اقدام کرده و یا در صورت غیر قابل تعمیر بودن آن اقدام به  تعویض آن نمایید.

البته بهتر است بدانید که  موتوری که دچار اشکال شده باشد، گازهای آلاینده بیشتری تولید می کند و همین مسئله باعث شده ت این کاتالیزور خودروی شما برای تصفیه این گازها تحت فشار قرار بگیرد و به مرور زمان کارایی خود را از دست بدهد.

از این جهت سرویس  به موقع کاتالیزور در فواصل زمانی مشخص می تواند در افزایش طول عمر این قطعه بسیار تاثیرگذار باشد.

علائمی که نشان می‌دهد به تتعمیر کاتالیزور هیوندا آزرا نیاز دارید

علائمی که نشان می‌دهد به تعمیر کاتالیزور آزرا نیاز دارید

ذلایلی که باعث خرابی کاتالیزور آزرا می‌شود و نیاز به تعمیر کار برای تعمیر کاتالیزور آزرا پیدا می‌کنید کاملا توسط راننده خودور قابل درک است و راننده به راحتی متوجه ان خواهد شد.

  1.  روشن‌شدن چراغ چک موتور
  2. افت‌کردن قدرت ماشین
  3. شنیدن صداهای غیرطبیعی از زیر ماشین
  4.  اشکال در خروج گازهایی که از صداخفه‌کن اگزوز می‌آیند
  5. و…

اگر به سلامت کاتالیزور خود شک کردید با این‌که این عوامل را در خودروی خود ندید‌اید و یا برای اطلاعات بیشتر درباره تعمیر کاتالیزور یا برای استعلام قیمت کاتالیزور تعمیر آن می‌توتنید با کارشناسان ما در صفحه اصلی کاتالیست وان د رارتباط باشید و یا باشماره‌های  02177888760 – 09128385256 با ما تماس حاصل نمائید.

دلایلی که شما را مجبور به تعمیر کاتالیزور آزرا می‌کند

همانطور که گفته شد کاتالیزوها قطعات بسیار حساسی هستند و نسبت به ضربات فیزیکی خارجی بسیار حساس بوده  به همین خاطر کوچکترین ضربه به آن می تواند شبکه اسفنجی درون آن را دچار آسیب کند و سبک خرد شدن آن گردد.
اگر شدت ضربه کم باشد، تعمیر کاتالیست ماشین نتیجه بخش خواهد بود، اما برای ضربات فیزیکی شدید لازم است که به فکر خرید کاتالیزور نو و جایگزینی آن با قطعه آسیب دیده باشید.

تعمیر کاتالیزور c3
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

در ادامه به برخی دلایل دیگر که ممکن است باعث خرابی کاتالیزور خودوری شما شود و یا فواصل زمانی که شما باید برای چک کردن سلامت کاتالیزور خودروی خود به متخصص مراجعه نمائید را کوتاه‌تر می‌کند بازگو می‌کنیم:

  • گرم شدن بیش از حد موتور

    • ضربه شدید و صدمات فیزیکی

   • معیوب بودن سیستم جرقه خودرو

   • مکمل های انژکتور شور و مکمل های تقلبی

پیشنهاد ویژه گروه تخصصی کاتالیست وان برای تعمیر کاتالیزور هیوندا آزرا

تعمیر کاتالیزور آزرا

کاتالیزورها با گذشت زمان و تغییر و بهبود در روند تولید آن‌ها هر سال نحوه تولید آن‌ها متفاوت شده و کارخانه‌ها سعی در تولید قطعه‌ای با بالاترین عملکرد ممکن داشته‌اند اگر خودروهای دهه ۸۰ تا ۹۰ میلادی را در اختیار دارید  به شما پیشنهاد می‌کنیم برای عملکرد خوب و به‌موقع خودروی خود به خصوص در سر بالایی‌ها اقدام به تعویض کاتالیزور کهنه و قدیمی با مدل‌های جدید High-Flow کنید بعد از این تعویض تغییر را حتی زیر پدال گازتان متوجه خواهید شد.

و پیشنهاد دوم ما برای عزیزانی که در کاتالیزور خد سوراخ ایجاد می‌کنند اول باید بدانید که این کار غیرقانونی است همچنین غیرعلمی نیز بوده  و توسط بهترین تعمیرکاران رد شده پس لطفا تحت هیچ شرایطی در مبدل کاتالیست خود سوراخ ایجاد نکنید.

پیشنهاد نهایی که ما به شما که بسیار هم تاکید به عدم انجام آن داریم آن هم چون این مسئله بسیار دیده شده و تفکر اشتباهی است که متاسفانه در بین برخی رانندگان به خصوص جوانان جا افتاده این است که به صورت خودسرانه اقدام به حذف کاتالیزور خودروی خود می‌کنند و تفکر آن‌ها این است که با حذف این قطعه رعت و شتاب خودرو را افزایش می‌دهند

در حالیکه این فکر که کاتالیزور جلوی شتاب و سرعت خودرو را می‌گیرد و با حذف آن به خودروی خود کمک کردید اشتباه است با حذف کاتالیزور خواهید دید که بعد از مدت کوتاهی شتاب خودروی شما افت شدیدی می‌کند و مجبور هستید با صرف هزینه بالایی مجددا این قطعه را بر روی خودروی خود نصب نمائید.

سخن آخر: تعمیر کاتالیزور آزرا اصلا کار ساده ای و انجام آن علاوه بر تخصص و تجربه نیاز به وسایل مخصصوصی دارد تا به درستی تعمیرکار بتواند ایراد کاتالیزور را تشخیص و آن را رفع نماید. با سپردن تعمیر کاتالیزور آزاری خود به گروه تخصصی کاتالیست وان بهترین و حرفه‌ای تزین خدمات را در سریع‌ترین زمان و با ارزان‌ترین قیمت دریافت نمائید. اگر شما راننده دیگر خودروهای هیوندا هستید حتما مقاله تعمیر کاتالیزور هیوندای را مطالعه نمائید