نکاتی درباره تعمیر کاتالیزور و شستشوی کاتالیزور

نکاتی درباره تعمیر کاتالیزور و یا شستن کاتالیزور

نکاتی درباره تعمیر کاتالیزور و یا شستن کاتالیزور، مبحثی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. در مقالات گذشته به‌طور مفصل درباره تعمیر کاتالیزور، نحوه عملکرد کاتالیزور و نحوه عملکردآن صحبت کرده‌ایم که در این مقاله دوباره به طور مختصر به آن می‌پردازیم اگر به اطلاعات بیشتری درباره نحوه عملکرد کاتالیزور و… نیاز دارید خواندن مقاله بایدها و نبایدهای تعمیر کاتالیزور را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تعمیر کاتالیزور و شستشوی کاتالیزور چه می‌دانید؟

درباره تعمیر کاتالیزور و شستشوی کاتالیزور چه می‌دانید؟ سوالی است که در این به پاسخ دادن به این سوال می‌پردازیم پس حتما با توجه بیشتری این قسمت را مطالعه نمائید.

به منظور از بین بردن آلودگی‌ها و ضایعات درون کاتالیزور شستشوی این قطعه را انجام می‌دهند، از آن جایی که کاتالیزور یکی از قطعات مهم در خودروها هستند باید برای شستن این قطعه به قوائد و نکات خاص این کار دقت داشته باشید. کاتالیزورها مانند تمام قطعه‌های مصرفی تاریخ مصرف دارند و با گذشتن زمان میزان کارایی اولیه خود را از دست می دهند.

هزینه شستوی کاتالیزور از تعمیر آن ارزان‌تر است و به راحتی انجام می‌پزیرد که در این مقاله به توضیح آن می‌پردازیم.

بررسی مزایای تعمیر کاتالیزور و شستشوی کاتالیزور

بررسی مزایای تعمیر کاتالیزور و شستشوی کاتالیزور

بررسی مزایای تعمیر کاتالیزور و شستشوی کاتالیزور به زبان ساده، اگر درباره نحوه عملکرد کاتالیزور اطلاعات داشته باشید می‌دانید که برای جلوگیری از آلودگی هوا و کمک به محیط زیست بسیار تاثیرگذار است پس سلامت و کار کرد درست این قطعه بسیار اهمیت زیادی دارد.

اگر درباره نحوه عملکرد کاتالیزور به اطلاعات دقیق‌تری نیاز دارید خواندن مقاله درباره تعمیر کاتالیزور بیشتر بدانید را به شما پیشنهاد می‌کنیم

مزایای شستن کاتالیزور

۱- تینر ماده ای حلال است که اگر به درستی از آن استفاده شود، می تواند به خوبی کاتالیزور خودرو ها را تمیز کند.

۲- استفاده از تینر برای شستشوی کاتالیزور خودرو ، بسیار مقرون به صرفه تر از مکمل ها و شوینده های موجود در بازار هستند.

۳- اضافه کردن تینر به بنزین کمی فرآیند سوختن را بهتر می کند.

معایب تعمیر کاتالیزور و شستن کاتالیزور

 به زبان ساده معایبی ندارد البته نکاتی است که در تعمیر کاتالیزور باید رعایت شود مثله اینکه، تعمیر کاتالیزور اصلا کار ساده ای نیست و نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد.

خاک کاتالیزور چیست
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

پس تعمیر کاتالیزور خودروی خودتان را به دست هر کسی نسپارید.با سپردن تعمیر کاتالیزور خودروی خود به گروه تخصصی کاتالیست وان با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر کاتالیزور، بهترین  خدمات را با ارزان‌ترین قیمت دریافت نمائید.

نکته دیگری که این قطعه بسایر حساس است و با تعمیر اشتباه ممکن است خرابی این قطعه ارزشمند را بیشتر کرده به‌طوری که دیگر با تعمیر کاتالیزور ایراد برطرف نشده و مجبور به تعویض آن شوید که با قیمت نسبتا بالای این قطعه این کار اصلا به‌صرفه نیست پس هرگز به صورت خودسرانه اقدام به حذف و یا تعمیر کاتالیزور خودروی خود نکنید.

معایب تعمیر کاتالیزور و شستن کاتالیزور

معایب شستشوی کاتالیزور

۱- همانطور که اشاره شد، تینر یک حلال است و باید با نسبت مناسب با بنزین ترکیب شود تا به اجزای موتور خصوصا قطعات پلاستیکی در مسیر بنزین آسیبی نرسد.
۲- ممکن است عملکرد ECU خودرو در بخش سوخت رسانی موقتا دچار اختلال شود. این اختلال به سبب تغییرات ترکیب سوخت بوده و موقتی است.

 تعمیر کاتالیزور و شستن کاتالیزور در کاتالیست وان

 تعمیر کاتالیزور و شستن کاتالیزور در کاتالیست وان

چرا افراد زیادی تعمیر کاتالیزور و یا شستن کاتالیزور را به گروه تخصصی کاتالیست وان می‌سپارند؟ دلیل اول این‌که این گروه تخصصی سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر و تعویض کالیزور دارند و سال‌ها خدمت خالصانه باعث شده تا طرفداران زیادی و همراهان وفاداری پیدا کنند.

و دلیل بعدی استفاده از افراد متخصص و لوارم تخصصی برای پیدا کردن ایراد کاتالیزور و تعمیر سریع است همچنین ارائه خدمات حرفه‌ای با مبلغ مناسب نیز از دلایل انتخاب این گروه است.

برای دریافت قیمت‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه عملکرد این گروه می‌توانید با کارشناسان کاتالیست وان در تماس باشید.

کلام آخر: همانطور که در طول این مقاله نیز به آن اشاره کرده‌ایم وجود کاتالیزور هم به کم شدن آلودگی هوا کمک می‌کند و هم در سلامت خودرو تاثیر زیادی دارد  به همین دلیل است که بسیاری از کشورها از جمله ایران وجود این قطعه را در خودروها اجباری کرده‌اند. پس بهتر است با دیدن علائم خرابی کاتالیزور به تعمیر کار متخصص در اولین فرصت مراجعه نمائید. اگر علائم خرابی کاتالیزور را نمی‌دانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله تعمیر کاتالیزور و تاثیر آن بر آلوگی هوا را حتما مطالعه نمائید.

امتیاز مطلب post