مجموعه کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور در تهران می باشد و اگر کاتالیزورهای ضایعاتی برای فروش دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. خاک کاتالیزور شامل فلزات ارزشمندی است که می توان با استخراج آن را به دست آورد و بار دیگر در صنعت های مختلف از آن استفاده کرد و همچنین بازیافت خاک کاتالیزور باعث می شود تا از هدر رفتن مواد اولیه جلوگیری شود و همچنین باعث کمتر شدن زباله های ضایعاتی می شود که این به نفع محیط زیست می باشد.

کاتالیزور خودرو از اجزای مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از آن ها با مواد اولیه خاصی تهیه شده اند که مهمترین آن ها فلزات گروه پلاتین می باشد. پلاتین به دلیل خاصیت ضد آلایندگی که دارید یکی از مهمترین مواد اولیه به کار رفته شده در کاتالیزور خودرو می باشد که حتی پس از پایان عمر کاتالیزور خودرو، می توان بار دیگر آن را بازیافت کرد و از آن استفاده کرد. متاسفانه یک باور غلط در این زمینه وجود دارد و بسیاری معتقد هستند که در داخل کاتالیزور خودرو طلا به کار رفته است ولی این طور نیست و منظور این است که ارزش فلز پلاتین به دلیل خاصیت هایی که دارد با طلا برابری می کند.

از فلزات گروه پلاتین نه تنها در ساخت کاتالیزور خودرو بلکه در صنعت های دیگری هم از آن استفاده می شود و این فلز قیمت بالایی هم دارد. اگر خاک کاتالیزور به میزان خیلی زیاد داشته باشید، با بازیافت آن می توانید مقدار قابل توجهی از فلزات گروه پلاتین را به دست آورد که با فروش آن می توان درآمد بسیار خوبی کسب کرد. مجموعه کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور در تهران می باشد و برای خرید خاک کاتالیزور می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

اهمیت بازیافت خاک کاتالیزور

خریدار خاک کاتالیزور در تهران

همان طور که گفتیم، خاک کاتالیزور دارای فلزات ارزشمندی است که با بازیافت آن می توان آن ها را به دست آورید. مهمترین مواد اولیه برای ساخت کاتالیزور خودرو، فلزات گروه پلاتین می باشند و پلاتین یک فلز ارزشمند و گران قیمت می باشد و در هر کاتالیزور خودرو، به مقدار مناسب از فلز پلاتین استفاده می شود. تهیه و خرید مواد اولیه برای ساخت کاتالیزور خودرو هزینه هایی در بین دارد ولی می توان با بازیافت کاتالیزور، مقدار از این مواد اولیه را به دست آورد و این یعنی صرفه جویی در هزینه های مربوط به مواد اولیه کاتالیزور.

سر اگزوز استیل اسپرت یک تغییر هیجان‌انگیز
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

بازیافت کاتالیزورهای ضایعاتی باعث می شود تا زباله های آن به حداقل برسد و تا حد امکان بتوان از مواد اولیه به کار رفته در آن استفاده کرد. به عنوان مثال، برد های کامپیوتری پس از خرابی غیر قابل استفاده می شوند ولی اکثر این بردها شامل مقدار بسیار کمی طلا هستند و اگر مقدار زیادی بردهای کامپیوتری و الکترونیکی داشته باشید، با بازیافت آن ها می توان طلای استفاده شده در آن ها را به دست آورد و حتی به دست آوردن یک گرم طلا از حدود یک تا دو کیلو بردهای الکترونیکی، مقدار قابل توجهی می باشد و قیمت طلا در بازارهای جهانی مشخص می باشد.

خرید و فروش خاک کاتالیزور

خرید و فروش خاک کاتالیزور در تهران از طریق آگهی های اینترنتی انجام می شود و فروشندگان خاک کاتالیزور مشتریان خود را از این طریق پیدا می کنند. قیمت خرید و فروش خاک کاتالیزور بستگی به نوع کاتالیزور خودرو و همچنین قیمت پیشنهادی فروشنده دارد و مجموعه کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور در تهران می باشد. همچنین مجموعه کاتالیست وان یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیر و تعویض کاتالیزور خودرو می باشد و اگر خودرو شما به یک کاتالیزور جدید نیاز داشته باشد، برای خرید آن می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید.

خرید خاک کاتالیزور

 خرید خاک کاتالیزور خودرو