مزایا و معایب خرید کاتالیزور ارزان

در ابتدا بهتر است با کاتالیزور و نحوه عملکرد آن آشنا شوید تا به اهمیت ان پی ببرید،

مبدل کاتالیستی یا به همان کاتالیزورها در خودروها به منظور کاهش انتشار گازهای سمی که توسط عملکرد موتور های خودروها تولید می‌شود قرار داده خواهد شد.

به دلیل اینکه در موتور خودروها،‌ اکسیژن کافی برای اکسید کردن کربن به دی‌اکسید کربن و آب وجود نداشته به همین‌دلیل  اکسیدهای نیتروژن، مونو اکسید کربن و هیدروکربن‌ها تولید می‌شوند که این گازها سمی هستند.

عملکرد کاتالیزورها که در اگزوز خودروها تعبیه شده است  فراهم کردن محلی برای اکسایش و کاهش میزان گازهای سمی حاصل از احتراق سوخت می‌باشد و با عملیاتی که در کاتالیزورها بر روی گازهای سمی اعمال می‌شود این گازها به فرآورده‌هایی کم‌خطر مانند دی‌اکسید کربن، بخار آب و گاز نیتروژن تبدیل خواهند شد.

مواد تشکیل‌دهنده کاتالیزور و خرید کاتالیزور ارزان

مواد تشکیل‌دهنده کاتالیزور و خرید کاتالیزور ارزانقیمت کاتالیزورها تقریبا بالاست و آن هم به علت استفاده از مواد گران‌بها برای تولید آن است،این قطعه ارزشمند شامل پوسته ای است که از فولاد ضد زنگ ،عایق حرارتی و محفظه ساخته شده که داخل آن فلزاتی گرانبها نظیر رودیم ، پالادیوم و پلاتین قرار داده شده است.

همانطور که گفته شد این قطعه در مسیر اگزوز قرار گرفته و وظیفه کنترل آلایندگی های خودروها را برعهده دارد.

در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشور عزیزمان ایران استفاده از کاتالیزورها در خودرو اجباری می‌باشد و به همین دلیل است که اکثر خودروسازان بزرگ دنیا از این قطعه در سیستم اگزوز محصولات خود استفاده می کنند.

خرید کاتالیزور ارزان و ترکیه،آلمان مقصد کاتالیست‌ بازیافتی ایران!

به تازگی یه پروزه اجرا شده مبنی بر بازیابی فلزات گران بهای کاتالیزورها مستعمل توسط یکی از خودروسازان بزرگ کشور با همکاری مرکز جهاد دانشگاهی که بر این اساس بیش از ۹۵ درصد از فلزات گران بهای این قطعه مستعمل در مقیاس آزمایشگاهی بازیابی می‌شود.

تعمیر کاتالیزور چیست؟
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

 کاتالیزورها را می‌توان یک تکه جواهر نصب شده در خودرو دانست، چرا که مجهز به انواع فلزات گرانبها بوده و بازار داغی برای قاچاقچیان و سودجویان شده است.

اهمیت و قیمت ضایعات خاک کاتالیزور

بهتر است بدانید که؛ خاک کاتالیزور ضایعاتی می‌باشند که ناشی از فرسودگی و یا تخریب مبدل­های کاتالیستی تولید می‌شود. همان­طور که گفته شد در ساخت این مبدل­ها، از فلزات باارزشی استفاده می‌شود. به همین‌خاطر آن‌ها، حتی پس از پایان عمرشان نیز، با اهمیت و کاربردی هستند. افرادی که متخصص هستند با خرید و جمع‌­آوریکاتالزورهای فرسوده، اقدام به بازیافت و استخراج ضایعات خاک کاتالیزور می­کنندو از این راه درآمدزایی می‌کنند و این مهمترین دلیل اهمیت خاک کاتالیزورها می‌باشد.  در صنایع نیز جهت بالا بردن کیفیت اکتان موجود در بنزین و تولید هیدروژن از خاک کاتالیزورها استفاده می‌کنند.

خرید کاتالیزور ارزان و دست دوم ؟

خرید کاتالیزور ارزان و دست دوم ؟ضایعات خاک کاتالیزور، از عناصر با اهمیت و مختلفی تشکیل شده است به همین‌خاطر، قیمت ضایعات آن، به قیمت روز عناصر تشکیل­ دهندۀ آن وابسته می‌شود.

از طرفی هم، مواد و عناصرتشکیل‌دهنده این مبدل­ها، به عوامل مختلفی مانند اینکه ایرانی یا خارجی می‌باشد و یا به مدل خودروها بستگی دارد؛نکته کاتالیزور خودروهای خارجی باکیفی­ت‌تر هستند اما گران‌تر هم می‌شوند.

خرید کاتالیزور ارزان اما اورجینال از کاتالیست وان

خرید کاتالیزور ارزان اما اورجینال از کاتالیست وانگروه تخصصی کاتالیست وان که سال‌ها است در زمینه فروش و تعمیر کاتالیزور فعالیت می‌کند و دارای سابقه درخشانی نیز می‌باشد اعتماد مشتریان این مجموعه بزرگ که از تعداد زیادی متخصص تشکیل شده بزرگ‌ترین سرمایه ما می‌باشد شما با خرید کاتالیزور مطمئن باشید به دلیل اورجینال بودن کاتالیزور تا مدت‌ها خودوری شما به تعمیر کاتالیزور نیاز پیدا نخواهد کرد و اگر تعمیر کاتالیزور خودروی خود را نیز به ما بسپارید بهترین خدمات را با ارزان‌ترین قیمت دریافت می‌نمائید.

سخن آخر: بهترین خدمات تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور را از کاتالیست وان با ارزان‌ترین قیمت دریافت نمائید