درباره فروش و تعمیر کاتالیزور ام وی ام بیشتر بدانید

تعمیر کاتالیزور ام وی ام کار ساده‌ای نیست و به هیچ عنوان نباید به دست تعمیرکار نابلد انجام شود، چرا که این قطعه بسیار حساس بوده و ممکن است صدمه وارده را بیشتر کرده یا به کل این قطعه ارزشمند را بلا استفاده شود.

بهتر است بدانید که بودن کاتالیزور در خودروها چه برای سلامت خودرو چه برای سلامت محیط زیست ضروزی است در ادامه با توضیح عملکزد این قطعه متوجه اهمیت وجود و سلامت این قطعه در خودروی‌ها خواهید شد.

فروش و تعمیر کاتالیزور ام وی ام و نحوه عملکرد آن

فروش و تعمیر کاتالیزور ام وی ام و نحوه عملکرد آن

عملکرد کاتالیزور خودروها از جمله ام وی ام به این صورت است که دود تولید شده توسط کار کرد موتور خودروها را که شامل آلایندهای خطرناکی است مانند: کربن منوکسید،هیدروکربن و اکسیدهای نیتروژن می‌باشد را دریافت و قبل از وارد شدن به هوا با واکنش‌های شیمیایی تبدیل به آلایندهای بی‌خطر یا کم‌خطرتری می‌کند.

پس برای جلوگیری از افزایش آلودگی هوا و کمک به محیط زیست سالم نگهد داشتن و تعمیر کاتالیزور سوناتا اهمیت بالایی دارد.

فروش و تعمیر کاتالیزور ام وی ام و کاتالیست وان

فروش و تعمیر کاتالیزور ام وی ام و کاتالیست وان

درباره این‌که چرا تعمیر کاتالیزور ام وی ام خود را به کاتالیست وان بسپارید؟ باید گفت که این گروه تخصصی سال‌ها است در زمینه تعویض و یا تعمیر کاتالیزور انواع خودروها به خصوص انواع خودروی‌های ام وی ام مانند:

  • ام وی ام X55 پرو

  • ام وی ام X22 پرو

  • ام وی ام X22 اتوماتیک اسپرت

  • ام وی ام X55 اکسلنت اسپرت

  • ام وی ام 550 اتوماتیک سی وی تی

  • ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت

  • ام وی ام X33 اتوماتیک اسپرت

  • و…

فعالیت دارد، و با بهره‌گیری از افراد متخصص و با تجربه همچنین استفاده از مدرن‌ترین ابزارها برای تشخیص ایراد کاتالیزور و تعمیر آن توانسته بهترین خدمات را در سزیع‌ترین زمان ممکن و با ارزان‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه تعمیر کاتالیزور ام وی ام و یا استعلام و مقایسه قیمت‌ها به صفحه اصلی کاتالیست وان مراجعه نمائید یا با شماره  09128385256 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

فروش و تعمیر کاتالیزور ام وی ام و دلایلی که شما را وادار به تعمیر آن می‌کند:

همانطور که گفته شد تمام قطعه‌های مصرفی بعد از مدتی استفاده به تعمیر یا تعویض نیاز پیدا می‌کنند، کاتالیزورها نیز قطعه مصرفی هستند پس بعد از مدتی نیاز است به تعویض یا تعمیر کاتالیزور خودوری خود بپردازید. البته دلایلی که در ادامه به توضح آن می‌پردازیم باعث شده تا بعد از زمان کوتاه‌تری به تعمیر کاتالیزور ام وی ام نیاز پیدا کنید.دلایلی مانند:

  • گرم شدن بیش از حد موتور

    • ضربه شدید و صدمات فیزیکی

   • معیوب بودن سیستم جرقه خودرو

   • مکمل های انژکتور شور و مکمل های تقلبی

فروش و تعمیر کاتالیزور ام وی ام و شستشوی آن

شستشوی کاتالیزور ام وی ام برای برطرف کردن رسوبات و آلودگی های بوجود آمده در این قطعه ارزشمند بسیار مناسب است. همانطور که قبلا هم نیز گفته‌ایم اهمیت این قطعه در خودرو بسیار زیاد است، به همین دلیل شستشو و سرویس آن نیز باید با دقت بالایی انجام شود.

به مرور زمان که از عمر کاتالیزورها می گذرد مانند هر قطعه مصرفی دیگر، کارایی آن  کاهش پیدا می کندبا وجود قیمت نسبتا بالایی که هم که این قطعه کاربردی دارد، نمی توان در فواصل زمانی کوتاه آن را تعویض نمود. به همین جهت بهترین راه تعمیر کاتالیزور ام وی ام است تا از این طریق کارایی افزایش یابد و بتواند به خوبی گازهای آلاینده را تصفیه کند.

شستشوی کاتالیزور ام وی ام  یکی از روش‌های تعمیر کاتالیزور ام وی ام به حساب می‌آید که نقش مهمی در کارکرد موتور و ایمنی آن دارد، چرا که  وجود ایراد در این قطعه موجب می گردد که گازهای خروجی از سیلندر به خوبی از آن عبور نکنند و در کارکرد موتور اختلال ایجاد شود.

فروش و تعمیر کاتالیزور ام وی ام و افزایش طول عمر این قطعه

فروش و تعمیر کاتالیزور ام وی ام و افزایش طول عمر این قطعه

برای اینکه طول عمیر کاتالیزور بالا برود و دیرتر به تعمیرکاتالیزورام وی ام نیاز پیدا کنیم مراحل زیر را باید رعایت کنیم:

  1. استفاده از سوخت با کیفیت باعث شده تولید گازهای سمی توسط خودروی شما کم‌تر شده و در نتیجه باعث افزایش طول عمر کاتالیزور نیز می‌شود.

۲- استفاده دوره ای از شوینده‌ی کاتالیزورها و عدم استفاده از افزودنی های بی کیفیت در خودروی خود چرا که استفاده از شوینده های انژکتور موجب سلامت سیستم انژکتور و کاتالیزور می گردد.

3- اطمینان از سلامت واشر سرسیلندر و عدم روغن سوزی نیز یکی از موارد مهمی است که باعث خرابی کاتالیزور  می‌شود و به تعمیر کاتالیزور خودروی خود نیاز پیدا کنید خرابی واشرسرسیلندر است، چرا که خرابی واشر سرسیلندر باعث برگشت آب و روغن به داخل سیستم احتراق می‌گردد.

این مایعات که به داخل سیستم احتراق باز می‌گردند منافذ اسفنجی کاتالیزور را مسدود کرده و باعث عدم عبور کازهای خروجی می‌شوند، در نتیجه این فشار باعث خرابی کاتالیزور می‌شود.

سخن‌آخر:  امیدواریم با توضیحاتی که داده شد پی به اهمیت کاتالیزورها برده باشید و هرگز سعی نکنید به صورت خودسرانه تعویض یا تعمیر این قطعه را انجام دهید.