Categories: خودرو

بررسی کاتالیزور پورشه

برای بررسی کاتالیزور پورشه بهتر است بدانید که کاتالیزور پورشه یکی از قسمت های اگزوز خودرو محسوب خواهد شد که تاثیر مستقیمی بر کاهش آلایندگی گازهای خروجی از موتور خودرو خواهد داشت، همینطور هم باعث خواهد شد تا مونوکسید کربن و هیدروکربن های ناشی از احتراق درون سیلندر که در اثر نسوختن بنزین ایجاد می شوند تصفیه گردد و تبدیل به گازها و عناصر بی خطر خواهند شد.

نحوه بررسی کاتالیزور پورشه

گازهای خطرناک خروجی از موتور با عبور از این قطعه تبدیل به دی اکسید کربن و بخار آب می شوند و از اگزوز خودرو خارج خواهند شد که کمترین خطر را برای هوا و محیط زیست خواهند داشت. کنترل آلایندگی خودرو با وجود کاتالیست پورشه تا حد زیادی انجام می گردد اما در بعضی مواقع دچار اشکال خواهد شد و نمی تواند وظیفه خود را به خوبی انجام بدهد.

در این مواقع باید به یک مرکز خدمات تخصصی مراجعه نمائید تا عیب یابی آن را انجام گردد و نسبت به رفع عیب آن اقدام کنید.

(مجموعه تخصصی کاتالیست وان یکی از مراکز تخصصی کاتالیزور پورشه ، کاتالیزور بنز ، کاتالیزور بی ام و  و سایر خودروهای خارجی می باشد که با بهره گیری از نیروی حرفه ای و متخصص خود و توسط مدرن ترین دستگاه های عیب یاب، ظرف مدت کوتاهی ایراد این قطعه از خودرو شما را تشخیص داده و سپس به بهترین شکل ممکن ایراد آن را برطرف خواهند کرد).

این قطعه یکی از مهم ترین بخش های خروجی گازهای موتور خودرو و سیستم اگزوز می باشد، اگر به خوبی نگهداری شوند و در دوره های زمانی ثابت سرویس شود، می تواند طول عمری بیشتری داشته باشند.

متاسفانه بعضی از اشخاص ناآگاه، پیشنهاد خواهد کرد که این قطعه را خارج کنید تا خودرو شتاب بیشتری داشته باشد. اما این کار عملی غیر قانونی و غیر انسانی می باشد که به محیط زیست و سلامت انسان خسارات سنگینی وارد خواهد کرد.

ما به عنوان مرکز تخصصی در این حوزه توصیه می نمائیم که هیچ گاه اینکار را انجام ندهید و به جای آن هر چند وقت یکبار اقدام به سرویس و شستشوی آن کنند تا اگر آلودگی و رسوبی جلوی شبکه های آن را گرفته، از بین رود.

بررسی کاتالیزور پورشه و قیمت آن

قیمت کاتالیزور پورشه، بستگی به مدل خودرو و شرکت تولید کننده آن خواهد داشت، هرچه مدل پورشه شما بالاتر باشد، قیمت کاتالیزور آن نیز گران تر خواهد شد. از سوی دیگر برند تولید کننده آن تاثیر زیادی در قیمتش خواهد داشت.

قیمت کاتالیزور پورشه با توجه به جهش نرخ ارز، افزایش قابل توجهی داشته و در صورت خرابی کاتالیزور پورشه و ضرورت تعویض آن، هزینه زیادی را به مالک خودرو تحمیل می نماید.

اگر این قطعه از برند اورجینال و اصلی آن باشد، دارای قیمت بالاتری می باشد اما اگر برندهای متنوع آن را تولید کرده باشند، برای رقابت با برند اورجینال، قیمت پایین تری ارائه خواهند داشت.

بعضی از این برندها دارای گارانتی می باشند و بعضی دیگر بدون گارانتی می باشند، توصیه ما این خواهد بود که حتما برند اورجینال آن را خریداری کنید، در غیر اینصورت به سراغ قطعاتی که دارای گارانتی معتبر می باشند بروید، اما از خرید کاتالیزور پورشه بدون گارانتی پرهیز نمائید. چرا که کیفیت لازم را نداشته باشند و نتوانند گازهای آلاینده را به خوبی تصفیه نمایند.

اگر مجبور به تعویض کاتالیزور پورشه خود شدید، حتما قطعه اصلی آن را خریداری کنید و در یک مرکز تخصصی آن را نصب کنید.

بهتر است برای خرید کاتالیست پورشه از شخصی که در این زمینه تجربه کافی دارد کمک دریافت نمائید.

ما به عنوان یکی از مراکز معتبر و حرفه ای خدمات تخصصی در این حوزه، توصیه می نمائیم به دنبال خرید کاتالیزور اورجینال پورشه باشید و از صحت قطعه و گارانتی آن مطمئن گردید. متاسفانه در چنین مواقعی اشخاصی هستند که فقط به فکر منافع خود می باشند و اجناس تقلبی را به جای اجناس اصلی به فروش خواهند رساند.

کارشناسان حرفه ای ما می توانند برای خرید قطعه، به صورت رایگان به شما مشاوره دهند تا بتوانید قطعه اصلی را خریداری کنید و با خیال راحت بر روی خودرویتان نصب نمایئد.

برای آگاهی از قیمت کاتالیزور پورشه با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمائید.

بررسی کاتالیزور پورشه و خرید کاتالیزور پورشه

خرید کاتالیزور پورشه نیاز به تجربه و تخصص کافی خواهد داشت. طول عمر این قطعه معمولا بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار کیلومتر می باشد و بعد از آن باید تعویض شود، چرا که کارایی خود را از دست خواهد داد و دیگر قادر نخواهد بود تا گازهای آلاینده خروجی موتور را به خوبی تصفیه نمایند.

زمانی که این قطعه عملکرد مناسبی نداشته باشد، میزان آلایندگی خودرو تا ۵ برابر بیشتر خواهد شد.

تعویض قطعه باید در مراکز مجاز انجام شود زیر ا اگر در خرید کآن دقت نباشد، احتمال اختلال در عملکرد خودرو زیاد خواهد بود. چرا که این قطعه از عهده وظیفه خود بر نخواهد آمد و گازهای ورودی به آن به خوبی تصفیه نخواهد شد.

خرید این قطعه در زمانی که دیگر امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت، امری اجتناب ناپذیر می باشد. یکی از متداول ترین عواملی که سبب خرابی کاتالیزور پورشه خواهد شد، مسدود شدن شبکه داخلی آن می باشد که در اثر سوخت نامرغوب یا عمر طولانی و عدم سرویس به موقع ایجاد خواهد شد.

زمانی که شبکه های داخل قطعه مسدود گردد، جلوی عبور گازها را از آن می گیرد و هوای تازه مورد نیاز موتور تامین نخواهد شد، به همین دلیل انسداد شبکه های کاتالیزور یکی از عوامل مهم در کاهش کارایی موتور خودرو و معیوب شدن آن است.

از عوامل دیگر بروز اشکال در این قطعه، تغییر در ترکیب و دمای گازهای خارج شده موتور خودرو است.

این قطعه حساسیت زیادی به ترکیب گازها دارد. بنابراین در صورتی که واشر سرسیلندر ایراد پیدا کند، آب و روغن به محفظه موتور وارد می شوند و باعث تغییر گازهای خروجی موتور می گردند. این عوامل بر روی آن تاثیر منفی می گذارد و موجب خرابی آن می شود، اگر آسیب جدی باشد، باید به فکر خرید کاتالیست پورشه باشید.

کاتالیزور لیفان 620
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

در چنین مواقعی اگر امکان تعمیر این قطعه حساس وجود نداشته باشد، باید نسبت به خرید آن اقدام نمایید، مراکز معتبر تخصصی می توانند به شما در خرید آن کمک نمایند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مشاوران ما با سال ها تجربه در زمینه فروش، تعمیر، نگهداری و سرویس کاتالیزور خودروهای مختلف، می توانند به صورت رایگان برای خرید کاتالیست پورشه، راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. ( What is catalyst repair )

بررسی کاتالیزور پورشه و سرویس آن

سرویس کاتالیزور پورشه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، به این دلیل که اگر به صورت دوره ای آن را مورد بازرسی قرار ندهید و آن را سرویس نفرمائید به احتمال زیاد مجبور خواهید گشت تا با یک هزینه زیاد آن را تعویض کنید.

سرویس کاتالیزور پورشه از کارهایی می باشد که باید برای آن برنامه منظمی داشته باشید. بنزین نامرغوب داخلی باعث خواهد شد که قسمتی از سوخت در داخل سیلندر به طور کامل نسوزد و مقداری سوخت خام از خروجی موتور خارج گردد.

این ناخالصی ها به مرور زمان شبکه داخلی آن را مسدود خواهد کرد و مانع عبور گازهای آلاینده از این قطعه حیاتی و تاثیرگذار خواهد شد، به همین دلیل سرویس کاتالیست پورشه به صورت دوره ای، قادر است تا خیال شما را بابت عملکرد صحیح آن راحت نماید.

این قطعه به مرور زمان کارایی روزهای اول خود را از دست خواهد داد، چرا که شبکه ای که درون آن قرار خواهد داشت، دچار گرفتگی می گردد و نمی تواند عمل تصفیه گازهای آلاینده موتور خودرو را به خوبی انجام دهد، به همین خاطر هر چند وقت یکبار و در زمان های مشخص، باید به مراکز سرویس مراجعه نمائید تا تعمیرکاران با مواد مخصوص آن را شستشو دهند.

پیشنهاد ما این است که سرویس کاتالیست پورشه خود را به دست اشخاص بی تجربه و مبتدی هرگز نسپارید چرا که امکان دارد مشکل آن بیشتر از پیش شود و مجبور به تعویض آن گردید.

بعضی از سرویس کاران بی تجربه، این قطعه را با موادی مثل جوهر نمک شستشو خواهند داد، این کار امکان دارد تا رسوبات جمع شده در شبکه کاتالیزور را از بین ببرد، ولی باعث از بین رفتن بخش های متنوع آن می شود و دیگر عملکرد لازم را نخواهد داشت.

مراکز خدمات معتبر با داشتن دستگاه های مخصوص شستشوی این قطعه و استفاده از مواد ویژه و درجه یک، خودرو شما را به بهترین شکل ممکن سرویس خواهند کرد تا هر گونه آلودگی اضافی از بین برود و در عین حال آسیبی به اجزای آن وارد نشود.

مرکز خدمات ما با داشتن تجهیزات پیشرفته و به روز سرویس کاتالیزور پورشه و بهره مندی از نیروی ماهر آماده می باشد تا این قطعه از خودرو شما را با بهترین مواد شوینده، شستشو داده و هرگونه ایراد احتمالی آن را به بهترین شکل برطرف شود. ( تعمیر کاتالیزور هیوندا جنسیس )

اهمیت تعمیر کاتالیست پورشه

این قطعه مهم امکان دارد در اثر یک حادثه آسیب ببیند یا به مرور زمان دچار فرسودگی گردد، اگر این قطعه دچار مشکل شود، نخست باید علت آن مشخص گردد و سپس ایراد آن برطرف شود. اینکه از ابتدا بخواهیم نسبت به تعویض کاتالیزور پورشه اقدام کنیم کار صحیحی نمی باشد چرا که امکان دارد، مشکل جزئی باشد و در اسرع وقت و با کمترین هزینه مشکل بر طرف گردد.

بعضی از عوامل، سبب خرابی آن خواهد شد، این عوامل عبارت خواهند بود از استفاده از مکمل های بنزین بی کیفیت و تقلبی، استفاده از مکمل های انژکتور شور، ایراد در سیستم جرقه زنی، صدمات فیزیکی و ضربه شدید و داغ شدن بیش از اندازه موتور.

پیشنهاد می کنیم تا برای عیب یابی و تعمیر آن، به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه نمائید.

تعمیر کاتالیزور پورشه باید به اشخاص باتجربه و آموزش دیده سپرده شود، چرا که هر کسی از عهده عیب یابی آن بر نخواهد آمد و کوچکترین اشتباه در تعمیر این قطعه حساس می تواند عملکرد خودرو را مختل نماید.

تیم تخصصی کاتالیست وان با کادری باتجربه و حرفه ای، آماده ارائه بالاترین سطح خدمات در زمینه تعمیر کاتالیزور پورشه می باشد. تعمیرکاران این مجموعه، همگی دوره های تخصصی تعمیر کاتالیست پورشه را گذرانده اند و دارای چندین سال سابقه حرفه ای در این زمینه هستند.

ما در این مرکز تلاش خواهیم کرد تا با ارائه خدمات باکیفیت و دریافت مناسب ترین قیمت، رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

متخصصان ما به طور دقیق خودرو را بررسی خواهند کرد و با دستگاه های عیب یاب، ایراد آن را پیدا خواهند کرد و با مهارتی که در این زمینه دارند، به مناسب ترین شکل ممکن نسبت به تعمیر کاتالیزور پورشه اقدام می نمایند.

افتخار داریم که در طی این سال ها، بهترین خدمات کاتالیزور انواع خودروها را به مشتریان خود ارائه داده ایم و توانسته ایم رضایت خاطر آن ها را بدست بیاوریم.

بررسی کاتالیزور پورشه و فروش آن

مراکز فروش کاتالیزور پورشه باید جنس اورجینال و دارای گارانتی عرضه گردد، چرا که اگر دارای کیفیت مناسبی نباشد، باعث صدمه دیدن موتور و آلودگی بیش از حد هوا و محیط زیست خواهد شد.

اگر این قطعه از خودرو شما باید تعویض گرئد، آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید، خرید با گارانتی اصلی باعث خواهد شد تا اگر بعد از نصب آن ایرادی در آن پیدا شود، بتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای، قطعه نو را جایگزین آن نمائید.

فروش کاتالیست پورشه در کاتالیست وان با مناسب ترین قیمت همراه با گارانتی اصلی انجام می گردد.

این مرکز تلاش می نماید تا با ارائه بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت، رضایت مشتریان خود را بدست آورد و خاطره ای خوش در ذهن آن ها به جا بگذارد.

امتیاز مطلب post
مدیریت

Recent Posts

تعمیر کاتالیزور ام وی ام 550

تعمیر کاتالیزور ام وی ام 550 ام‌ وی‌ ام ۵۵۰، یکی از خودروهای برجسته و…

2 هفته ago

تعمیر کاتالیزور مزدا 323

تعمیر کاتالیزور مزدا 323 مزدا ۳۲۳ یک خودروی کوچک تولید شده توسط شرکت مزدا است.…

2 هفته ago

تعمیر کاتالیزور سوزوکی ویتارا

تعمیر کاتالیزور سوزوکی ویتارا سوزوکی ویتارا یک خودروی کراس‌اوور چهار چرخ محرک (4WD) است که…

2 هفته ago

تعمیر کاتالیزور پژو ۲۰۶

تعمیر کاتالیزور پژو ۲۰۶ پژو ۲۰۶، یکی از خودروهای محبوب و پرفروش در ایران در…

3 هفته ago

تعمیر کاتالیزور ام وی ام ۱۱۰

تعمیر کاتالیزور ام وی ام ۱۱۰ چری کیو کیو ۳ با نام تجاری ام وی…

3 هفته ago

تعمیر کاتالیزور پراید

تعمیر کاتالیزور پراید تعمیر کاتالیزور پراید یکی از خدمات اصلی برای افرادی است که خودروی…

3 هفته ago