درباره تعمیر کاتالیزور هیوندا جنسیس چه می دانید؟

پیش از آنکه درباره تعمیر کاتالیزور هیوندا جنسیس اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم می خواهیم شما را کمی با این خودرو جذاب آشنا نمائیم

خودروی جنسیس را یک سدان کره‌ای خوب است که در ایران مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. دلیل این امر هم را می توان عدم حضور بسیاری از رقبای جهانی جنسیس در بازار ایران دانست.

سدان‌هایی که در بازار جهانی قادر هستند با جنسیس رقابت نمایند، مانند لکسوس ES350، کرایسلر ۳۰۰، فورد تاروس و بیوک لاکراس می باشند. از بین این خودروها تنها لکسوس در بازار ایران حضور دارد و به همین دلیل جنسیس تبدیل به خودروی بی رقیب در کلاس خود گشته. البته شاید بتوان این خودرو را با خودروی BMW سری ۵ یا بنز کلاس E مقایسه نمائید اما این مقایسه کمی غیر منصفانه می باشد. مشخصات فنی جنسیس در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب این خودرو باعث گشته تا جایگاهی مناسب در میان ایرانیان پیدا نماید و طرفداران بسیاری داشته باشد.

خودروی جنسیس در گذر زمان

خودروی هیوندای جنسیس یک خودروی کره‌ای با کیفیت  است. این خودروی سدان که اولین نسل آن در سال ۲۰۰۸ معرفی و تولید و وارد بازر شد، از همان ابتدا توجه اشخاص زیادی را به خود جلب کرد.

سال ۲۰۱۰ این خودرو جذاب به ایران وارد شد. ورودی که با گذشت زمان اندکی مورد استقبال قرار گرفت و طرفداران زیادی داشت. طراحی داخلی این خودرو به گونه‌ای می باشدکه حس سوار شدن به یک خودروی لوکس را به شخص را خواهد داد. کیفیت در سواری، آپشن‌های زیاد و هندلینگ بالا از مزایای این خودرو می باشد که باعث گشته تا کار رقیبان برای رسیدن به آن سخت‌تر گردد. تولید نسل اول خودروی جنسیس تا سال ۲۰۱۳ ادامه یافت. در سال ۲۰۱۵ بود که هیوندای با تغییر مشخصات فنی جنسیس نسل دوم آن را به بازار عرضه کردند.

 برای مطالعه بیشتر: تعمیر و شستشوی کاتالیزور کوئیک

تعمیر کاتالیزور هیوندا جنسیس و مشخصات فنی آن | خرید کاتالیزور هیوندا جنسیس

تعمیر کاتالیزور هیوندا جنسیس و مشخصات فنی آنوقتی صحبت از مشخصات فنی به میان می‌آید پیش از هر چیزی باید به موتور خودرو بپردازیم. خودروی نسل اول جنسیس یک موتور ۳٫۸ لیتری ۶ سیلندر در زیر کاپوت خود دارد که قادر است تا ۲۹۸ اسب بخار و ۳۵۸ نیوتن متر گشتاور تولید ‌نماید که بعد از فیس لیفت مشخصات فنی موتور تغییر کرد و قدرت تولید شده توسط این موتور به ۳۳۳ اسب بخار افزایش پیدا کرد.

البته تنها یک مدل از انواع موتور جنسیس وارد ایران گشته در صورتی که جنسیس با سه موتور گوناگون به آمریکا صادر می گردد. این موتورها شامل موتور ۸ سیلندر ۵ لیتری که ۴۳۰ اسب بخار قدرت تولیدمی نماید و موتور ۶ سیلندر ۴٫۶ و ۳٫۸ لیتری که به ترتیب قادر است ۳۷۵ و ۳۳۳ اسب بخار تولید نماید. گیربکس شیفت ترونیک اتوماتیک این خودرو باعث گشته تا انتقال قدرت از موتور به چرخ‌ها به خوبی انجام نماید و این خودرو بتواند در کمتر از ۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

کاتالیزور پورشه باکستر
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

این شتاب‌گیری بالا در صورتی به دست خواهد آمد که جنسیس سدان ۱۹۱۲ کیلوگرم وزن دارد و جزو ماشین‌های سبک به حساب نخواهد آمد. از دیگر مشخصات فنی جنسیس می‌توان به مصرف سوخت آن اشاره نمائیم این خودرو در داخل شهر ۱۳٫۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می‌نماید که این عدد برای خارج شهر و بزرگ‌راه‌ها ۸٫۷ لیتر و مصرف ترکیبی آن ۱۰٫۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد. باک خودروی جنسیس ۷۳ لیتر ظرفیت دارد و ۲۳۵ گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر تولید می نماید. در این بین خودرو جنسیس دارای کاتالیزور منحصر به فردی می باشد که در ادامه آن را برایتان شرح خواهیم داد.

تعریف کاتالیزور هیوندا جنسیس | تعمیر کاتالیزور هیوندا جنسیس

فروش و تعمیر کاتالیزور جنسیس

استفاده ازكاتاليزورها در راه اگزوز خودروها از موثرترین راه های كم کردن آلاينده های ناشی از احتراق موتور است. کاتالیست وان ارائه دهنده  کاتالیزور های وسایل نقلیه لوکس و متفاوت در خدمت شما می باشد. جهت تعمیر کاتالیزور هیوندا و نیز استعلام قیمت کاتالیزور هیوندا اصل و اورجینال با ما تماس حاصل نمائید.

کاتالیزور از چه اجزایی تشکیل شده است؟

این قطعه کاربردی و مفید از فلزهای گران بها مانند : پالاتین، رودیم، پالادیم و نیز فلزهایی از قبیل آهن، منگنز، نیکل و مس و عنصر سدیم در کاتالیست‌­های سه ­گانه بعنوان بافر و ذخیره­ کننده و آزاد کننده اکسیژن استفاده خواهد شد و مخلوط گاز را همیشه در حد نقطه استوکیومتری نگه می دارد.

اهمیت تعمیر کاتالیزور هیوندا جنسیس :

اهمیت تعمیر کاتالیزور هیوندا جنسیسکاتالیزور، قلب تپنده سیستم اگزوز، نقشی کلیدی در تصفیه آلاینده‌ها و حفظ محیط زیست ایفا می‌کند. تعمیر به موقع کاتالیزور جنسیس کوپه، نه تنها کارایی خودرو را حفظ می‌کند، بلکه از بروز مشکلات بزرگ‌تر و هزینه‌های سنگین‌تر جلوگیری می‌نماید.

فروش و تعمیر کاتالیزور جنسیس

تعمیر انواع کاتالیزور هیوندا جنسیس ، کاتالیزور بنز ، کاتالیزور ام وی ام ، کاتالیزور پورشه انواع ماشین ها با بهترین کیفیت در انجام تعمیر کاتالیزور و رفع مشکل و نیز نازلترین قیمت توسط متخصصان و کارشناس فنی مجموعه تخصصی کاتالیست وان انجام می گردد.

توجه:

لطفا از حذف خودسرانه این قطعه با ارزش به خاطر این فکر که باعث بالا رفتن شتاب و قدرت موتور خواهد شد، جدا خودداری کنید.زیرا با برداشتن این قطعه ( هر چند امکان دارد در حقیقت شتاب خودرو بیشترگردد ) اما بصورت همزمان مصرف سوخت نیز بسیار بالا می رود و همچنین افزایش آلایندگی صورت خواهد گرفت.

قیمت کاتالیزور هیوندا

 ( تعمیر کاتالیزور هیوندا جنسیس ) توجه داشته باشید که در بعضی مواقع کار خرابی و مشکل کاتالیسیت هیوندا از تعمیر خواهد گذشت. در این صورت مجبور به خرید این قطعه برای ماشین خود می گردید.

به خاطرداشته باشید که خرید کاتالیزور برای خودروها را خصوصا خودروهای لوکس را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز تهیه بفرمائید. کاتالیست وان اولین تعمیرگاه تخصصی کاتالیزور ارائه دهنده انواع کاتالیزور ها با نازلترین قیمت. جهت استعلام قیمت با ما تماس حاصل نمائید.

برای مطالعه بیشتر : تعمیر کاتالیزور هیوندای توسان

تعمیر کاتالیزور و یا شستن کاتالیزور

تعمیر کاتالیزور خودرو

تماس برای مشاوره رایگان

امتیاز مطلب post