تعمیر کاتالیزور بی ام و سری X1 , X2 , X3 , X4 , X5 , X6  کاتالیزور بی ام و سری  1, 2 ,3 ,4 ,5 ,6 ,7 و سری i

تعمیر کاتالیزور بی ام و

تعمیر کاتالیزور در عملکرد موتور تاثیرگذار می باشد و اگر کاتالیزور دچار مشکل شود قطعا موتور به درستی عمل نمی کند و گازهای حاصل از احتراق را به خوبی خارج نمی کند و بار دیگر این گازها به موتور باز می گردند و باعث گرفتگی و خفگی در خروجی هوای اگزوز می شود. کاتالیزورها معمولا به راحتی خراب نمی شوند و عمر آن ها بستگی به میزان مصرف خودرو دارد ولی پس از مدتی، تعمیر و سرویس آن می تواند از خرابی زودرس آن جلوگیری کند.

بیشترین خرابی کاتالیزورها در خودروهای قدیمی تر مشاهده شده است که دلیل آن، گرفتگی بیش از حد خروجی گاز خودرو می باشد و دود حاصل از احتراق موتور نمی تواند از این راه خارج شود و باعث گرفتگی و خفگی می شود و باعث کاهش شتاب خودرو و در طولانی مدت دچار خرابی موتور خودرو می شود. کاتالیزور نسبت به تغییرات دما و ترکیبات موجود در گازهای خروجی حساس می باشد و یکی از دلایل خرابی کاتالیزور، خرابی واشر سرسیلندر می باشد که باعث می شود روغن و آب به محفظه احتراق وارد شده و گازهای خروجی را آلوده می کند و این را می توان از رنگ دود خارج شده از اگزوز مشاهده کرد.

دلایل خرابی کاتالیزور بی ام و

  • ریختن مکمل های انژکتور شور در باک یا اکتان بوسترها که باعث خرابی کاتالیزور می شود.
  • خرابی سیستم جرقه خودرو
  • گرم شدن بیش از حد موتور
  • ضربه خوردن و صدمه دیدن پوسته کاتالیزور

فروش و تعمیر کاتالیزور بی ام و

برای خرید کاتالیزور بی ام و می توانید به مجموعه کاتالیست وان مراجعه نمایید و این مجموعه کادری متخصص در این زمینه دارد و به صورت تخصصی در زمینه فروش و تعمیر کاتالیزور بی ام و فعالیت می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.