می توانید تعمیر کاتالیزور ماکسیما را به متخصصین گروه تخصصی کاتالیست وان بسپارید تا بهترین خدمات را با ارزان ترین قیمت دریافت نمائید .هزینه تعمیر کاتالیزور ماکسیما را با یک تلفن می توانید استعلام بگیرید.

خودروهای نیسان ماکسیما با مبدل کاتالیزوری کارخانه را ترک می نمایند اما امکان دارد در طول عمر عادی خودرو با مشکل مواجه گردد که بیشتر با کد OBDII P0420 همراه خواهند بود. در زیر مکان، قیمت و علائم خرابی کاتالیزور در ماکسیما را توضیح خواهیم داد..

کاتالیست مهم‌ترین بخش سیستم آلاینده‌های خودروی ماکسیما می باشد. این قطعه، گازهای انتشاری را که دو محصول فرآیند احتراق عادی می باشند کاهش خواهد داد و آنها را به اندازه­ای کاهش می­دهند که مطابق با قوانین و استانداردهای انتشار گازهای گلخانه­ ای می باشد. کاتالیزور ماکسیما از یک کاتالیزگر برای سوزاندن بخار سوخت باقی مانده و تبدیل آن به موارد زیر استفاده خواهند کرد:

  • آب
  • دی اکسید کربن
  • گرما، گرمای زیاد

نزدیک به 40 سال است که استفاده از کاتالیزور در تمامی خودروهای داخلی رایج شده است. آنها از منظر جریان اگزوز و از منظر پاکسازی اگزوز در کاری که انجام می­دهند بهترین هستند.

تعمیر کاتالیزور ماکسیما  و محل قرار گیری آن

محل دقیق مبدل کاتالیزوری به سال مدل و اندازه موتور نیسان ماکسیما بستگی خواهد داشت. اما یافتن آنها چندان دشوار نخواهد بود. کاتالیست خود بخشی از سیستم اگزوز می باشد. با ردیابی اگزوز، آن را جایی بین لوله دم و منیفولدهای ورودی قرار خواهند داد.

آنها تقریبا همیشه یک سپر حرارتی در اطراف خود و یک سنسور اکسیژن در جایی قبل از خود خواهند داشت. بهتر است بدانید مبدل کاتالیزوری پیش از صدا خفه کن باشد. البته در بعضی از اشخاص صدا خفه کن را با کاتالیزور ماکسیما اشتباه خواهند گرفت. مبدل کاتالیزوری بسته به سال و ساخت خودرو امکان دارد پیچ یا جوش داده خواهد شد.

بر ای مطالعه بیشتر: تعمیر کاتالیزور  KMC T8

قیمت کاتالیزور و تعمیر کاتالیزور ماکسیما 

قیمت کاتالیزور خودروی ماکسیمای شما بسته به سال مدل و اندازه موتور متفاوت می باشد. البته، به عنوان یک قاعده مبدل­های کاتالیزوری قیمت بالایی دارند. آنها یکی از اقلام دزدیده شده در یک وسیله نقلیه می باشند. اگرچه هر چه مدل خودروی ماکسیمای شما کمیاب­تر باشد، قطعات آن نیز گرانتر خواهد شد.

به این خاطر که تعویض کاتالیزور نیاز به ابزارآلات تعمیرگاهی دارد و همچنین نیاز به جوشکاری نیز دارد، باید حتما به تعمیرگاهی مراجعه نمائید که در زمینه تعویض و تعمیر کاتالیزور ماکسیما تبحر داشته باشد. کاتالیست ها حتی دارای ارزش ضایعاتی هم می باشند. به همین خاطر می­توانید به جای خرید، اقدام به تعمیر آنها نمائید.

خرید کاتالیزور ضایعاتی
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

به صورت کلی هزینه تعویض کاتالیزور ماکسیما به عواملی همچون مدل خودرو (سال تولید آن)، شرکت تولیدی، نوع مواد به کار رفته در کاتالیزور و بسیاری عوامل دیگر وابسته می باشد.

 تعمیر کاتالیزور ماکسیما و علائم خرابی آن

 تعمیر کاتالیزور ماکسیما و علائم خرابی آنخراب شدن کاتالیزور ماکسیما غیر معمول نمی باشد،  چرا که با گذر زمان و مسافت پیموده شده تاثیر خود را خواهد گذاشت. اگر مشکلی در احتراق ناقص یا مخلوط بد هوا و سوخت وجود داشته باشد، کاتالیزورها سریع‌تر از کار خواهد افتاد.

زمانی که خودروی ماکسیمای شما با یک مشکل عمده در موتور روبرو می گردد، چراغ چک موتور شروع به چشمک زدن خواهد  کرد. در اکثر موارد، این وضعیت چشمک زن برای کمک به تلاش و نجات مبدل کاتالیزوری می باشد.

بیشتر علائم خرابی کاتالیزور maxima به عدم جریان اگزوز از طریق کاتالیزور مربوط خواهد شد.  زمانی که شبکه­ های کاتالیزو دچار مسدودیت بیشتر گردد، خودروی ماکسیمای شما به سختی قابل رانندگی خواهد شد. در اینجا رایج ترین علائم خرابی کاتالیزور در نیسان ماکسیما را توضیح خواهیم داد:

  1. زمانی که جریان اگزوز شروع به کند شدن خواهد کرد، مسافت پیموده شده خودروی شما نیز کم می شود و مصرف بنزین نیز بیشتر خواهد شد.
  2. هر وسیله نقلیه ای که در 20 سال گذشته ساخته می شود، یک کامپیوتر OBDII در داخل خود خواهد داشت. این کامپیوتر «کد مشکل» را به شما خواهد داد که برای تشخیص و تعمیر سیستم آلایندگی Maxima خود به آن نیاز خواهید داشت.

3. هنگامی که کاتالیزور بیش از اندازه مسدود شود، جریان هوای کافی برای راه اندازی و استارت خوردن آن وجود نخواهد داشت.

4.دود اگزوز تیره­تر

5.بوی تخم مرغ فاسد

6.اگر شتاب خودرو کاهش یافته و سرعت آن نیز از حد معینی بیشتر نمی‌شود، این یک نشانه بسیار معمولی است که یک مبدل کاتالیزوری از کار افتاده است.

تعمیر کاتالیزور ماکسیما را به گروه تخصصی کاتالیست وان بسپاریئ تا در مدت زمان کوتاهی کاتالیزور خودروی شما مثل روز اول کار کند

امتیاز مطلب post