چرا فروش کاتالیزور خراب

به دنبال قیمت کاتالیزور قراضه هستید؟

هزینه کاتالیزورهای زباله خودرو چقدر است؟

چرا باید قیمت کاتالیست را بدانم؟

همانطور که می دانید در سال های اخیر با افزایش آلودگی هوا، دولت ها به دنبال علل موثر برای کاهش آلودگی و پیشگیری از آن هستند. یکی از عوامل اصلی آلودگی دود خودرو است. کاتالیزور راه حل این مشکل بود. اما مزایای این سکه گرانبها به همین جا ختم نمی شود. ضایعات کاتالیزور آنقدر ارزشمند بود که باعث ایجاد شغل و درآمد شد.

اهالی این شرکت ها ارزش و قیمت ضایعات خاک کاتالیزوری را به خوبی می دانند.

افراد باید تخصص و اطلاعات کافی برای دسترسی به این موقعیت را داشته باشند. با این حال، بسیاری از افراد بدون تخصص، ضایعات کاتالیزوری قابل توجهی دارند که می توانند با فروش این ضایعات به کارشناسان تیم بازیافت آنلاین درآمد کسب کنند. علاوه بر این، می توانید با استفاده از دوره های آموزشی مختلف عملی تیم بازیافت آنلاین، کسب و کار خود را راه اندازی کنید. این و سوالات دیگری که ممکن است در مورد ضایعات کاتالیست به ذهن شما رسیده باشد در این مقاله پاسخ داده شده است، پس تا پایان این مقاله با ما در بازیافت آنلاین همراه باشید.

اهمیت فروش کاتالیزور خراب چیست ؟

اهمیت و قیمت ضایعات کاتالیزوری خاک
با توجه به آنچه تاکنون گفته شد، حتماً دلیل اهمیت خاک کاتالیست را درک کرده اید. در واقع کثیفی مبدل کاتالیزوری ضایعاتی است که در اثر سایش و پارگی مبدل های کاتالیزوری ایجاد می شود.

همانطور که می دانید در ساخت مبدل ها از فلزات گرانبها استفاده می شود. به همین دلیل است که این مبدل ها حتی پس از پایان عمر مفید و فرسوده شدن نیز مهم و کاربردی هستند. کارشناسان با خرید و جمع آوری مبدل های کاتالیزوری، زباله های کاتالیستی خاک را بازیافت و استخراج می کنند که این مهم ترین دلیل اهمیت خاک کاتالیستی است.

همچنین از این قطعه ارزشمند در صنایع برای افزایش کیفیت اکتان بنزین و تولید هیدروژن استفاده می شود.

اما در ادامه خواهیم دید که قیمت مبدل(های) کاتالیزوری چگونه تعیین می شود.

فروش کاتالیزور خراب  و قیمت ضایعات کاتالیست بر چه اساسی تعیین می گردد؟

ضایعات کاتالیست خاک از عناصر مختلفی تشکیل شده است، بنابراین قیمت ضایعات کاتالیست به قیمت روزانه عناصر تشکیل دهنده آنها بستگی دارد. از طرفی مواد و عناصر به کار رفته در ساخت این مبدل ها به عوامل مختلفی از جمله ایرانی یا خارجی بودن خودرو و یا مدل خودرو بستگی دارد و بدیهی است که قیمت کاتالیزور مصرفی قیمت خودروهای خارجی بیشتر از خودروهای داخلی است.

تا اینجا بحث کردیم که کاتالیست خودرو چیست، اما دانستن این قطعه و کاربردهای آن بسیار مهم است که در قسمت بعدی به آن پرداخته می شود.

فروش کاتالیزور خراب و کاربردهای کاتالیزور خودرو

اگر صاحب خودرو هستید، احتمالاً مقدار کمی فلزات گرانبها در سیستم اگزوز خودرو خود دارید.

مبدل های کاتالیزوری بخشی از سیستم اگزوز خودروهای مدرن هستند و به کاهش اثرات منفی زیست محیطی خودروها کمک می کنند. کاتالیزورها گازهای خطرناک تولید شده توسط خودروها را به مواد کم خطر تبدیل می کنند. به عنوان مثال، مونوکسید کربن و هیدروکربن ها به دی اکسید کربن و آب تبدیل می شوند.

گفته می شود کاتالیزورها تا 90 درصد گازهای سمی و خطرناک را خنثی می کنند. بنابراین می توانند نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا داشته باشند.

مبدل های کاتالیزوری حاوی طیف وسیعی از فلزات گرانبها مانند مس، نیکل، آهن و منگنز هستند. اما مهمتر از همه، مبدل های کاتالیزوری حاوی رودیوم، پلاتین و پالادیوم هستند. از این سه فلز به طور خاص برای ساخت جواهرات، وسایل الکترونیکی و صنعتی استفاده می شود.

پلاتین، پالادیوم و رودیوم که بخشی از فلزات گروه پلاتین هستند، ترکیبات اساسی کاتالیزورها محسوب می شوند. امروزه هیچ ماده ارزان‌تری وجود ندارد که خواص مشابهی را برای این نوع واکنش‌های کاتالیزوری ارائه دهد.

اهمیت فروش کاتالیزور خراب

اهمیت فروش کاتالیزور خرابزباله های کاتالیست
طول عمر مبدل های کاتالیزوری تقریباً 4 سال تخمین زده می شود که پس از آن باید تعویض شوند. زیرا می تواند اثرات مخربی داشته باشد. از طرفی این قطعات می توانند به دلایل مختلف قبل از پایان عمر مفید خود آسیب ببینند و دیگر کارایی سابق خود را نداشته باشند. در این مورد، آنها باید جایگزین شوند. با دیدن علائمی مانند مشکل در راه اندازی خودرو، لرزش های آن، کاهش شتاب موتور، افزایش مصرف سوخت و … می توان متوجه خرابی کاتالیست ها شد. در نتیجه می توان گفت روز به روز بر حجم کاتالیست های مستعمل و از کار افتاده افزوده می شود.

بازیافت خاک کاتالیزور
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

از آنجایی که هر خودروی جدید باید به مبدل کاتالیزوری مجهز شود و تعداد ثبت نام خودروها به طور مداوم در حال افزایش است، تقاضا برای فلزات گروه پلاتین (PGM) همچنان رو به رشد خواهد بود. از طرف دیگر، یک مبدل کاتالیزوری حاوی تقریباً 1 گرم تا 15 گرم فلزات گروه پلاتین است. به همین دلیل است که ما نیاز به جمع آوری و استفاده مجدد از فلزات گرانبها در کاتالیزورها داریم.

صادرات کاتالیزورهای زباله به کشورهای اروپایی
امروزه به دلیل عدم وجود فناوری لازم در کشور ما متاسفانه بازیافت کاتالیست های خودرو در ایران به درستی انجام نمی شود به همین دلیل کاتالیست های زباله زیادی به کشورهایی مانند ترکیه و ایران آلمان صادر می شود اما باید مورد توجه قرار گیرد. که بازیافت این فلزات گرابن نیاز به تکنولوژی خاصی ندارد و می توان این فرآیند را با روش های شیمیایی و آبکاری انجام داد و از خروج این مواد با ارزش جلوگیری کرد که کمک زیادی به چرخه اقتصادی کشور می کند.

مقدار فلزات به دست آمده هنگام بازیافت کاتالیزورهای خودرو بستگی به شرکت سازنده کاتالیزور و مدل خودرو دارد. اگر بخواهیم به طور کلی آن را در نظر بگیریم، می توان گفت که کاتالیست خارجی خودرو دارای یک تا دو گرم فلزات پلاتین است و اگر روش بازیافت به درستی انجام شود، تا 80 درصد از این فلزات قابل استخراج است.

آیا فلزات دیگری در کاتالیزور وجود دارد؟ و اهمیت وجود آن ها در فروش کاتالیزور خراب

علاوه بر فلزات گروه پلاتین، فلزات دیگری مانند آهن، منگنز، مس و نیکل نیز ممکن است در کاتالیزور خودرو وجود داشته باشد.

چرا باید مبدل های کاتالیزوری بازیافت شوند؟
استخراج سنگ معدن و تولید فلز می تواند یک فرآیند فشرده و پرهزینه باشد. به عنوان مثال سنگ پلاتین باید از تونل های عمیق استخراج شود و حفر آن به انرژی زیادی نیاز دارد و برای به دست آوردن مقدار قابل توجهی از محصول نهایی پلاتین نیاز به سنگ معدن زیادی است. هنگامی که سنگ پلاتین استخراج شد، باید با مواد شیمیایی تصفیه شود تا به فلز برسد. این امر نه تنها باعث آلودگی محیط زیست می شود، بلکه اثرات منفی بر کارگران معدنی که معمولاً دستمزد کمتری می گیرند و مجبور به کار در شرایط سخت می شوند، دارد. همه این عوامل بازیافت کاتالیزورهای استفاده شده را مهم می کند.

علاوه بر این، یکی از مهم ترین دلایل به نفع بازیافت مبدل، هزینه زمین های کاتالیزوری مصرف شده است که برای افراد مختلف درآمد و کسب و کار ایجاد می کند. از سوی دیگر برای کمک به صنایع مختلف و کاهش هزینه های مواد اولیه، بسیاری از قطعات الکتریکی بازیافت می شوند.

تیم بازیافت آنلاین صنعتی کاتالیزورهای زباله را جمع آوری می کند، آنها را بازیافت و ذخیره می کند تا فلزات گرانبها را بازیابی کند. در نتیجه بازیافت آنلاین آماده خرید کاتالیزور زباله از شما عزیزان با قیمت مناسب و در روز بازار می باشد.

با توجه به نوسان قیمت ها برای اطلاع از قیمت کاتالیست کارکرده و قیمت اگزوز خودروهای پراید و سایر خودروها کافیست با شماره های موجود در سایت و یا راه های ارتباطی تماس حاصل فرمایید.

به طور کلی، اگر به طور خلاصه نگاه کنیم، قیمت کاتالیزور زباله به عوامل زیر بستگی دارد:

برای شرکت در آموزش استخراج طلا از قطعات متحرک بازیافتی از سایت بازیافت آنلاین می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

1- ابتدا به سایت بازیافت آنلاین رفته و روی گزینه ثبت نام سمینار کلیک کنید.

2- فرم ثبت نام را با دقت تکمیل کنید. در این فرم باید اطلاعات شخصی و همچنین ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید.

3- پس از ثبت نام هزینه آموزش را پرداخت نمایید. برای پرداخت می توانید از روش های مختلفی مانند کارت بانکی، اینترنت و یا پرداخت از طریق درگاه های سایت استفاده کنید.

4- پس از پرداخت هزینه ها به صورت خودکار وارد آموزش خود می شوید. برای دسترسی به دوره، باید با حساب کاربری خود وارد سایت بازیافت آنلاین شوید.

5- در آموزش با روش های استخراج طلا از قطعات متحرک بازیافتی آشنا می شوید و می توانید این روش ها را به صورت عملی یاد بگیرید.

توصیه می شود قبل از ثبت نام در آموزش، شرایط و ضوابط آموزش و همچنین شرایط پرداخت را به دقت مطالعه کنید. همچنین باید بدانید که استخراج طلا از قطعات متحرک بازیافتی به دلیل خطرات ناشی از این روش نیاز به تجربه و مهارت دارد. بنابراین قبل از انجام هر عملیاتی بهتر است با کارشناسان مربوطه مشورت کنید.

تعمیر کاتالیزور

خرید کاتالیزور

امتیاز مطلب post