خرید کاتالیست تویوتا :

کاتالیزور یکی از قطعات ارزشمندی می باشد که در مسیر اگزوز خودروها واقع گشته است و تاثیر زیادی بر کاهش آلایندگی گازهای خروجی از موتورخواهد داشت، نظیر کاتالیزور تویوتا.

این قطعه می تواند اثر مخرب گازهایی مثل هیدروکربن ها و مونوکسید کربن را تا ۹۰ درصد کم نماید و آن ها را تبدیل به بخار آب و گاز دی اکسید کربن نماید به همین دلیل تعمیر کاتالیزور موضوع بسیار حائز اهمیتی می باشد.

کاتالیست یا همان کاتالیزور تویوتا نقش تصفیه کننده را خواهد داشت و این کار را از طریق یکسری فعل و انفعالات شیمیایی انجام خواهد داد.

به خاطر اهمیت این مبدل، لازم خواهد بود تا به دقت از آن نگهداری گردد و اگر که کوچکترین ایرادی در آن مشاهده گردد به سرعت برطرف نمائید، چرا که کاتالیزور تویوتا قطعه حساسی می باشد و به دلیل کوچکترین اشکالی کارایی اش کم می گردد و نمی تواند به خوبی از عهده وظیفه اش برآید.

اگر این قطعه درست کار نکند، قادر نمی باشد تا تصفیه گازهای سمی خروجی از موتور را به خوبی انجام بدهد و مقدار زیادی از این گازهای آلاینده وارد هوا می گردند.

مرکز خدمات تخصصی کاتالیست وان که یکی از معتبرترین و باسابقه ترین مراکز سرویس، نگهداری، تعمیر و فروش و خرید کاتالیزور تویوتا می باشد از تجهیزات پیشرفته و نیروی متخصص و با سابقه بهره مند است.

 مرکز تخصصی کاتالیست وان خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه خواهد داد برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خدمات متنوع با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

سرویس کاتالیست تویوتا و خرید کاتالیست تویوتا چگونه انجام می گردد؟

سرویس کاتالیست تویوتا و خرید کاتالیست تویوتا چگونه انجام می گردد؟عمر این قطعه در حالت میانگین برابر با عمر خودرو می باشد، اما به دلیل کیفیت نامناسب سوخت یا ضربه فیزیکی یا و… امکان دارد نیاز باشد تا تعمیر گردد و اگر که مشکل آن برطرف نشد باید جایگزین گردد.

توصیه ما به عنوان متخصص این حوزه این می باشد که سرویس کاتالیست تویوتا را فراموش نفرمائید و آن را به صورت دوره ای انجام بدهید، سرویس این قطعه شامل شستشوی اجزای گوناگون آن با محلول های تمیز کننده استاندارد می باشد.

تاکید ما بر استاندارد بودن محلول شستشوی کاتالیزور تویوتا به این  خاطر می باشد که بعضی اشخاص کم تجربه و ناآگاه برای سرویس این مبدل از جوهر نمک استفاده خواهند کرد.

آن ها اطلاع ندارند که با این کار چه آسیبی به بخش های گوناگون آن خواهند زد تا حدی که مالک خودرو مجبور به خرید کاتالیزور تویوتا خواهد شد تا جایگزین مبدل قبلی کنند.

به همین دلیل همیشه برای شستشوی کاتالیست تویوتا به تعمیرگاه های مجاز و مطمئن مراجعه کنید.

سرویس این قطعه با محلول های استاندارد، باعث خواهد شد تا کلیه آلودگی ها و رسوباتی که در محفظه و شبکه های آن ایجاد گشته از بین برود و این قطعه بتواند به راندمان حداکثری خود دست پیدا نماید.

تعمیرکاتالیزور مزدا 3
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

مرکز تخصصی کاتالیست وان یکی از مراکز تعمیر کاتالیست تویوتا می باشد که کلیه مجوزهای مربوط به این خدمات را دریافت و از نیروهای آموزش دیده و دستگاه های استاندارد برای سرویس و شستشوی این قطعه حساس استفاده می نماید. اگر تصمیم دارید تا از شرایط ویژه خدمات ما آگاه گردید با این مرکز تماس حاصل نمائید.

تعمیر کاتالیزور تویوتا چه زمانی باید انجام خواهد شد؟

همان گونه که اشاره گشت،این قطعه به دلیل صدمات فیزیکی یا گذشت زمان دچار مشکل خواهد شد و نیاز به تعمیر خواهد داشت

اگر کاتالیست تویوتا به دلیل ضربه دچار مشکل گردد، تعمیرکار باید قسمت های گوناگون آن را بررسی کرده و میزان آسیب را مشخص نماید، اگر که مشکل جزئی بوده، به آسانی رفع خواهد شد و مثله روز اول به کار خود ادامه خواهد داد اما اگر که شدت ضربه وارد شده به کاتالیزور تویوتا زیاد باشد به صورتی که نتوان آن را تعمیر نمائید آنگاه باید نسبت به خرید کاتالیست تویوتا اقدام نمائید.

اگر از عمر قطعه چند سالی گشته کارایی نقاط فعال آن بسیار کم شده و توانایی اولیه خود را از دست داده است.

زمانی گازهای ناخالص وارد مبدل می گردند، به دلیل گذشت زمان در شبکه های آن رسوب می نماید و مسیر عبور دود را مسدود خواهد کرد.

به همین دلیل گازهای خروجی سیلندر نظیر  گذشته به آسانی قادر نخواهند بود تا وارد آن گشته و تصفیه شوند، همین امر بر روی کارکرد موتور نیز تاثیر گذار خواهد بود و باعث برگشت گازها به سمت دهانه خروجی آن می گردد.
زمانی که فشار در این ناحیه بالا رود، در کارکرد موتور اختلال ایجاد خواهد شد و این قطعه را از کار خواهد انداخت.

در این مواقع بدون اتلاف وقت به یک مرکز معتبر مراجعه کرده تا پیش از اینکه مشکل جدی اتفاق افتد اقدامات لازم برای تعمیر به عمل بیاورد.

سوختی که به صورت ناقص می سوزد، گازهایی تولید می نماید که شامل مقداری سوخت خام می باشد، این گاز تاثیر مخربی بر مواد داخل کاتالیزور تویوتا خواهند داشت و در مسیر اگزوز آتش خواهند گرفت و حرارت زیادی تولید می نمایند.

این حرارت باعث خواهد شد تا بخش های گوناگون کاتالیست تویوتا در معرض گرمای بیش از حد قرار گرفته و دچار آسیب دیدگی شدید شود.

دراین مواقع ممکن است مجبور گردید برای خرید قطعه نو اقدام نمائید، به همین دلیل بهتر است سیستم جرقه زنی تویوتا را هر چند وقت یکبار مورد بررسی قرار داده و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنید.

توجه نمائید که با خرید کاتالیزور اورجینال از گروه تخصصی کاتالیست وان می توانید از شر تعمیر کاتالیزور زود هنگام خلاص شوید

امتیاز مطلب post