فروش و خدمات کاتالیزور بنز : کاتالیزور بنز قسمتی از سیستم اگزوز خودرو است که باعث خواهد شد تا گازهای آلاینده خروجی از موتور خودرو تا حد زیادی تصفیه گردند و آنچه از اگزوز خودرو خارج می شود، برای محیط زیست خطری نداشته باشد.

گازهای خروجی از موتور خودرو معمولا حاصل سوخت مشتعل نشده می باشند که شامل هیدرو کربن ها و مونوکسید کربن هستند. این گازهای خطرناک به همراه مقداری هوا از کاتالیزور ماشین عبور خواهد کرد و به خاطر فعل و انفعالات شیمیایی به آب و دی اکسید کربن تبدیل خواهند شد که برای هوا و محیط زیست بی خطر هستند .

در واقع می توان گفت کاتالیزور مرسدس بنز بخش عمده ای از کنترل آلایندگی خودرو را انجام خواهند داد، اما با گذشت زمان و در اثر حادثه امکان دارد از کار بیفتد یا عملکرد آن دچار اختلال گردد که در این مواقع باید جهت سرویس، تعمیر و یا خرید کاتالیزور اقدام کنید.

فروش و خدمات کاتالیزور بنز و کاتالیست بنز

کاتالیست یا همان کاتالیزور می باشد که با قرار گرفتن در مسیر گازهای خروجی موتور باعث می گردد تا این گازهای آلاینده وارد محیط بیرون نگردد و بر اثر واکنش های شیمیایی تبدیل به گازهای بی خطر خواهند شد. بعضی از اشخاص اعتقاد دارند که وجود کاتالیست بنز، باعث افت شتاب خودرو خواهد شد و توصیه می نمایند که کاتالیزور از مسیر لوله اگزوز حذف گردد..

اما این اشخاص اطلاع ندارند که با حذف این قطعه با ارزش، گازهای خطرناک و سمی وارد هوا شده و اثر منفی بر سیستم تنفسی انسان خواهند گذاشت.

کاتالیزور، گازهای مونوکسید کربن و هیدروکربن ها را به گاز کم خطر دی اکسید کربن و آب تبدیل می نماید، به همین دلیل وجود چنین قطعه ای در هر خودرو ضروری می باشد و باید اقدامات کافی برای بازرسی، سرویس و نگهداری از آن به موقع و به صورت مسئولانه انجام شود.

همینطور اگر کاتالیزور بنز معیوب باشد و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، باید هرچه سریعتر تعویض شود.

فروش و خدمات کاتالیزور بنز و مرسدس بنز

فروش و خدمات کاتالیزور بنز و مرسدس بنزهمانگونه که گفته شد کاتالیزور گازهای سمی خروجی از موتور خودرو را طی واکنش هایی به گازهای غیر سمی تبدیل می نماید. این کاتالیزور امکان دارد بعد از مدتی دیگر بازدهی اولیه خود را نداشته باشد و باعث شود، عملکرد صحیح خودرو با اشکال مواجه گردد. بیشترین علت خرابی کاتالیزور بنز به گرفتگی شبکه های داخلی آن مربوط خواهد شد

این مسئله باعث خواهد شد تا گازهای خروجی از موتور به آسانی نتوانند به آن وارد و از آن خارج گردند، به همین دلیل موتور دچار اختلال شده و از کارایی آن به میزان زیادی کاسته خواهد شد، در این مواقع باید نسبت به تعمیر آن اقدام نمائید.

پیشنهاد گروه تخصصی کاتالیست وان این می باشد که به تعمیرگاه های معتبر که از نیروی ماهر و متخصص بهره می برند، مراجعه کنید چرا که تعمیر کاتالیزور بنز نیاز به دقت و تجربه فراوان خواهد داشت و از به این خاطر که این قطعه دارای قیمت بالایی است، باید در تعمیر آن حساسیت لازم اعمال گردد.

کاتالیست وان ارائه دهنده کلیه خدمات سرویس و تعمیر انواع کاتالیزور با بهره مندی از نیروی ماهر و داشتن تجهیزات مدرن و پیشرفته، قادر است تا اشکالاتی که این بخش با آن مواجه خواهید شد را در کوتاهترین زمان شناسایی و به بهترین شکل آن را تعمیر کند.

فروش و خدمات کاتالیزور بنز و سرویس آن

به این خاطر که کاتالیست یکی از قطعات مهم خودرو محسوب می گردد و نقش مهمی در کاهش آلایندگی های خروجی از موتور خودرو خواهد داشت، نیاز است تا هر چند وقت یکبار سرویس شود

سرویس کاتالیست بنز باعث می شود تا هرگونه آلودگی و رسوبات اضافی از داخل آن پاک گردد و کاتالیزور قادر باشد تا عملکرد خود را به طور صحیح انجام دهد.

شست و شوی کاتالیزور باعث خواهد شد تا این قطعه راندمان بیشتری داشته باشد. اما سرویس این قطعه باید توسط اشخاص متخصص انجام شود تا از آسیب احتمالی به بخش های گوناگون آن جلوگیری گردد.

چگونه شتاب خودرو را افزایش دهیم؟
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

گروه تخصصی کاتالیست وان با برخورداری از کادری باتجربه و دستگاه های تخصصی، سرویس کاتالیزور بنز را با بهترین مواد شوینده مخصوص انجام خواهد داد. توجه داشته باشید که شستشوی کاتالیزور بنز ممکن است در ظاهر، آسان و راحت به نظر رسد، اما اگر مواد مصرفی برای شستشو، کیفیت و مرغوبیت لازم را نداشته باشد و به اندازه از آن ها استفاده نگردد، می تواند موجب خرابی کاتالیزور بنز شود.

فروش کاتالیست بنز

کاتالیزور نقش مهمی در عملکرد صحیح موتور خواهد داشت و کوچکترین ایراد در آن تاثیر منفی بر کارایی خودرو می گذارد، از این رو در صورتی که این قطعه از خودرو شما با اشکال مواجه گردد و این ایراد قابل تعمیر نباشد، در اسرع وقت باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

اما پیدا کردن کاتالیزور بنز اورجینال در این وضعیت تحریم که ایران با آن روبروست، کار بسیار دشواری می باشد و باید مراقب اشخاصی که کاتالیزور تقلبی را بجای کاتالیزور اصلی و اورجینال می فروشند باشید.

برای جلوگیری از این کلاهبرداری ها، بهتر است این قطعه را از مراکز معتبر خریداری کنید.کاتالیست وان یکی از مراکز فروش، تعمیرات و نگهداری این قطعه در ایرانمی باشد که خدمات خود را برای انواع خودرو ارائه خواهد داد.

 مرکز تخصی ما کلیه قطعات را به صورت اورجینال تامین کرده و با ضمانت به فروش خواهد رساند. به همین دلیل هرگونه مشکلی که بعد از تعویض کاتالیزور برای قطعه پیش بیاید شامل گارانتی ما خواهد شد.

گروه تخصصی کاتالیست وان با سابقه طولانی و درخشان در فروش کاتالیزور بنز افتخار دارد تا کاتالیزورهای خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

برای مطالعه بیشتر : بررسی کاتالیزور پورشه

فروش و خدمات کاتالیزور بنز و خرید کاتالیست بنز

اگر کاتالیست خودرو شما دچار مشکل گشته و قابل تعمیر نمی باشد، باید آن را تعویض نمائید و یک کاتالیزور نو جایگزین کنید.

اما خرید کاتالیزور نو نیاز به شناخت کافی از این قطعه خواهد داشت، چرا که اگر کاتالیزور بنز اورجینال جایگزین کاتالیزور فرسوده و خراب نگردد، امکان دارد تا عملکرد موتور دچار اختلال شود.

همینطور نصب یک کاتالیزور مرسدس بنز بی کیفیت می تواند باعث شود تا گازهای آلاینده خروجی از موتور خودرو به خوبی تصفیه نگردند و محیط زیست و هوا آلوده کنند،به همین دلیل بهتر است برای خرید کاتالیزور بنز از اشخاصی که در این زمینه اطلاعات و تجربه کافی دارند کمک دریافت نمائید.

کاتالیست وان تامین کننده انواع کاتالیزور خودرو، قادر است تا بهترین کاتالیست بنز اورجینال را به شما معرفی نماید، ما معتقدیم که رضایت مشتری مهم ترین اصل یک کسب و کار می باشد، به همین دلیل همواره تلاش کرده ایم تا خدمات خود را به نحوی شایسته ارائه دهیم و رضایت خاطر مشتریان را جلب کنیم. تعمیرکاران متخصص و باتجربه ما، می توانند اطلاعات مورد نیاز را برای خرید این قطعه در اختیار شما قرار دهند تا با آگاهی بیشتری بتوانید کاتالیزور مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروش و خدمات کاتالیزور بنز و قیمت آن

کاتالیست بنز جزو گران ترین کاتالیست های بازار محسوب می گردد. با بالا رفتن نرخ ارز و گرانی بیش از اندازه خودروهای خارجی، محصولات شرکت بنز نیز افزایش قیمت چشمگیری را  داشته اند و به همین دلیل، قیمت قطعات یدکی آن ها نیز جهش زیادی داشته است. قیمت کاتالیزور بنز به مدل خودرو بستگی خواه داشت.

عامل دیگری که در قیمت کاتالیست بنز تاثیر گذار است، اصل بودن قطعه می باشد، قطعات اورجینال معمولا قیمت بالاتری نسبت به مارک های متفرقه خواهند داشت.

درست است که قیمت کاتالیزور بنز اورجینال گران تر می باشد اما کیفیت بالاتری نیز دارند و با دیگر قطعات نصب شده در مسیر اگزوز نیز سازگارتر هستند

گروه تخصصی کاتالیست وان، کلیه کاتالیزورهای بنز را به صورت اورجینال تامین می نماید و با قیمتی رقابتی در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد. همچنین کاتالیزورهایی که توسط مرکز ما ارائه می گردند، گارانتی معتبر داشته و دارای خدمات پس از فروش نیز هستند .

امتیاز مطلب post