در این مقاله درباره تعمیر کاتالیزور دیگنیتی صحبت نمائیم بنابراین اگر راننده خودروی تیگو می باشید یا کاتالیزور خودروی شما با مشکل مواجه شده خواندن این مقاله می‌تواند برای شما عزیزان  مفید باشد.

ما در این مقاله تصمیم داریم تا از اهمیت و نحوه کار کرد کاتالیزور، نحوه نگهداری آن، درباره تعمیرکاتالیزور و هر آنچه به کاتالیزور مربوط می شود را بازگو نمائیم بنابراین اگر می‌خواهید اطلاعات خود را درباره این قطعه ارزشمند افزایش دهید با ما همراه شوید.

نحوه عملکرد کاتالیزور و اهمیت تعمیر کاتالیزور دیگنیتی

نحوه عملکرد کاتالیزور دیگنیتی  یا در کل کاتالیزور تمامی خودروها به این صورت است که  گازی که توسط کار کردن موتور خودرو تولید می گردد را که شامل آلایندهای خطرناکی نظیر: کربن منوکسید،هیدروکربن و اکسیدهای نیتروژن است را دریافت می نماید و  پیش از وارد شدن به هوا با واکنش‌های شیمیایی تبدیل به آلایندهای بی‌خطر یا کم‌خطرتری می نماید.

به همین‌ دلیل است که قادر خواهید بود تا با تعمیر کاتالیزور به موقع و سالم نگه داشتن این قطعه ارزشمند از افزایش آلودگی هوا جلوگیری کنید.

عمر مفید کاتالیزور چه قدر است و چه زمانی به تعمیر کاتالیزور دیگنیتی  نیاز پیدا  خواهید کرد؟

نظیر هر قطعه مصرفی دیگری کاتالیزورها نیز دارای تاریخ مصرف می باشند و پس از ان شما عزیزان باید اقدام به تعمیر یا تعویض آن کنید، لازم به ذکر است که طول عمر مفید کاتالیزور به طور میانگین حدود 3 الی 4 سال می باشد که با توجه به جنس کاتالیزور نحوه نگهداری ما از این قطعه و… کمی تغییر خواهند کرد.

توجه نمائید که ، در طول عمر خودروهایمان ، نیاز می باشد تا حداقل یکبار مبدل کاتالیستی را تعویض کنید.

آیا خودمان توانایی تشخیص زمان تعمیر کاتالیزور دیگنیتی را خواهیم داشت ؟

سوالی که بعد از مطرح کردن عمر مفید کاتالیزور پیش می آید این می باشد که  آیا ما خودمان متوجه خواهیم شد که مثلا خودروی دیگنیتی ما به تعمیر کاتالیزور دیگنیتی نیاز دارد یا خیر در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که در اکثر مواقع متوجه خرابی کاتالیزور ننمی شویم و در بعضی مواقع می‌توانیم تشخیص دهیم که مشکل واقعا از کاتالیزور می باشد ، زیرا در بعضی مواقع مشکلی که  به نظر می رسد به دلیل خرابی مبدل کاتالیزور در خودوری ما اتفاق افتاده، در واقع یک مشکل در سیستم مدیریت موتور است ، به همین خاطر تعویض این قطعه که دارای قیمت بالایی نیز می باشد مشکل را حل نمی کند زیرا ممکن  است با تعمیر کاتالیزور مشکل حل گردد و تعمیرکار هزینه هنگفتی را برای تعویض کاتالیزور پیشنهاد خواهد داد . پیشنهاد گروه تخصصی کاتالیست وان این می باشد که برای تعمیر یا تعویض کاتالیزور حتما به تعمیر کار متخصص و معتبر مراجعه کنید تا به مشکلات این چنینی برخورد نکنید.

تعمیر مغزی کاتالیزور
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

دلایلی که باعث خواهد شد در زمان کوتاهتری به تعمیر کاتالیزور دیگنیتی نیاز پیدا کنید:

دلایلی که باعث خواهد شد در زمان کوتاهتری به تعمیر کاتالیزور دیگنیتی نیاز پیدا کنید:همانگونه که توضیح داده شد این قطعه بسیار حساس است و انجام یک سری کارها که در ادامه به ان‌ها اشاره خواهیم کرد باعث خواهد شد تا عمر این قطعه کوتاه تر گردد، دلایلی که باعث کوتاه‌تر شدن عمر این قطعه می گردد نظیر:

  • گرم شدن بیش از حد موتور

    • وارد شدن ضربه شدید و صدمات فیزیکی

   • ایراد داشتن سیستم جرقه خودرو

   • استفاده از مکمل های انژکتور شور یا مکمل های تقلبی

خرید کاتالیزور اورجینال با قیمت مناسب از کاتالیست وان

گروه تخصصی کاتالیست وان سال‌ها است که در زمینه فروش ، تعمیر کاتالیزور و… فعالیت می نماید و در این سال ها موفق نیز عمل کرده و توانسته در حلب رضایت مشتریان موفق باشد، دلایلی که این گروه را جزو برترین‌ها قرار گرفته زیاد است که ما به چند نمونه از آن‌ها می پردازیم تا با خیال راحت کاتالیزور خودروی خود را به این گروه تخصصی بسپارید:

  1. سابقه طولانی و درخشان این گروه که سال‌ها است به طوذ تخصصی فقط در حوزه کاتالیزور فعالیت می نمایند
  2. استفاده از افراد متخصص با سابقه‌های کاری بالا
  3. استفاده از ابزارهای مدرن برای تشخیص ایراد کاتالیزور و برطرف کردن آن
  4. ارائه کاتالیزور اورجینال که باعث خواهد شد تا مدت‌ها از تعمیر یا تعویض کاتالیزور بی‌نیاز گردند
  5. در بسایری مواقع دیده شده بعد از تعمیر کاتالیزور یا تعویض آن به علت بی‌تجربگی تعمیرکار چراغ چک خودرو روشن شده و خاموش هم نمی‌شود این گروه جزو معدود تعمیرکارانی است که می‌تواند این ایراد را برطرف خواهد شد.
  6. با سپردن تعمیر کاتالیزور خودروی خود به این گروه تخصصی بهترین خدمات را با ارزان‌ترین قیمت دریافت می نمائید.
  7. و…

برای مطالعه بیشتر: فروش و تعمیر کاتالیزور ام وی ام

 

 

امتیاز مطلب post