شستشوی و تعمیر کاتالیزور جک s5 :  مبدل کاتالیزوری یک دستگاه کنترل آلاینده است که در سیستم اگزوز موتورهای بنزینی یا دیزل نصب شده است. هدف آن کاهش انتشار آلاینده های مضر مانند مونوکسید کربن، اکسیدهای نیتروژن و هیدروکربن های آزاد شده از گازهای خروجی است خودروها در محیط رها می شوند.

یک مبدل کاتالیزوری با تبدیل آلاینده‌های مضر به مواد کمتر مضر از طریق یک واکنش شیمیایی کار می‌کند. دو نوع کاتالیزور در داخل مبدل کاتالیزوری وجود دارد دارای: یک کاتالیزور احیا و یک کاتالیزور اکسیداسیون.

کاتالیزور احیا میزان اکسیدهای نیتروژن در گاز خروجی را کاهش می دهد، در حالی که کاتالیزور اکسیداسیون مونوکسید کربن و هیدروکربن ها را به بخار آب تبدیل می کند و

دی اکسید کربن را تبدیل می کند.

شستشوی و تعمیر کاتالیزور جک s5 و مبدل کاتالیزوری در کجای خودرو قرار دارد؟

تعمیر و فلاش کاتالیزور s5 از آنجایی که مبدل های کاتالیزوری در زیر شاسی قرار دارند، اکثر مردم مبدل های کاتالیزوری خود را ندیده اند. در سیستم اگزوز بین منیفولد اگزوز و صدا خفه کن قرار دارد. معمولاً در جای خود جوش داده می شود. جایگزین ها را می توان به جای قالب گیری گیره کرد.

کاتالیزورها نیز بخش مهمی از طراحی خودرو شما هستند. سیستم اگزوز و موتور شما بدون آنها از کار می افتد.البته دلیل واقعی اهمیت آنها محیط زیست است. آنها به بهبود کیفیت هوا، کاهش بیماری های تنفسی و کاهش آلودگی محیطی کمک می کنند.

شستشوی و تعمیر کاتالیزور جک s5 – با بهترین کیفیت و علائم خرابی کاتالیزور؟

شستشوی و تعمیر کاتالیزور جک s5 - با بهترین کیفیت و علائم خرابی کاتالیزور؟تعمیر و شستن کاتالیزور s5، تشخیص علائم خرابی مبدل کاتالیزوری دشوارتر است، آنها مشابه سایر مشکلات اگزوز هستند. پس اگر متوجه آنها شدید

به طور جدی، شما می خواهید وسیله نقلیه خود را توسط یک مکانیک بررسی کنید. مراقب باش

  • چراغ موتور را بررسی کنید
  • موتور خشن می شود
  • بوی گوگرد/تخم مرغ فاسد از لوله اگزوز می آید
  • متوقف کردن
  • سر و صدا در حین کار
  • مبدل کاتالیزوری درخشان
  • مصرف سوخت را کاهش دهید
  • تست نسخه ناموفق بود

شستشوی و تعمیر کاتالیزور جک s5 و چگونه یک مبدل کاتالیزوری که مسدود شده را تمیز کنیم؟

مبدل کاتالیزوری بدون شک جزء ضروری یک وسیله نقلیه است، مبدل بر عملکرد خودرو شما تأثیر می گذارد و این امر باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود.بدون یک مبدل کارآمد، خودروی شما ممکن است از شتاب کندتر، بهره وری ضعیف سوخت، کمبود نیرو و بوی نامطبوع رنج ببرد. به همین دلیل اهمیت دارد.اگر مبدل کاتالیزوری خود به دلیل انسداد داخلی دچار مشکل شد، آن را تمیز کنید.

تعمیر کاتالیزور فوتون تونلند G7
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

از آنجایی که مبدل کاتالیزوری وظیفه حذف گازهای خروجی را بر عهده دارد، گرفتگی می تواند در طول زمان رخ دهد. غیر از آن، وسیله نقلیه شماعملکرد ضعیفی را نشان می دهد،چراغ چک موتور ممکن است بعد از اینکه سنسور مبدل کاتالیزوری مشکلی را ثبت کرد روشن شود. به محض اطمینان به شما پیشنهاد می کنیم . مبدل کاتالیزوری خود را تمیز کنید تا از آسیب جدی که ممکن است نیاز به تعویض پرهزینه داشته باشد، جلوگیری کنید.

یکی از راه های تمیز کردن مبدل کاتالیزوری گرفتگی یا کثیف استفاده از مواد افزودنی یا پاک کننده است. این روش شاید ساده ترین باشد زیرا برای تکمیل آن به مهارت زیادی نیاز ندارد.شما نیازی به برداشتن چیزی غیر از درپوش گاز روی گردن پرکننده خود نخواهید داشت. سپس به مخزن بنزین خود پاک کننده مبدل اضافه می کنید با سوخت شما مخلوط می شود.باید مقداری سوخت باقی مانده باشد و مقدار آن ممکن است بسته به پاک کننده انتخابی متفاوت باشد، بنابراین دستورالعمل های محصول را دنبال کنید خریدی، خواندی و دنبال کردید.

آیا محصولات پاک کننده مبدل کاتالیزوری ارزش امتحان کردن را دارند؟

(شستشوی و تعمیر کاتالیزور جک s5 ) محصولات پاک کننده کاتالیست قطعا ارزش امتحان کردن را دارند. استفاده از پاک کننده به طور بالقوه می تواند شما را از خرج کردن پول زیادی نجات دهد

تعویض گربه باز است.این پاک کننده ها به طور ویژه با حلال هایی فرموله شده اند که به تمیز کردن مبدل کاتالیزوری کمک می کند و علاوه بر تمیز کردن اجزای دیگر مانند :سنسورهای اکسیژن و انژکتورهای سوخت کمک می کنند. یکی از بزرگترین مزیت های این محصولات علاوه بر استفاده بسیار آسان، قیمت پایین آنهاست. که می توانید از سورنا کاتالیست تهیه کنید

راه ارتباطی با کارشناسان گروه تخصصی کاتالیست وان : 09128385256

کاتالیزور از چیست

خرید کاتالیزو

امتیاز مطلب post