تعمیر کاتالیزور فوتون تونلند G7

 مشکلات مبدل کاتالیزوری خودروی شما ممکن است ابتدا به صورت شتاب ضعیف، بوی تخم مرغ گندیده از اگزوز، یا روشن شدن چراغ چک خودرو خود را نشان دهد.

بدتر از آن، موتور حتی ممکن است پس از مدت کوتاهی متوقف شود یا اصلا روشن نشود. بیشتر مشکلات ناشی از یک یا چند علت از چهار علت است

دلیل آن در زیر با جزئیات بیشتر مورد بحث قرار گرفته است.مبدل کاتالیزوری که در زبان عامیانه به عنوان مبدل کاتالیزوری نیز شناخته می شود، بخشی از سیستم اگزوز است و بنابراین برای ایمنی رانندگی خودرو در نظر گرفته شده است.

گازهای خروجی حاوی آلاینده های مختلفی هستند. مبدل کاتالیزوری خودرو وظیفه دارد میزان این آلاینده ها را تا حد امکان پایین نگه دارد.

درباره تعمیر کاتالیست فوتون تونلند G7 بیشتر بدانید :

درباره تعمیر کاتالیست فوتون تونلند G7 بیشتر بدانید :همانطور که قبلا ذکر شد، وظیفه اصلی مبدل کاتالیزوری خودرو کاهش آلاینده های موجود در گازهای خروجی اگزوز است. از ابتدای سال 1989، هر خودرویی که مجهز به موتور بنزینی است، به مبدل کاتالیزوری با کارایی بالا مجهز شده است. این به آن معنا است سطوح انتشار گازهای خطرناک تا حد امکان پایین نگه داشته می شود. بنابراین مبدل کاتالیزوری یک عنصر ضروری است که ایمنی رانندگی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد،

چگونه تشخیص دهیم که به تعمیر کاتالیزور فوتون تونلند G7 نیاز داریم ؟

 مانند هر قطعه خودرو، این قطعه همیشه در برابر نقص مصون نیست.هرکسی که ماشینی با مبدل کاتالیزوری معیوب رانندگی می کند با علائم زیر متوجه آن می شود:

بوی اگزوز مشهود است

عملکرد خودرو محدود است

سطح گازهای خروجی افزایش می یابد

گازهای خروجی اگزوز رنگ مایل به آبی دارند

خودرو صدای کلیک ایجاد می کند

اگر مبدل کاتالیزوری خودروی شما دیگر به درستی کار نمی کند، باید تعویض شود. ابتدا باید تست انتشار را انجام دهید. اگر مقدار گاز خروجی خیلی زیاد است، کاتالیست فوتون تونلند G7 را تعمیر کنید

این نشانه واضحی از معیوب بودن مبدل کاتالیزوری است. باید با یک جزء جدید جایگزین شود. نصب قطعات جایگزین استفاده شده توصیه نمی شود.بسته به نوع خودرو، مدل های مختلفی نصب می شود. برخی نیز در بازار وجود دارد که برای چندین مدل قابل استفاده هستند.آنها “گربه های جهانی” نامیده می شوند. اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، ممکن است اینها مقرون به صرفه تر باشند، اما نصب آنها پیچیده تر است.

چگونه یک مبدل کاتالیزوری جدید نصب کنیم؟

تعمیر کاتالیست فوتون تونلند G7، تغییر بستگی به خودروی مورد نظر دارد. ابتدا پوشش زیر بدنه باید برداشته شود. سپس مبدل کاتالیزوری حذف می شود.اگر پیچ ها خم شوند ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. یک مبدل کاتالیزوری جدید نصب شده و به داخل ماشین جوش داده شده است.هنگام تعویض مبدل کاتالیزوری، بهتر است سنسورهای لامبدا (سنسورهای پیش کاتالیست و پس از کاتالیزور) را تعویض کنید. وظیفه کاوشگر لامبدا اندازه گیری است . مقدار اکسیژن باقی مانده در جریان گاز منتشر شده و به واحد کنترل ارسال می شود. ترکیب سوخت را تنظیم می کند.

علائم خرابی کاتالیست چیست؟

تعمیر کاتالیزوری فوتون G7  اگر مبدل کاتالیزوری خراب شود، معمولاً بلافاصله متوجه آن نمی شوید یا شاید اصلاً متوجه آن نشوید.

فرسودگی  نشانه مفیدی از معیوب بودن مبدل کاتالیزوری است.

در خودروهای جدیدتر مجهز به عیب یابی روی برد (OBD)، عملکرد مبدل کاتالیزوری به طور مداوم توسط دو سنسور لامبدا کنترل می شود. در صورت نقص در مبدل کاتالیزوری این موضوع با دستگاه ها مشخص می شود.

انحرافات انتشار در واقع توسط یک کاوشگر نظارتی گزارش می شود، علاوه بر این، چراغ خطر فقط در صورت بروز خطا روشن می شود. این بدان معنا نیست که فقط در صورت روشن شدن چراغ خطر فقط نشان دهنده خرابی مبدل کاتالیزوری است.

چه چیزی باعث  تعمیر کاتالیزور فوتون تونلند G7 می شود؟

چه چیزی باعث  تعمیر کاتالیزور فوتون تونلند G7 می شود؟تعمیر مبدل کاتالیزوری فوتون تونلند یک کار مهم و اساسی است، مبدل کاتالیزوری دارای ساختار لانه زنبوری است که در داخل آن وقتی مبدل کاتالیزوری داغ است گازهای عبوری از آن قدرت کمتری پیدا می کنند.

نقص سیستم جرقه زنی
اگر سیستم جرقه زنی خراب شود، کاتالیزور از کار می افتد. دلیل آن این است که احتراق به درستی رخ نمی دهد و آتش سوزی نادرست رخ می دهد. در نتیجه، مخلوط سوخت به طور کامل نمی سوزد.

احتراق ناقص منجر به تشکیل مقدار زیادی دوده می شود که در مبدل انباشته می شود. در این مرحله می توان آن را تمیز کرد و مشکل را حل کرد. اما اگر سیم پیچ ذوب شود، تمیز کردن آن هیچ فایده ای ندارد.

استفاده از سوخت بی کیفیت
یکی دیگر از دلایل خرابی کاتالیست استفاده از سوخت بی کیفیت است. این سوخت ها به طور کامل نمی سوزند و بقیه فرآیند احتراق آنها در کلکتور و مستقیماً در مبدل انجام می شود.

به همین دلیل، ذرات ریز آنها فیلتر را مسدود می کنند و هوا نمی تواند از آن عبور کند. و کار تعمیر کاتالیزور فوتون تونلند است.

کاتالیزور بی کیفیت یا تقلبی
اگر کاتالیزور را تعویض کنید و یک کاتالیست بی کیفیت یا تقلبی خریداری کنید، خیلی سریع خراب می شود یا خراب می شود.

کاتالیزور تیگو
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

به عنوان مثال، در یک کاتالیزور تقلبی، قطر سلول های آن ممکن است کوچکتر از اندازه معمول باشد. به این ترتیب سوراخ ها خیلی سریع مسدود می شوند و آسیب می بینند.

گرفتگی مبدل با بقایای احتراق
اگر موتور به هر دلیلی روغن بیش از حد مصرف کند، در حین احتراق دود سیاه رنگ خورنده ای تولید می شود که با بقایای احتراق وارد مبدل شده و بر آن اثر منفی می گذارد.

چرا تعمیر کاتالیزور فوتون تونلند G7 در کاتالیست وان

اگر شما هم به دنبال مرکز تخصصی کاتالیست هستید می توانید به کاتالیست وان مراجعه کنید.

این گروه تخصصی بزرگترین و مجهزترین مرکز تخصصی کاتالیست انواع خودروهای وارداتی، چینی و ایرانی است که می توانید بهترین خدمات را از آۀن د ریافت نمائید.

شما می توانید بهترین کیفیت و بهترین قیمت را دریافت کنید.

فروش کاتالیست اورجینال با گارانتی اساس کار ماست

مشاوره خرید و کلیه سوالات مربوط به کاتالیست انواع خودرو.

تعمیر و تعویض کاتالیست در اسرع وقت

رفع بوی بد داخل کابین خودرو

آیا موانعی برای حذف کاتالیزور از ماشین تونلند فوتون وجود دارد؟

تعمیر کاتالیست فوتون تونلند کار مهمی است که باید جدی گرفته شود، در بسیاری از مواقع برخی افراد به دلایل مختلف مانند پیشنهاد و توصیه نادرست برخی از مکانیک ها کاتالیست را از خودروی خود خارج کرده اند!

یا در مواردی سودجویان با استفاده بی رویه از کاتالیزور خودرو و بازیافت فلزات گرانبهای موجود در آن و حذف کاتالیزور از اگزوز خودرو، همین کار را انجام می دهند!

این اقدام هم از نظر منطقی و هم علمی کاملا اشتباه است. در دراز مدت حذف کاتالیزور از خودرو باعث آسیب به موتور خودرو می شود و حتی می تواند مشکلات و هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد. شما می توانید به راحتی این قطعه را از مراکز معتبری مانند کاتالیست وان درخواست کنید و پس از تهیه قطعه، آن را برای شما نصب خواهند کرد.

زمان مناسب برای تعمیر کاتالیزور فوتون تونلند G7

زمان مناسب برای تعمیر کاتالیزور فوتون تونلند G7این خودروها با کیفیت و بادوام هستند و سال ها به خوبی کار می کنند. کاتالیزورهای خودرو نقش مهمی در طول عمر سایر قطعات خودرو دارند. اگر به خوبی و به موقع نگهداری شوند مشکلی پیش نخواهد آمد. کاتالیزورهای این خودروها معمولا بین 3 تا 4 سال عمر می کنند و البته اگر بیشتر خودرو را برانید زمان تعویض بیشتر می شود. در ادامه به چند عنصر اشاره می کنیم که نشان دهنده پایان عمر کاتالیست است:

کاهش سرعت خودرو
افزایش مصرف سوخت
بوی نامطبوع در ماشین
گرمای بیش از حد موتور
تست انتشار ناموفق

پیشنهاد می کنیم سالی یک بار کاتالیست خودرو خود را بررسی کنید و برای این امر می توانید به مجموعه تخصصی کاتالیست وان مراجعه کنید. کاتالیست وان با سالها تجربه در زمینه فروش و تعمیر کاتالیست فوتون تونلند در خدمت شماست. برای اطلاع از قیمت فروش و تعمیر کاتالیست فوتون تونلند می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعویض یا تعمیر کاتالیزور فوتون تونلند G7؟

تعویض یا تعمیر کاتالیست فوتون تونلند؟ تعویض یا تعمیر کاتالیست فوتون تونلند؟ اگرچه تعمیر کاتالیست فوتون تونلند کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد، اما اکثر رانندگان به دلیل قیمت بالای کاتالیست به دلیل وجود پالادیوم، رادیوم، پلاتین، طلا و کادمیوم در کاتالیست، آن را ترجیح می دهند. این اتاق. .

با توجه به اهمیت وجود و سلامت کاتالیست در خودرو، بهتر است پس از مشاهده علائم خرابی این قطعه در اسرع وقت نسبت به تعمیر کاتالیست اقدام شود. باید بدانید که درک این علائم برای راننده آسان است. ماشین به راحتی قابل درک است. به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید و آن را تعمیر کنید زیرا خرابی این قطعه به بقیه قطعات خودرو آسیب می زند و در صورت عدم تعمیر به موقع این قطعه ارزشمند باید این قطعه را تعویض و هزینه بیشتری پرداخت کنید.

علائمی که به شما می گوید به تعمیر کاتالیست فوتون Tunland نیاز دارید علائم زیادی وجود دارد که نشان می دهد شما به تعمیر کاتالیست فوتون Tunland نیاز دارید، در اینجا چند نمونه آورده شده است.

اولین عاملی که در صورت خرابی مبدل کاتالیزوری با آن مواجه خواهید شد، افزایش ناگهانی مصرف سوخت است.
از دست دادن شتاب نیز یکی از عواملی است که به وفور در خرابی کاتالیست قابل مشاهده است.
ماشین روشن نمی شود یا بد روشن می شود
عدم موفقیت در تست آلایندگی خودرو (به دلیل اهمیت کاتالیزورها در جلوگیری از آلودگی هوا، بسیاری از کشورها از جمله ایران نیاز به وجود این قطعه ارزشمند در خودروها داشته اند)
البته زمانی که چراغ چک خودرو روشن است، این عامل می تواند به دلایلی غیر از خرابی کاتالیست، چراغ چک خودرو را نیز روشن کند. تشخیص علت دزدگیر خودرو کار متخصص است. خرابی خودرو و لرزش کم سرعت نیز می تواند از عوامل خرابی کاتالیست باشد.

یادت نره بخونی  : تعمیر کاتالیزور تیگو 7 پرو مکس

تعمیر کاتالیزور هیوندای آیونیک 5

امتیاز مطلب post