تعمیر کاتالیزور لاماری: کاتالیست لاماری بخشی از سیستم اگزوز خودرو است که گازهای آلاینده خروجی از موتور خودرو را تا حد زیادی تصفیه می کند و آنچه از اگزوز خودرو خارج می شود برای خودرو خطرناک نخواهد بود. محیط.

اگزوز موتور خودرو معمولاً نتیجه سوخت های نسوخته است که شامل هیدروکربن ها و مونوکسید کربن می شود. این گازهای خطرناک با مقداری هوا از کاتالیزور خودرو عبور کرده و در اثر واکنش های شیمیایی به آب و دی اکسید کربن تبدیل می شوند که برای هوا و محیط زیست بی ضرر هستند.

در واقع می توان گفت که کاتالیزور  تعمیر کاتالیزور لاماری بخش عمده ای از کنترل آلایندگی خودرو را فراهم می کند، اما به مرور زمان و در پی تصادف، ممکن است از کار بیفتد یا عملکرد آن مختل شود، که در این صورت باید آن را حفظ و تعمیر کرد. یا یک کاتالیزور بخرید.

فروش و خدمات کاتالیست لاماری و تعمیر کاتالیزور لاماری

کاتالیزور کاتالیزوری است که با قرار گرفتن در مسیر گازهای خروجی موتور از ورود این گازهای آلاینده به محیط خارجی جلوگیری می کند و با واکنش های شیمیایی به گازهای ایمن تبدیل می شوند. برخی معتقدند وجود کاتالیست لاماری باعث کاهش شتاب خودرو می شود و توصیه می کنند کاتالیست را از لوله اگزوز خارج کنید.

اما این افراد نمی دانند که با حذف این قسمت ارزشمند، گازهای خطرناک و سمی وارد هوا شده و بر سیستم تنفسی انسان اثر منفی می گذارد.

کاتالیزور، مونوکسید کربن و هیدروکربن ها را به دی اکسید کربن و آب کم خطرتر تبدیل می کند، به همین دلیل وجود چنین قطعه ای در هر خودرویی ضروری است و باید اقدامات کافی برای بازرسی، نگهداری و نگهداری به موقع آن انجام شود.

ضمناً در صورتی که کاتالیست لاماری معیوب بوده و قابل تعمیر نباشد باید در اسرع وقت تعویض گردد.

 

همانطور که گفته شد کاتالیزور گازهای سمی خارج شده از موتور خودرو را از طریق واکنش ها به گازهای غیر سمی تبدیل می کند. این کاتالیزور ممکن است پس از مدتی دیگر کارایی اولیه خود را نداشته باشد و باعث ایجاد مشکل در عملکرد صحیح خودرو شود. شایع ترین علت خرابی کاتالیست لاماری به گرفتگی شبکه های داخلی آن مربوط می شود.

این مشکل از ورود و خروج آسان گازهای خروجی موتور جلوگیری می کند، در نتیجه موتور دچار اختلال می شود و کارایی آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، در این صورت باید آن را تعمیر کنید.

پیشنهاد گروه تخصصی کاتالیست وان مراجعه به تعمیرگاه های معتبری است که از نیروهای مجرب و متخصص استفاده می کنند چرا که تعمیر کاتالیست لاماری به دقت و تجربه زیادی نیاز دارد و از آنجایی که این قطعه قیمت بالایی دارد حساسیت لازم را دارد. باید هنگام تعمیر آن اعمال شود.

کاتالیست وان ارائه دهنده کلیه خدمات نگهداری و تعمیرات انواع کاتالیزورها با بهره مندی از پرسنل مجرب و تجهیزات مدرن و پیشرفته قادر است در اسرع وقت مشکلاتی را که در این بخش با آن مواجه خواهید شد شناسایی و آنها را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کند. بهترین راه.

فروش و خدمات کاتالیست لاماری و تعمیر کاتالیزور لاماری

از آنجایی که کاتالیزور یکی از قطعات مهم خودرو محسوب می شود و نقش مهمی در کاهش آلاینده های موتور خودرو خواهد داشت، نیاز به نگهداری هر از چندگاهی دارد.

سرویس کاتالیزور لاماری به پاکسازی هرگونه آلودگی و رسوبات اضافی از داخل کمک می کند و کاتالیزور قادر است عملکرد خود را به درستی انجام دهد.

شستشوی کاتالیست باعث کارایی بیشتر این قسمت می شود. اما تعمیر و نگهداری این قطعه باید توسط کارشناسان متخصص انجام شود تا از آسیب احتمالی قطعات مختلف آن جلوگیری شود.

گروه تخصصی کاتالیست وان با کادری مجرب و دستگاه های متخصص کاتالیست های لاماری را با بهترین مواد شوینده مخصوص سرویس می دهد. توجه داشته باشید که شستشوی کاتالیست لاماری ممکن است در ظاهر آسان و راحت به نظر برسد، اما اگر مواد مصرفی برای شستشو کیفیت و کیفیت لازم را نداشته باشد و به اندازه کافی استفاده نشود، می تواند منجر به خرابی کاتالیست لاماری شود.

تعمیر کاتالیزور کادنزا
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

کاتالیزور نقش مهمی در عملکرد صحیح موتور دارد و کوچکترین نقص در آن بر عملکرد خودرو تاثیر منفی می گذارد. بنابراین اگر این قسمت از خودروی شما مشکل دارد و این عیب قابل تعمیر نیست، باید در اسرع وقت آن را تعویض کنید.

اما یافتن کاتالیزور لاماری اورجینال در این شرایط تحریمی که ایران با آن مواجه است کار بسیار سختی است و باید مراقب افرادی بود که به جای کاتالیست اصل، کاتالیست های تقلبی می فروشند.

برای جلوگیری از این کلاهبرداری ها بهتر است این قطعه را از مراکز معتبر خریداری کنید، کاتالیست وان یکی از مراکز فروش، تعمیر و نگهداری این قطعه در ایران می باشد که خدمات خود را برای انواع خودرو ارائه خواهد داد.

مرکز اختصاصی ما تمامی قطعات را به صورت اورجینال تهیه و با گارانتی به فروش می رساند. به همین دلیل هرگونه مشکلی که پس از تعویض کاتالیست قطعه پیش بیاید شامل گارانتی ما خواهد شد.

گروه تخصصی کاتالیست وان با سابقه طولانی و ممتاز در فروش کاتالیزورهای لاماری مفتخر است که کاتالیست های با بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

تعمیر کاتالیزور لاماری در کاتالیست وان

تعمیر کاتالیزور لاماری در کاتالیست واناگر کاتالیزور خودروی شما آسیب دیده و قابل تعمیر نیست، باید آن را تعویض و با کاتالیست جدید تعویض کنید.

اما خرید کاتالیست جدید مستلزم شناخت کافی از این قطعه خواهد بود زیرا در صورت عدم تعویض کاتالیستلاماری اصلی با کاتالیست فرسوده و آسیب دیده احتمال اختلال در عملکرد موتور وجود دارد.

علاوه بر این، نصب کاتالیزور بی کیفیت لاماری می تواند از تصفیه مناسب گازهای خروجی از موتور خودرو جلوگیری کرده و محیط و هوا را آلوده کند. به همین دلیل بهتر است کاتالیست لاماری را از افراد با دانش کافی خریداری کنید. و تجربه در این زمینه کمک می گیرند.

کاتالیست وان عرضه کننده انواع کاتالیزور خودرو قادر است بهترین کاتالیست لاماری اصل را به شما معرفی کند. ما بر این باوریم که رضایت مشتری مهمترین اصل یک کسب و کار است، به همین دلیل همواره سعی کرده ایم خدمات خود را به نحو شایسته ای ارائه دهیم. برای ارائه و رضایت مشتریان. تعمیرکاران متخصص و با تجربه ما می توانند اطلاعات مورد نیاز برای خرید این قطعه را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید کاتالیست مورد نظر خود را همراه با دانش بیشتر خریداری کنید.

فروش و خدمات کاتالیزور لاماری و قیمت آن

کاتالیزور لاماری یکی از گرانترین کاتالیزورهای موجود در بازار است. با افزایش نرخ ارز و گرانی بیش از حد خودروهای خارجی، محصولات لاماری نیز با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه شده و به همین دلیل قیمت لوازم یدکی آنها نیز افزایش زیادی داشته است. قیمت کاتالیزور لاماری به مدل خودرو بستگی دارد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کاتالیست اصل بودن قطعه است، قطعات اصلی معمولا قیمت بالاتری نسبت به برندهای مختلف دارند.

درست است که قیمت کاتالیزور اصل گرانتر است اما کیفیت بهتری نیز دارند و با سایر قطعات نصب شده در مسیر اگزوز سازگاری بیشتری دارند.

گروه تخصصی کاتالیست وان تمامی کاتالیست های لاماری را به صورت اورجینال عرضه می کند و با قیمت رقابتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. ضمنا کاتالیست های عرضه شده توسط مرکز ما دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشند.

یادت نره بخونی : تعمیر کاتالیزور در تهران

امتیاز مطلب post