مرکز تخصصی تعمیر کاتالیزور کجاست؟ اگر کاتالیزور خودروی شما دچار مشکل شده و عملکرد مناسبی ندارد حتما این سوال برایتان پیش آمده که تعمیرگاه مناسب برای تعمیر این قطعه حساس و کاربردی کجاست؟

بهتر است بدانید که کاتالیست وان یک برند می باشد! توجه نمائید که کاتالیست وان یک برند تخصصی و با اصالت می باشد. لازم به ذکر است که تخصصی بودن یکی از ویژگی های این مجموعه می باشد. این ویژگی خاص که ما را از سایر رقبا متمایز می نماید.

با آرامش به مسیر ادامه دهید ما پشتیبان شما خواهیم بود (کاتالیست وان همان محمد و علی سابق  است که با ظاهر جدید برند فعالیت خود را آغاز کرده است) بهتر است بدانید که تعمیر و نوسازی کاتالیزور خودروهای وارداتی شامل چند مرحله است;مرحله اول تست و عیب یابی، مرحله دوم تعمیر و نوسازی کاتالیزور معیوب، مرحله سوم تست خودرو پس از نصب کاتالیزور. یه این دلیل تست و عیب یابی در تعمیر کاتالیزور مهمترین قسمت این فرایند خواهد بود.

بهترین مرکز تخصصی تعمیر کاتالیزور کجاست؟

نعمیرات، عیب‌یابی، تامین قطعات موتور و گیربکس

کاتالیست وان یک برند است! یک برند تخصصی وبا اصالت طراحی. تخصصی بودن ویژگی ماست. یک ویژگی خاص که ما را از سایر رقبا متمایز کرده است. با آرامش به مسیر ادامه دهید ما پشتیبان شما هستیم شماره تماس: 09128385256

بهترین مرکز تخصصی تعمیر کاتالیزور کجاست؟ و آشنایی با نحوه عملکرد کاتالیزور خودرو

بهترین مرکز تخصصی تعمیر کاتالیزور کجاست؟ و آشنایی با نحوه عملکرد کاتالیزور خودرو قبل از اینکه در مورد تعمیر کاتالیزور اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم دهیم، لازم است معرفی کوتاهی از این قطعه حیاتی در خودرو ارائه دهیم. کاتالیزور یکی از قطعات مهم در سیستم اگزوز خودرو می باشد که وظیفه اصلی آن، تبدیل گازهای پرخطر خروجی از موتور خودرو، به گازهای بی‌خطر یا کم‌خطر می باشد. در این فرآیند مونوکسیدکربن، هیدروکربن‌ها و اکسید ازت به دی‌اکسیدکربن، آب و اکسید ازت تبدیل خواهند شد. به‌این دلیل، نگهداری و سرویس به‌موقع آن باید جدی بگبرید تا نقش خود را در کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست به خوبی انجام دهد.

تعمیر شستشوی کاتالیزور سمند ef7
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

خودروهایی که با سوخت فسیلی کار خواهند کرد آلاینده و گاز های سمی زیادی وارد هوا خواهند کرد و طبق قوانین زیست محیطی شرکت های خودروساز باید وسیله ای را در خودرو تعبیه نمایند تا از ورود آلاینده ها به هوا جلوگیری گردد.

کاتالیزور به خروجی لوله اگزوز متصل می گردد و گاز های سمی مونو اکسید کربن و اکسید نیتروژن را به دی اکسید کربن، نیتروژن و آب تبدیل می نماید.علاوه بر پالایش هوای خروجی این قطعه وظیفه خنک کردن هوای داغی که از موتور خارج می گردد را دارا می باشد.

در نظر داشته باشید که کاتالیزور واژه ای فرانسوی می باشد و انگلیسی زبانان آن را کاتالیست می نمایند، در نتیجه هیچ تفاوتی با هم ندارند.

برای مطالعه بیشتر: تعمیر کاتالیزور مزدا 2

تعمیر کاتالیزور وبهترین مرکز تخصصی تعمیر کاتالیزور کجاست؟

کاتالیزور یا همان کاتالیست خودرو عمر مفید مشخصی را خواهد داشت و بعد از آن باید تعویض گردد. البته گاهی اوقات به‌دلیل عوامل گوناگون، این قطعه زودتر از موعد دچار مشکل می‌گردد و نیاز به سرویس خواهد داشت.

اگر چه در حال حاضر به‌دلیل افزایش قیمت شدید کاتالیزور، بسیاری ترجیح خواهند داد که به جای تعویض کاتالیزور خودروی خود، آن را تعمیر نمایند. چرا که تعمیر کاتالیزور مقرون‌به‌صرفه تر می باشد و باعث خواهد شد تا این قطعه تا مدت‌ها به‌خوبی کار نماید و نیاز به تعویض نداشته باشد. اما نکته‌ جالب توجه اینجاست که تعمیر کاتالیزور، کار آسانی نمی باشد و نیاز به دانش، مهارت و تجربه کافی دارد. مجموعه ما با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و باتجربه و برخورداری از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، کاتالیزور خودروهای شما را با بهترین کیفیت تعمیر خواهد کرد تا دیگر نیازی به تعویض آن و پرداخت هزینه‌های زیاد پیدا نکنید برای آگاهی از خدمات ویژه و اطلاع از قیمت‌های استثنایی ما با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمائید.

امتیاز مطلب post