کاتالیزور دانگ فنگ :

تعریف خرید کاتالیزور دانگ فنگ، و مبدل کاتالیزوری، ممکن است شما عزیزان اظلاع داشته باشید که این قطعه ارزشمند چه کارایی در خودرو شما خواهد داشت

بهتر است بدانید که کاتالیزئرها یک دستگاه کنترل آلایندگی می باشد که پیش از خروج از اگزوز خودرو، آلاینده های مضر را به گازهای خروجی کمتر مضر تبدیل نماید

کاتالیست یا همان کاتالیزورهای مناسب برای اینکه وسیله نقلیه شما به صورت قانونی ثبت گردد و در جاده های عمومی رانندگی نماید حائز اهمیت و ضروری می باشد.

زمان خرید این قطعه ارزشمند باید به چند نکته توجه داشته باشید که:مستقیم یا جهانی: کاتالیزورها با جابجایی مستقیم برای قرار دادن مستقیم در خودرو ساخته گشته اند و نصب بدون دردسر را با ابزارهای دستی نخستین و بدون برش یا جوش ارائه خواهد داد.

یک مبدل کاتالیزوری جهانی در بیشتر مواقع نیاز به نصب حرفه ای خواهد داشت چرا که برش، جوش یا مفصل کردن لوله اگزوز ضروری می باشد.

مطالعه آزاد: کاتالیزور پورشه باکستر

نحوه انتخاب و خرید کاتالیزور دانگ فنگ

نحوه انتخاب و خرید کاتالیزور دانگ فنگخرید کاتالیزور دانگ فنگ، زمانی که نوبت به انتخاب خرید مبدل کاتالیزوری جایگزین مناسب برای وسیله نقلیه شما خواهد رسید، باید چندین فاکتور کلیدی را در نظر داشته باشید.

کاتالیزور مناسب برای کاربرد خودروی خاص شما نیز حائز اهمیت می باشد. این قطعه در دو پیکربندی موجود می باشد: مستقیم و جهانی.

همانگونه که از نام این قطعه معلوم است، مبدل‌های مستقیم برای جایگزینی مستقیماً بدون نیاز به ساختن بخش OEM (سازنده تجهیزات اصلی) برنامه خاص طراحی گشته اند.

چنین دقتی به لطف استفاده گسترده از اسکن‌های سه‌بعدی برای اطمینان از نصب کامل و شبیه OEM امکان‌پذیر می باشد. به همین خاطر، بعضی از مشتریان تصمیم می گیرند مبدل های مستقیم ما را خودشان نصب نمایند.

برعکس، مبدل‌های کاتالیزوری جهانی بر اساس طراحی فیزیکی جهانی و بارگذاری استاندارد آلایندگی خاص، با طیف وسیعی از وسایل نقلیه سازگاری دارند.

به عنوان یک نتیجه از این سازگاری، مبدل های جهانی به طور کلی نیاز به ساخت اضافی دارند، که برای نصب حرفه ای به شدت توصیه می شود.

دو استاندارد گوناگون تنظیم آلایندگی موجود می باشد که باید از آنها آگاه باشید: این استانداردها امکان دارد با وضعیتی که خودرو در آن ثبت گشته متفاوت باشد و بر اساس مدل و مدل برنامه برای سال های مدل خاص خودروها قابل اجرا هستند.

کاتالیزور چانگان
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

لازم به ذکر است که وضعیتی که خودرو در آن ثبت گشته و نه مبدأ خرید توسط خودرو، باید برای مطابقت قانونی در نظر گرفته اند.

انواع کاتالیزور خودروها

خرید کاتالیزور دانگ فنگ، مبدل های کاتالیزوری درجه OEM با فلزات گرانبها مورد نیاز برای سازگاری با وسایل نقلیه OBDII (1996 و جدیدتر) با سیستم های آلایندگی کالیفرنیا یا فدرال/EPA که در خارج از کالیفرنیا ثبت و کار می نمایند تولید می گردند.

اگر وسیله نقلیه شما عزیزان OBDII (1996 یا جدیدتر) می باشد، نخستین قدم برای انتخاب مبدل مناسب برای وسیله نقلیه خود، تعیین محل برچسب اطلاعات کنترل آلایندگی خودرو (VECI) می باشد.

این موضوع را می توان در قسمت زیرین کاپوت، برج تعلیق یا پوشش رادیاتور یافت نمائید. توجه نمائید که در بعضی مواردامکان دارد VECI به خاطر قرار گرفتن در معرض عناصر یا تصادف از بین بروذ،

در این حالت باید با اطلاعات VIN خود به نمایندگی خود مراجعه نمائید تا برچسب جایگزینی دریافت بفرمائید.

در مرحله بعد، آنچه شما نیاز دارید، سطح گواهینامه انتشار می باشید که در متن برچسب VECI قابل مشاهده می باشد. این اطلاعات به شما اطلاع می دهد که آیا وسیله نقلیه شما با قوانین یا EPA مطابقت دارد یا نه.

این اطلاعات را یادداشت نمائید یا از برچسب برای مراجعه بعدی عکس بگیرید. اگر وسیله نقلیه شما عزیزان پیش از OBDII (1995 یا قدیمی تر) می باشد، قادر خواهید بود تا از این مرحله صرف نظر نمائید.

شما عزیزان قادر خواهید بود تا مبدل درجه استاندارد مورد نیاز خود را تنها توسط سال، ساخت، مدل و موتور وسیله نقلیه خود پیدا نمائید.

گروه تخصصی کاتالیست وان انتخاب و خرید مبدل کاتالیزوری مناسب برای وسیله نقلیه شما را آسان نموده است و شما عزیزان هم اکنون قادر خواهید بود تا از میان گزینه‌های موجود مبدل

کاتالیزوری که روی صفحه خودروی شما فهرست شده‌اند، انتخاب خود را انجام داده و با قیمتی مناسب خرید کاتالیزور اورجینال را برای خودرو انجام بدهید. ( تعمیر کاتالیزور )

امتیاز مطلب post