تعمیر کاتالیزور مرسدس بنز AMG GT :

 

درباره کاتالیست وان : این گروه تخصصی که سال ها است به صورت تخصصی به تعمیر کاتالیزور ، تعویض کاتالیزور ، خرید و فروش کاتالیزور و … پرداخته است و در این مسیر از افراد متخصص و ابزارهای تخصصی و به روز دنیا استفاده می نماید.

خرید و تعمیر کاتالیزور با بهترین کیفیت را می توانید از مجموعه بزرگ کاتالیست-وان در خواست نمائید، چرا که این گروه با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت ها آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

اهمیت وجود و کارگرد کاتالیزور در خودرو : بهترین پیش از آنکه به تعمیر کاتالیزور مرسدس بنز AMG GT بپردازیم کمی درباره عملکرد کاتالیزور ، سلامت این قطعه ارزشمند و کاربردی توضیح دهیم دوستان عزیز کاتالیست وانی به دنیای با حاله کاتالیزورها خوش آمدید . این مقاله توسط متخصصان گروه تخصصی کاتالیست وان گردآوری و تقدیم نگاه مهربانتان می گردد ممنون شما هستیم که تا انتها با ما همراه خواهید بود پیش به سوی دنیای کاتالیزور :

تعمیر کاتالیست مرسدس بنز AMG GT، کاتالیزورها یکی از اجزای کاربردی و با ارزش سیستم اگزوز خودرو شما هستند. این قطعات کاربردی با انجام عملیات شیمیایی مواد مضری که توسط کارکرد موتور خودرو تولید می شود را به گازهای کم خطر تر و بی خطرتر تبدیل می نماید. این گازها شامل مونوکسید کربن، اکسیدهای نیتروژن و هیدروکربن ها هستند که به گازهای بی خطر تر تبدیل خواهند شد.

زمان کار کرد موتور خودرو ، دمای کاتالیزور خودرو بالا می رود و  در نتیجه فلزات داخل کاتالیزور گازهای مضر تولید شده توسط موتور خودرو را می سوزانند و درصد آنها کاهش می یابد و این مسئله باعث خواهد شد تا به سلامت محیط زیست کمک شود .

تعمیر کاتالیزور مرسدس بنز AMG GT و  اجزای تشکیل دهنده آن !!

تعمیر کاتالیزور مرسدس بنز AMG GT و  اجزای تشکیل دهنده آن !!اجزای کاتالیزور مرسدس بنز AMG GT  از سه بخش تشکیل گشتهاند اجزایی نظیر : هسته کاتالیست، لایه اکسیدی و ماده کاتالیست سه قسمت بسیار مهم اجزای کاتالیزور هستند.

هسته کاتالیست :
در مبدل هایی که ویژه خودروها می باشند، از بعضی بسترهای سرامیکی مونولیتی با ساختار لانه زنبوری استفاده می گردد. هسته کاتالیست دومین اجزای کاتالیزور هستند.

لایه اکسیدی :
یکی از اجزای کاتالیزور که نگهدارنده ی ماده کاتالیست می باشد لایه اکسیدی است. این لایه افزایش دهنده سطح مخصوص کاتالیست است. لایه اکسیدی در بیشتر مواقع از جنس اکسید آلومینیوم، دی اکسید تیتانیوم، دی اکسید سیلیکون یا ترکیبی از سیلیکا و آلومینا انتخاب می گردد.

ماده کاتالیست یا مایع کاتالیزور :

هر مبدل کاتالیستی دارای یک ماده اصلی می باشد که ماده کاتالیست نام دارد. این ماده از جنس های گران قیمت مانند پلادیوم، رادیوم، پلاتین، طلا و کادمیوم تشکیل می گردد. اصلی ترین اجزای کاتالیزور ماده کاتالیست یا مایع کاتالیزور است.

کاربرد کاتالیزور خودرو :
بهتر است بدانید که اجزای کاتالیز از خودرو منجر به تبدیل گازهای سمی به گازهای بی ضرر می گردد، در طول این واکنش ها ببعضی از محصولات سمی به مقدار کم تولید می گردند. این گاز های سمی عبارتند خواهند بود از: سولفید هیدروژن و آمونیاک. این واکنش های شیمیایی در بیشتر مواقع به طور ناخواسته به وجود خواهد آمد. این واکنش های ناخواسته مبتنی بر واکنش های سه مرحله ای به وجود خواهند آمد.

حذف چنین واکنش هایی امکان پذیر نیست اما با ایجاد یک سری از تغییرات در جنس ماده کاتالیست و یا لایه اکسیدی قادر خواهیم بود تا حد زیادی از بروز چنین واکنش هایی جلوگیری کنیم. به عنوان مثال برای جلوگیری از تولید سولفید هیدروژن، می توان نیکل یا منگنز را به لایه اکسید فلزی اضافه کرد. دلیل آن هم حساسیت این فلزات نسبت به جذب گوگرد است و مانع از جذب نمودن آب توسط لایه اکسیدی می گردد. سولفید های هیدروزن زمانی که به وجود می آیند که گوگرد در دمای پایین به وسیله لایه اکسیدی جذب گردند. بعد از اینکه گوگرد در دمای پایین جذب گشت، در مرحله بعدی در دمای بالا آزاد می گردد و پس از ترکیب شدن با هیدروژن، گاز سولفید هیدروژن تشکیل می شود.

علل خرابی تعمیر کاتالیزور مرسدس بنز AMG GT چیست؟

شرکت های تعمیر و تعویض کاتالیست مرسدس بنز AMG GT ادعا می کنند که می توان از آنها برای 100000-150000 کیلومتر استفاده کرد. با این حال،در واقعیت، این قطعه با ارزش می تواند بسیار سریعتر فرسوده شود، به خصوص اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید و دائماً در ترافیک گیر کرده اید.

چرا تعمیر کاتالیزور مرسدس بنز AMG GT می تواند غیرقابل استفاده شود؟

واقعیت این است که مبدل کاتالیزوری خودرو یک فیلتر است. و فیلتر باید به طور مرتب تعویض شود اگر سیستم جرقه زنی از کار بیفتد، عمر دستگاه کاهش می یابد.چنین مشکلی معمولاً توسط رانندگان خودروها به راحتی تشخیص داده می شود. اگر احتراق به درستی تنظیم نشود، احتراق ناقص رخ می دهد. از این رو، مخلوط سوخت فقط تا حدی می سوزد. دوده زیادی که در مبدل جمع می شود تشکیل می شود که بهترین راه حل آن تمیز کردن آن است.

اگر از سوخت بی کیفیت استفاده شود، این دستگاه ممکن است آسیب ببیند. چرا که کامل نمیسوزه فرآیند پس از احتراق در کلکتور و این به طور مستقیم در مبدل اتفاق می افتد. ذرات میکرو فیلتر را مسدود می کنند و هوا نمی تواند از آن عبور کند.

در صورت استفاده از کاتالیزور بی کیفیت یا قطعه تقلبی، روی عمر طولانی محصول حساب نکنید. اگر قطعه یدکی غیر اصلی نصب می کنید، این خطر وجود دارد که قطر سلول کافی نباشد. در نتیجه، مبدل بلافاصله مسدود شده و کار نمی کند.

چگونه بفهمیم که تعمیر کاتالیزور مرسدس بنز AMG GT خودرو خراب است؟

تعمیر کاتالیزور مرسدس بنز AMG GT، چراغ “Check Engine” روی داشبورد روشن می شود. اگر سیستم خطای موتور را تشخیص دهد، روشن می شود ،که این به دلیل خواندن نادرست کاوشگر لامبدا است.

 اگر کاتالیست خودرو درست کار نکند قدرت خودرو کاهش می یابد.

ماشین می لرزد، و قدرت خودرو کاهش می یابد.

همه اینها به این واقعیت منجر می شود که موتور “نفس نمی کشد” و صداهای اضافی در زیر بدنه ایجاد می شود. صدای تق تق در دورهای بالا را می شنوید یا

کاتالیزور میتسوبیشی
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

هنگام استارت زدن خودرو رخ می دهد.

این معمولا زمانی اتفاق می افتد که سلول های سرامیکی شروع به شکستن می کنند.

و بوی بد از داخل کابین به مشام خواهد رسید.

فروش و خدمات تعمیر کاتالیزور مرسدس بنز AMG GT

همانطور که گفته شد کاتالیزور گازهای سمی خارج شده از موتور خودرو را از طریق واکنش ها به گازهای غیر سمی تبدیل می کند. این کاتالیزور ممکن است پس از مدتی دیگر کارایی اولیه خود را نداشته باشد و باعث ایجاد مشکل در عملکرد صحیح خودرو شود. شایع ترین علت خرابی کاتالیست بنز به گرفتگی شبکه های داخلی آن مربوط می شود.

این مشکل از ورود و خروج آسان گازهای خروجی موتور جلوگیری می کند، در نتیجه موتور دچار اختلال می شود و کارایی آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، در این صورت باید آن را تعمیر کنید.

پیشنهاد گروه تخصصی کاتالیست وان مراجعه به تعمیرگاه های معتبری است که از نیروهای مجرب و متخصص استفاده می کنند چرا که تعمیر کاتالیست بنز به دقت و تجربه زیادی نیاز دارد و از آنجایی که این قطعه قیمت بالایی دارد حساسیت لازم را دارد. باید هنگام تعمیر آن اعمال شود.

کاتالیست وان ارائه دهنده کلیه خدمات نگهداری و تعمیرات انواع کاتالیزورها با بهره مندی از پرسنل مجرب و تجهیزات مدرن و پیشرفته قادر است در اسرع وقت مشکلاتی را که در این بخش با آن مواجه خواهید شد شناسایی و در اسرع وقت آنها را تعمیر کند. ممکن است. بهترین راه.

فروش و خدمات تعمیر کاتالیزور مرسدس بنز AMG GT و سرویس آن

از آنجایی که کاتالیزور یکی از قطعات مهم خودرو محسوب می شود و نقش مهمی در کاهش آلاینده های موتور خودرو خواهد داشت، نیاز به چک هر چند ماهی دارد . سرویس کاتالیزور بنز به پاکسازی هرگونه آلودگی و رسوبات اضافی از داخل کمک می کند و کاتالیزور قادر است عملکرد خود را به درستی انجام دهد.

شستشوی کاتالیست باعث کارایی بیشتر این قسمت می شود. اما تعمیر و نگهداری این قطعه باید توسط کارشناسان متخصص انجام شود تا از آسیب احتمالی قطعات مختلف آن جلوگیری شود.

گروه تخصصی کاتالیست وان با کادری مجرب و دستگاه های متخصص کاتالیست های بنز را با بهترین مواد شوینده مخصوص سرویس می دهد. توجه داشته باشید که شستشوی کاتالیست بنز ممکن است در ظاهر آسان و راحت به نظر برسد، اما اگر مواد مصرفی برای شستشو کیفیت و کیفیت لازم را نداشته باشد و به اندازه کافی استفاده نشود، می تواند منجر به خرابی کاتالیست بنز شود.

فروش و تعمیر کاتالیزور مرسدس بنز AMG GT

کاتالیزور نقش مهمی در عملکرد صحیح موتور دارد و کوچکترین نقص در آن بر عملکرد خودرو تاثیر منفی می گذارد. بنابراین اگر این قسمت از خودروی شما مشکل دارد و این عیب قابل تعمیر نیست، باید در اسرع وقت آن را تعویض کنید.

اما یافتن کاتالیزور بنز اورجینال در این شرایط تحریمی که ایران با آن مواجه است کار بسیار سختی است و باید مراقب افرادی بود که به جای کاتالیست اصل، کاتالیست های تقلبی می فروشند.

برای جلوگیری از این تقلب ها بهتر است این قطعه را از مراکز معتبر خریداری کنید، کاتالیست وان یکی از مراکز فروش، تعمیر و نگهداری این قطعه در ایران است که خدمات خود را برای انواع خودرو ارائه خواهد کرد.

مرکز اختصاصی ما تمامی قطعات را به صورت اورجینال تهیه و با گارانتی به فروش می رساند. به همین دلیل هرگونه مشکلی که پس از تعویض کاتالیست قطعه پیش بیاید شامل گارانتی ما خواهد شد.

گروه تخصصی کاتالیست وان با سابقه طولانی و ممتاز در فروش کاتالیزورهای بنز مفتخر است که کاتالیست های با بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

فروش و خدمات کاتالیست بنز و خرید کاتالیست بنز

اگر کاتالیزور خودروی شما آسیب دیده و قابل تعمیر نیست، باید آن را تعویض و با کاتالیست جدید تعویض کنید.

اما خرید کاتالیست جدید مستلزم شناخت کافی از این قطعه خواهد بود زیرا در صورت عدم تعویض کاتالیست بنز اصلی با کاتالیست فرسوده و آسیب دیده احتمال اختلال در عملکرد موتور وجود دارد.

علاوه بر این، نصب کاتالیزور بی کیفیت مرسدس بنز می تواند از تصفیه مناسب گازهای خروجی از موتور خودرو جلوگیری کرده و محیط و هوا را آلوده کند. به همین دلیل بهتر است کاتالیست بنز را از افراد با دانش کافی خریداری کنید. و تجربه در این زمینه کمک می گیرند.

کاتالیست وان عرضه کننده انواع کاتالیزور خودرو قادر است بهترین کاتالیست بنز اصل را به شما معرفی کند. ما بر این باوریم که رضایت مشتری مهمترین اصل یک کسب و کار است، به همین دلیل همواره سعی کرده ایم خدمات خود را به نحو شایسته ای ارائه دهیم. تعمیرکاران متخصص و با تجربه ما می توانند اطلاعات مورد نیاز برای خرید این قطعه را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید کاتالیست مورد نظر خود را همراه با دانش بیشتر خریداری کنید.

فروش و خدمات کاتالیزور بنز و قیمت آن

کاتالیزور بنز یکی از گرانترین کاتالیزورهای موجود در بازار است. با افزایش نرخ ارز و گرانی بیش از حد خودروهای خارجی، محصولات بنز نیز با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه شده و به همین دلیل قیمت قطعات یدکی آنها نیز افزایش زیادی داشته است. قیمت کاتالیست بنز به مدل خودرو بستگی دارد. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کاتالیست بنز اصل بودن قطعه است، قطعات اصلی معمولا قیمت بالاتری نسبت به برندهای مختلف دارند.درست است که قیمت کاتالیزور بنز اصل گرانتر است اما کیفیت بهتری نیز دارند و با سایر قطعات نصب شده در مسیر اگزوز سازگاری بیشتری دارند و به خاطر کیفیت بالای آن باعث خواهد شد از هزینه تعمیر کاتالیزور زود هنگام راحت شوید.

گروه تخصصی کاتالیست وان تمامی کاتالیست های بنز را به صورت اورجینال عرضه می کند و با قیمت رقابتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. ضمنا کاتالیست های عرضه شده توسط مرکز ما دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشند.

برای مطالعه بیشتر : کاتالیزور ds

امتیاز مطلب post