خرید کاتالیزور هیوندای :

کاتالیزور هیوندای قطعه ای در مسیر خروجی گازهای موتور می باشد که قادر است تا اثر آلایندگی این گازها را تا ۹۰ درصد کاهش بدهد به شکلی که مونوکسید کربن و هیدروکربن های نسوخته به دی اکسید کربن و آب تبدیل خواهند شد.

این قطعه قادر است تا در کاهش آلودگی هوا به شدت موثر واقع شود و قادر می باشد تا اکسید ازت را تبدیل به گاز ازت کند. کاتالیست هیوندای طول عمری برابر با عمر خودرو خواهد داشت، اما نیاز می باشد تا در فواصل زمانی مشخص، سرویس گردد تا اگر شبکه های داخلی آن دچار گرفتگی شده، از بین رود.

اگر که سرویس آن به موقع انجام نگردد، کارایی خود را از دست خواهد داد و قادر نخواهد بود تا وظیفه اش را به خوبی انجام بدهد، همینطور امکان دارد تا گازهای خروجی از اگزوز آن تا پنج برابر آلودگی بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

گروه تخصصی کاتالیست وان ، ارائه دهنده انواع خدمات سرویس، تعمیر و فروش کاتالیزور بنز ، کاتالیزور بی ام و و دیگر خودروهای داخلی و خارجی با بهره مندی از کادری حرفه ای و با تجربه و توسط تجهیزات پیشرفته، آماده می باشد تا در این زمینه بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ارائه نماید.

توجه نمائید که میانگین عمر مفید این قطعه در حدود ۴ تا ۵ سال می باشد و بعد از گذشت این مدت لازم می باشد که با قطعه جدید جایگزین گردد.

در این قطعه یک سری عناصر اصلی موجود می باشد که وظیفه کاتالیستی را بر عهده خواهند داشت، این عناصر قادر خواهند بود تا جزو فلزات گران بها مانند رودیم، پالادیم، پلاتین و … باشند یا از جنس فلزاتی مثل مس، نیکل، منگنز و آهن و … انتخاب گردند.

همینطور عنصر سریم به عنوان آزاد کننده، ذخیره کننده و بافر اکسیژن در کاتالیست های سه گانه مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا باعث گردد همیشه مخلوط گاز در محدوده استوکیومتری ثابت بماند. چرا که در این محدوده شاهد بیشترین کارایی از کاتالیست های سه گانه می باشیم. اگر کاتالیست هیوندای شما دچار اشکال گردد، نگران نباشید، خودروی خود به مرکز خدمات ما بیاورید تا توسط دستگاه های عیب یاب، ایراد بوجود آمده را پیدا نمائیم و هرچه سریعتر اشکال آن را برطرف کنیم.

خرید کاتالیزور هیوندای و تعمیر آن

کاتالیزور هیوندای دارای عمر معین و مفیدی می باشد و هر چه بیشتر از عمر آن گذرد، تاثیر و فعالیت آن در کاهش میزان آلایندگی گازهای خروجی موتور کاسته می گردد. به تعبیر دیگر این قطعه دارای یک سری نقاط فعال می باشد که با گذشت زمان کارایی خود را از دست خواهند داد و یا به اصطلاح مسموم خواهند شد. این کاهش کارایی قادر است تا در اثر رسوب ماده واکنش گر در شبکه کاتالیست باشد که موجب می گردد ناخالصی ها در بخش های گوناگون آن جذب گردند.

این قطعه ساختار حساسی دارد و اگر به خوبی از آن نگهداری نگردد، امکان دارد دچار آسیب دیدگی گردد.

بیشترین علت ایراد در این قطعه، مسدود شدن شبکه اسفنجی آن می باشد که این گرفتگی موجب خواهد شد که گازهای خروجی از موتور به سختی از آن عبور نماید و در اثر فشار بیش از اندازه بر روی آن، این قطعه دچار اشکال گردد.

تعمیر کاتالیست هیوندای نیاز به مهارت و تجربه دارد و قادر نخواهیم بود تا آن را به دست اشخاص مبتدی و کم تجربه سپرد. کادر حرفه ای ما، با گذراندن دوره های تخصصی تعمیر و نگهداری کاتالیزور و داشتن سال ها تجربه کار در این زمینه، کلیه خدمات خود را به بهترین شکل ممکن و هزینه ای رقابتی ارائه می نماید. تعمیر کاتالیزور سانتافه در مرکز تخصصی کاتالیست وان به صورت کاملا تخصصی و تضمینی انجام می گردد.

خرید کاتالیزور هیوندای و عوامل خرابی آن؟

خرید کاتالیزور هیوندای و عوامل خرابی آن؟ضربه فیزیکی، یکی از دلایل خرابی کاتالیست هیوندایمی باشد. همانطور که گفته شد، کاتالیزور، قطعه ای شکننده و حساس می باشد و اگر از طریق یک جسم خارجی به صورت مستقیم به آن ضربه وارد گردد، باعث خرد شدن شبکه اسفنجی و آسیب دیدن اجزای دیگر آن خواهد شد. همینطور این قطعه حساسیت بالایی به دمای زیاد خواهد داشت و اگر بیش از اندازه داغ گردد، باعث خواهد شد که خاصیت خود را از دست دهد و کارایی لازم را نداشته باشد. گرمای بیش از اندازه، وقتی وارد کاتالیست می گردد که ایرادی در موتور آن بوجود آمده و باعث داغ شدن بیش از حد آن گردیده می باشد.

علاوه بر آن عواملی که بر سلامت و طول عمر این قطعه تاثیر خواهد گذاشت، میزان ناخالصی موجود در گازهای همچنین یکی دیگر از عواملی که بر سلامت و طول عمر این قطعه تاثیر خواهد گذاشت، میزان ناخالصی موجود در گازهای خروجی از موتور می باشد. اگر این گازها، شامل مواد ناخالصی باشند، مواد داخل کاتالیست به مرور زمان خاصیت خود را از دست خواهند داد. به عنوان نمونه اگر ایرادی در واشر سرسیلندر خودرو پدید آمده و آب و روغن به موتور خودرو وارد گردد، گازهای خروجی از سیلندر نیز حاوی این دو ماده می باشد و قادر است تا قطعه را دچار آسیب دیدگی کند. به همین دلیل اگر احساس نمودید که واشر سرسیلندر دچار مشکل گشته، به سرعت خودرویتان را به یک تعمیرگاه معتبر و مجاز ببرید تا بخش های مرتبط با موتور را بررسی نمائید و شما را از سلامت آن ها مطمئن سازد. ما قادر خواهیم بود تا این کار را در کوتاهترین زمان ممکن با دستگاه های پیشرفته و مخصوص خود برای شما انجام بدهیم.

تعمیر کاتالیزور هاوال h9
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

اگر که ایرادی در سیستم جرقه زنی موتور پیش بیاید، امکان دارد تا عملکرد این قطعه را تحت تاثیر مستقیم خود قرار بدهد. چرا که زمانی که جرقه زنی به موقع انجام نگردد، سوخت به صورت ناقص خواهد سوخت و مقداری سوخت خام همراه گازهای خروجی موتور وارد قطعه می شود و در آنجا آتش خواهد گرفت

این اتفاق می تواند صدمات شدیدی به کاتالیست وارد سازد تا جایی که امکان دارد نیاز به تعویض این قطعه باشد. از صوی دیگر، سرب بیش از اندازه ای که در بنزین تولید داخل وجود دارد و مکمل های سوخت از دیگر عوامل خرابی کاتالیزور می باشند.

برای مطالعه بیشتر : تعمیر کاتالیزور هیوندا جنسیس

خرید کاتالیزور هیوندای و نشانه های خرابی آن؟

خرابی کاتالیزور نشانه هایی دارد. اگر هر کدام از این نشانه ها را متوجه گشتید، به سرعت به یکی از مراکز تعمیر کاتالیزور هیوندای مراجعه کنید اگر احساس کردید که شتاب موتور کاهش یافته و دیگر شتاب گذشته را دارا نمی باشد، امکان دارد این قطعه دچار مشکل گشته شده باشد. همینطور افزایش مصرف سوخت قادر است تا خبر از وجود ایراد در آن را بدهد.اگر در هنگام روشن کردن خودرو با مشکل دیر استارت خوردن آن روبرو گشتید یا اگر خودرو اصلا روشن نشد، امکان خرابی کاتالیزور وجود خواهد داشت. به علاوه روشن شدن چراغ چک، بالا بودن میزان مونوکسید کربن و هیدروکربن ها در آزمایش آلایندگی، لرزش موتور در زمان سکون، کاهش دمای کاتالیست و استشمام بوی نامطبوع از اگزوز خودرو قادر خواهد بود تا نشانه هایی از وجود اشکال در این بخش باشد، مرکز خدمات حرفه ای  کاتالیست وان، آمادگی خود را برای انجام کلیه مراحل تعمیر کاتالیست هیوندای به صورت حرفه ای با دستگاه های مدرن اعلام می کند.

خرید کاتالیزور هیوندای و چه زمان باید نسبت به تعویض کاتالیزور هیوندای اقدام نمائید؟

کاتالیزوری که به درستی کار می نماید و کارایی حداکثری می باشد، قادر است تا گازهای خروجی از سیلندر را به گازهای بی خطر تبدیل خواهد کرد. اما به مرور زمان و با افزایش عمر قطعه، از خاصیت آن کاسته می گردد و دیگر نظیر گذشته قادر نخواهید بود تا گازهای آلاینده را به خوبی تصفیه نماید. در این مواقع اگر تعمیر و سرویس کاتالیست هیوندای جواب نداد، لازم می باشد تا آن را تعویض نمائید. تعویض کاتالیزور هیوندای باید در مراکز خدماتی مجاز و به دست اشخاص متخصص انجام گردد. چرا که یک شخص مبتدی امکان دارد تا نتواند آن را به خوبی در جایش نصب و محکم نماید و خودرو بعد از مدتی با مشکل مواجه خواهد شد.

خرید کاتالیزور هیوندای و شستشوی کاتالیزور هیوندای چگونه انجام می گردد؟

شستشوی کاتالیست هیوندای برای برطرف کردن رسوبات و آلودگی های بوجود آمده در آن انجام خواهد شد. به خاطر اینکه این قطعه یکی از اجزای مهم در خودرو محسوب می گردد، شستشو و سرویس آن نیاز به مهارت و دقت زیاد دارد. همانگونه که اشاره شد، به مرور زمان که از عمر آن خواهد گذشت، کارایی آن نیز کاهش پیدا می نماید. همینطور به دلیل قیمت بالایی که دارا می باشد، قادر نخواهد بود تا در فواصل زمانی کوتاه آن را تعویض نمائید. به همین خاطر بهترین راه سرویس کاتالیزور هیوندای می باشد تا از این طریق کارایی افزایش پیدا کند و قادر باشد به خوبی گازهای آلاینده را تصفیه نماید.

شستشوی کاتالیزور هیوندای نقش مهمی در کارکرد موتور و ایمنی آن خواهد داشت. چرا که وجود ایراد در این قطعه موجب خواهد شد که گازهای خروجی از سیلندر به خوبی از آن عبور ننماید و در کارکرد موتور اختلال ایجاد کند. برای شستشوی کاتالیزور محلول های مخصوصی موجود می باشد باید به این نکته توجه نمائید که محلولی که برای این کار استفاده می گردد از مواد درجه یک درست شده باشد و باعث نشود که به اجزای آن آسیب وارد گردد. مرکز خدمات کاتالیست وان برای سرویس کاتالیست هیوندای از بهترین مواد موجود در بازار استفاده می نماید تا علاوه بر برطرف شدن آلودگی های درون آن، طول عمر کاتالیست نیر افزایش پیدا کند.

امتیاز مطلب post