ارزش و قیمت خاک کاتالیزور زمانی مشخص می شود که بتوان فلزات موجود در آن را به دست آورد و در خاک کاتالیزور فلزات گروه پلاتین مانند پالادیوم و رودیوم وجود دارد و پلاتین یکی از ارزشمندترین فلزات در جهان می باشد که به دلیل خاصیت بالایی که دارد، در اکثر صنعت ها از آن استفاده می شود. شرکت های ساخت کاتالیزور خودرو، به دلیل این که فلزات گروه پلاتین خاصیت ضد آلایندگی دارند، از این فلز در داخل کاتالیزور استفاده می کنند.

کاتالیزور قطعه مهمی در خودرو می باشد که می تواند آلایندگی های خودرو را بیش از 90 درصد کاهش دهد و این قطعه باعث می شود تا سلامت انسان ها و محیط زیست در خطر نباشد. عمر مفید کاتالیزور خودرو بین 3 الی 4 سال می باشد و پس از این مدت، کاتالیزور خاصیت ضد آلایندگی خود را از دست می دهد باید یک کاتالیزور جدید را جایگزین آن کرد. کاتالیزورهای کار کرده را دیگر نمی توان در خودروها استفاده کرد و جزء ضایعات محسوب می شود.

اما از همین کاتالیزورهای ضایعاتی می تواند مواد اولیه مهم و ارزشمندی را به دست آورد و با بازیافت کاتالیزور می توان فلزات به کار رفته داخل آن را به دست آورد. فلزات به کار رفته در داخل هر کاتالیزور هر چند که کم هستند و مقدار آن ها چند گرم بیشتر نیست، ولی اگر کاتالیزورهای ضایعاتی زیادی داشته باشید، این مقدار بیشتر می شود و ارزش آن چندین برابر می شود. فلز پلاتین یک فلز ارزشمند و مهم می باشد و می توان گفت ارزش آن با طلا برابری می کند. ارزش و قیمت خاک کاتالیزور به پارامترهای مختلفی مانند نوع کاتالیزور خودرو و شرکت سازنده آن بستگی دارد.

خرید خاک کاتالیزور

ارزش و قیمت خاک کاتالیزور

اگر کاتالیزورهای ضایعاتی دارید، می توانید برای فروش آن ها با مجموعه کاتالیست وان تماس حاصل نمایید و همچنین این مجموعه یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیر و تعویض کاتالیزور انواع خودرو می باشد. بازیافت کاتالیزور خودرو نیاز به ابزارها و مواد شیمیایی می باشد و همچنین داشتن تجربه کافی در این کار لازم می باشد. خرید خاک کاتالیزور خودرو توسط کسانی انجام می شود که در زمینه بازیافت خاک کاتالیزور فعالیت می کنند و در بسیاری از موارد این کار توسط کارخانه های بازیافت انجام می شود و با ابزارها و دستگاه های مخصوص این کار را انجام می دهند.

بایدها و نبایدهای تعمیر کاتالیزور
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

برای خرید خاک کاتالیزور آگهی های بسیاری در اینترنت وجود دارد و اکثر افراد مشتریان خود را به این صورت پیدا می کنند. مجموعه کاتالیست وان یک مرکز تخصصی در زمینه کاتالیزور انواع خودروها می باشد و برای اطلاع از ارزش و قیمت خاک کاتالیزور می توانید با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

زمان تعویض کاتالیزور خودرو

کاتالیزور خودرو جزء قطعاتی است که دیر به دیر نیاز به تعویض دارد اما زمانی که عمر آن تمام شده باشد، باید برای تعویض آن اقدام کنید و در غیر این صورت، به دیگر اجزای خودرو آسیب وارد می شود. کاتالیزور خودرو وظیفه خارج کردن گازهای سمی حاصل از احتراق موتور را دارد و بیش از 90 درصد این گازها جذب کاتالیزور خودرو می شود. اگر عمر کاتالیزور به پایان رسیده باشد، این گازهای سمی به طور کامل جذب کاتالیزور نمی شوند و قسمتی از آن به موتور باز می گردد و باعث بالا رفتن حرارت موتور و همچنین کاهش شتاب خودرو می شود.

همچنین علائم دیگری مانند بالا رفتن مصرف سوخت و بوی نامطبوع داخل کابین خودرو به منظور پایان عمر کاتالیزور خودرو یا خرابی آن می باشد که باید توسط یک تعمیرکار متخصص کاتالیزور بازبینی شود. شما می توانید جهت تعمیر و تعویض کاتالیزور خودرو خود به مجموعه کاتالیست وان مراجعه نمایید و تعمیرکاران ما این کار را با بهترین کیفیت برای شما انجام می دهند.

قیمت خاک کاتالیزور

 خرید و فروش خاک کاتالیزور

خرید کاتالیزور