راهنمای خریذ کاتالیزور اورجینال

قبل از شروع خرید کاتالیست خودرو، می خواهیم کمی در مورد این قطعه صحبت کنیم. همه خودروهای دنیا آلاینده هستند، البته آلایندگی هر کدام با دیگری متفاوت است، به همین دلیل سازمان‌های بین‌المللی محیط زیست همواره تلاش کرده‌اند تا از انتشار آلودگی خودروها در جهان جلوگیری کنند.

این سازمان ها با وضع قوانین و مقررات خودروسازان را مجبور کرده اند که به فکر این مشکل باشند. آنها استانداردهای آلایندگی خودرو را تعیین می کنند تا کارخانه های خودروسازی بتوانند محصولات خود را طبق شرایط خود عرضه کنند و اگر شرکت های خودروسازی این قوانین را رعایت نکنند، با جریمه های سنگین مواجه می شوند.

بنابراین مهندسان این کارخانه ها شروع به مطالعه روش های مختلف برای کاهش آلایندگی خودرو کردند و به نتایج قابل توجهی دست یافتند.

یکی از مهمترین نتایج به دست آمده از این تحقیق، اختراع قطعه ای به نام کاتالیزور بود، قطعه ای که در مسیر خروج گازهای آلاینده از موتور قرار می گیرد و طی یک سری فرآیندهای شیمیایی، این گازها را تصفیه می کند. به این ترتیب خودروسازان این قطعه را روی محصولات جدید خود نصب کردند و صاحبان خودرو نیز کاتالیزورهای خودرو را خریداری و روی خودروهای خود نصب کردند. امروزه تمامی خودروها به این قطعه سازگار با محیط زیست مجهز هستند.

این کاتالیزور که بخشی از سیستم اگزوز خودرو است، بلافاصله پس از خروج اگزوز از سیلندر موتور قرار می گیرد و می تواند گازهای سمی و خطرناک را به گازهای کم ضررتر تبدیل کند. به همین دلیل به آن مبدل نیز می گویند.

این قطعه بسته به نوع موتور واکنش شیمیایی متفاوتی دارد. به عنوان مثال در خودروهای بنزینی این واکنش ها از نوع اکسیداسیون هستند. بر این اساس کربوهیدرات های حاصل از احتراق ناقص و همچنین اکسید نیتروژن و مونوکسید کربن تولید شده در موتور به آب، نیتروژن و دی اکسید کربن تبدیل می شوند.

اگرچه این قطعه عمدتاً در خودروها استفاده می شود، اما سایر وسایل نقلیه مانند لوکوموتیو و هواپیما نیز از این سیستم استفاده می کنند.

اگر مبدل کاتالیزوری خودرو شما معیوب است و قابل تعمیر نیست، باید آن را خریداری کنید.

مرکز تخصصی کاتالیست وان نماینده فروش کاتالیست های خودرو آماده ارائه این قطعه مهم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان می باشد.

برای اطلاع از قیمت کاتالیست خودرو و شرایط فروش استثنایی با ما تماس بگیرید.

خریذ کاتالیزور اورجینال و معرفی بخش های مختلف آن

کاتالیزور خودرو از سه قسمت اصلی تشکیل شده است. این سه بخش شامل مواد، لایه اکسید و هسته کاتالیزور است. در ادامه هر یک را به اختصار معرفی می کنیم.

ماده کاتالیزوری: هر کاتالیزور دارای یک ماده اصلی است که نقش مهمی در تصفیه آلاینده ها دارد.

البته قیمت این ماده بالاست، زیرا از موادی مانند کادمیوم، طلا، پلاتین، رادیوم و پالادیوم ساخته شده است.

به همین دلیل برای کاهش قیمت کاتالیزور خودرو از مواد بیشتری مانند پالادیوم و رادیوم در ساخت آن استفاده می کنند.

لایه اکسید: لایه اکسیدی در واقع به عنوان یک تکیه گاه مواد عمل می کند و سطح آن را گسترش می دهد.

لایه اکسید به طور کلی از دی اکسید سیلیکون، دی اکسید تیتانیوم، اکسید آلومینیوم یا ترکیبی از آلومینا و سیلیس انتخاب می شود.

هسته کاتالیست: این هسته می تواند ساختار لانه زنبوری یا یک ماده سرامیکی یکپارچه داشته باشد.

برای خرید کاتالیزور خودرو به نمایندگی های معتبر قطعات مراجعه کنید و کارت گارانتی بخواهید.

همچنین برای خرید کاتالیزور خودرو بهتر است از افراد مجرب و متخصص کمک بگیرید زیرا قطعات تقلبی در بازار وجود دارد و در صورت نصب آن بر روی خودرو به موتور، اگزوز و سایر قطعات مرتبط آسیب می رساند. تبدیل می شود و نمی تواند گازهای آلاینده را به خوبی تصفیه کند.

مرکز تخصصی ما با سالها تجربه در زمینه فروش کاتالیست خودرو آماده مشاوره رایگان در زمینه خرید این قطعه مهم می باشد.

خریذ کاتالیزور اورجینال و کاربرد آن

خریذ کاتالیزور اورجینال و کاربرد آنهمانطور که گفته شد، این قسمت به تبدیل آلاینده ها و گازهای مضر مانند هیدروکربن ها، اکسیدهای نیتروژن و مونوکسید کربن از موتور خودرو به گازهای ایمن کمک می کند.

هنگامی که موتور خودرو روشن است، گازهای خروجی اگزوز باعث افزایش دمای آن می شود.

کاتالیزور باید کاملا داغ باشد تا گازهای آلاینده را تصفیه کند. به این ترتیب وقتی این گازها وارد آن می شوند، واکنش شیمیایی رخ می دهد و مواد مضر موجود در گازها از بین می روند.

برخی از کاتالیزورها دارای پایه سرامیکی یا فلزی هستند که با آلیاژ پلاتین-ایریدیم پوشش داده شده است، ساختار شبکه آنها باعث ایجاد سطح تماس بزرگتر بین لایه کاتالیزوری و گازهای ورودی به آن و تصفیه بهتر می شود.

در این قسمت واکنش اکسید کننده برای هیدروکربن ها و مونوکسید کربن انجام می شود و آنها را به گازهای بی ضرری مانند دی اکسید کربن و آب تجزیه می کند تا به جای خروج مواد خطرناک از گازهای خروجی خودرو، مواد به سمت بیرون هدایت شوند. که اثرات بسیار کمتری ایجاد می کند. آسیب به محیط زیست

اگر مبدل خودروی شما مشکل دارد و باید آن را تعویض کنید، می توانید کاتالیست خودرو را از فروشگاه های اینترنتی معتبر فروش قطعات خودرو خریداری کنید.

خرید کاتالیزور خودرو در فروشگاه های اینترنتی به شما این امکان را می دهد که محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و در زمان خود صرفه جویی کنید.

مرکز تخصصی ما این محصولات را به صورت اورجینال با بهترین قیمت عرضه می کند. برای اطلاع از شرایط مناسب برای خرید کاتالیست خودرو با ما تماس بگیرید.

خریذ کاتالیزور اورجینال پس از پایان عمر مفید این قطعه

عمر مفید این قطعه مهم به شرایط نگهداری و شرایط منطقه ای که خودرو در آن رانده می شود بستگی دارد.

کاتالیزور مازراتی
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

خودروسازان ادعا می کنند که عمر مفید این قطعه بین 100 تا 150 هزار کیلومتر است، اما در شهرهای بزرگ که خودروها بیشتر وقت خود را در ترافیک می گذرانند، عمر آن کمتر است و باید زودتر تعویض شود.

در چنین شهرهایی بهتر است مالک خودرو برنامه بازدید و نگهداری دوره ای داشته باشد. تعمیر و نگهداری این قطعه آلودگی و رسوبات انباشته شده در این قسمت را از بین می برد و کارایی آن را همانند روز اول به حداکثر می رساند.

دلایل شکست
این قطعه به دلایل مختلف ممکن است آسیب ببیند و آسیب ببیند و شما مجبور به خرید کاتالیست خودرو شوید. در زیر به برخی از این دلایل اشاره شده است.

گرفتگی کاتالیزور با ناخالصی های ناشی از احتراق ناقص
اگر موتور خودرو روغن سوزی کند و در نتیجه دود سیاه رنگ ایجاد شود و این دود وارد کاتالیزور شود، بر عملکرد آن تاثیر منفی می گذارد و این قطعه کارایی خود را از دست می دهد.

نصب قطعات تقلبی یا بی کیفیت
اگر هنگام خرید کاتالیست خودرو، نوع بی کیفیت یا تقلبی به شما تحویل داده شود و آن را روی خودرو نصب کنید، کارایی لازم را نخواهد داشت و به سرعت خراب می شود.

در قطعات اصلی قطر دهانه رزوه های لانه زنبوری طبق استانداردهای خاصی ساخته می شود اما در قسمت تقلبی ممکن است اینطور نباشد و قطر این سوراخ ها کمتر از حد استاندارد باشد به همین دلیل این سوراخ ها مسدود می شوند. به مرور زمان و قطعه از کار می افتد.

استفاده از بنزین بی کیفیت
سوخت بی کیفیت تاثیر زیادی در تخریب آن دارد. زیرا اگر سوخت کیفیت لازم را نداشته باشد به طور کامل نمی سوزد و مقداری از سوخت خام وارد محفظه کاتالیست شده و در آنجا مشتعل می شود.

این اتفاق آسیب جدی به آن وارد می کند و خرید کاتالیست برای خودرو ضروری است.

خرابی سیستم جرقه زنی و جرقه زنی
عملکرد ضعیف سیستم جرقه زنی و جرقه زنی خودرو باعث اختلال در عملکرد این قطعه می شود. دلیل آن عدم احتراق کامل است که باعث احتراق ضعیف سوخت می شود. بنابراین احتراق ناقص دوده زیادی تولید می کند و این دوده مستقیما وارد آن شده و منافذ آن را مسدود می کند.

در چنین شرایطی، تعمیر و نگهداری دوره ای می تواند کمک کننده باشد، اما اگر این کار انجام نشد، تنها راه حل، خرید کاتالیزور خودرو است.

البته خرابی آن دلایل دیگری از جمله آسیب فیزیکی و … دارد که بسته به میزان آسیب باید مشخص شود که آیا قابل تعمیر است یا نیاز به خرید کاتالیست خودرو است.

ما در مرکز تخصصی خود با تجهیزات پیشرفته و کادری حرفه ای و مجرب می توانیم میزان آسیب وارده به کاتالیست را ارزیابی کرده و در صورت نیاز قیمت فروش کاتالیست خودرو را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید کاتالیزور خودرو با توجه به علائم خرابی آن
همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، این قطعه به دلایل مختلفی مشکلاتی را ایجاد می کند و ممکن است مالک آن را مجبور به خرید کاتالیست خودرو کند.

برخی از این عیوب ساده هستند و به سرعت قابل تعمیر هستند، اما برخی دیگر قابل تعمیر نیستند و باید قطعه را تعویض کرد. اما اگر می خواهید بدانید نشانه های شکست آن چیست، با ما همراه باشید.

از دست دادن قدرت موتور خودرو
اگر این قطعه نتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد، در زمان حرکت و توقف خودرو، ممکن است لرزش شدیدی در موتور ایجاد شود و در حین حرکت کشش لازم را نداشته باشد. دلیل آن مسدود شدن محفظه های اسفنجی آن است که باعث می شود موتور به خوبی تنفس نکند و قدرت موتور به میزان قابل توجهی کاهش یابد. در چنین شرایطی احتمالاً باید به فکر خرید کاتالیزور خودرو باشید.

چراغ چک ماشین روشن می شود
در صورت بروز خطا در سیستم های متصل به ISO خودرو، چراغ چک موتور روشن می شود و راننده را از مشکلات خودرو مطلع می کند. با دستگاه عیب یابی، کد خطای آن را شناسایی کرده و مشکل را برطرف کنید.

مرکز ما به لطف تجهیزات مدرن خود می تواند در سریع ترین زمان ممکن علت چک چراغ و خرابی این قطعه را تشخیص داده و شما را در خرید کاتالیست خودرو راهنمایی کند.

خروجی گاز اگزوز مشکل دارد
اگر این قسمت سالم باشد و دست خود را جلوی دهانه آن بگیرید، احساس می کنید که گاز به صورت منظم و ضربانی از این مسیر خارج می شود.

دلیل این امر کارکرد صحیح سوپاپ های اگزوز است، اما اگر احساس کردید جریان گاز خروجی نوسان ندارد یا قدرت کافی ندارد، ممکن است شبکه های آن از بین برود.

به این ترتیب باید خرید کاتالیزور خودرو را در دستور کار خود قرار دهید.

زوال کاتالیزور در طول زمان و با رسوب ناخالصی ها در شبکه های سلولی آن رخ می دهد. بنابراین، با خدمات سریع آن، می توانید از یک سری خرابی جلوگیری کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید، زیرا قیمت فروش کاتالیزور خودرو بالا است.

شنیدن صدای غیرعادی زیر ماشین
اگر هنگام استارت زدن یا چرخاندن موتور صدای تق تق در زیر خودرو شنیدید، به خرابی کاتالیست مشکوک شوید. اگر سلول های سرامیکی آن شکسته شود، در اثر نیروی گریز از مرکز و جریان گازهای خروجی، این ذرات به دیواره کاتالیزور برخورد کرده و این صدای تقریبا بلند را ایجاد می کنند. خرید کاتالیست خودرو و تعویض آن می تواند مشکل را حل کند.

خرید کاتالیزور هیوندای

خرید کاتالیزور ضایعاتی

خرید کاتالیزور

امتیاز مطلب post