قیمت خاک کاتالیزور خودروهای داخلی :

خودروهای داخلی نسبت به خودروهای خارجی زودتر به تعویض کاتالیزور نیاز دارند و به همین منظور هر خودرو داخلی باید بعد از 2 الی 3 سال کارکرد، باید کاتالیزور آن را برای بررسی به یک تعمیرکار کاتالیزور نشان دهد و در مواردی که خودرو کارکرد بالایی داشته باشد، نیاز به تعویض کاتالیزور می باشد. تعویض به موقع کاتالیزور خودرو باعث می شود تا دیگر قطعاتی که به آن مربوط می شوند آسیب نبینند ولی در صورتی که به این موضوع اهمیتی نشان ندهید، خیلی زود هزینه های بسیار زیادی روی دست شما می گذارد.

کاتالیزور قطعه است که باعث می شود گازهای حاصل از احتراق موتور از آن خارج شوند و کاتالیزور باعث جذب شدن بیش از 90 درصد این گازهای سمی به خود می شود و باعث می شود تا این گازها در فضای بیرونی پخش نشوند و پس از 2 الی 3 سال این خاصیت کاتالیزور به دلیل فرسودگی کمتر می شود و باید برای تعویض کاتالیزور خودرو اقدام کرد. دیر تعویض کردن کاتالیزور خودرو می تواند باعث آسیب به موتور خودرو شود و اگر موتور خودرو آسیب ببیند، هزینه های چند برابری برای شما در بر دارد.

اما کاتالیزور خودرو پس از تعویض دیگر کارایی ندارد به عنوان ضایعاتی به خرداران خاک کاتالیزور فروخته می شود و این افراد کاتالیزور خودرو را به خاک کاتالیزور تبدیل می کنند تا فرآیند استخراج فلزات خاک کاتالیزور بهتر انجام شود. در کاتالیزور خودرو مواد اولیه با ارزشی مانند فلز پلاتین به کار رفته است که با بازیافت خاک کالیزور می توان آن را به دست آورد. برای اطلاع از قیمت خاک کاتالیزور خودروهای داخلی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

علائم زمان تعویض کاتالیزور خودرو

قیمت خاک کاتالیزور خودروهای داخلی

هر قطعه ای در خودرو دارای یک طول عمر می باشد و پس از پایان آن برای بهبود عملکرد خودرو باید قطعه مورد نظر تعویض شود. روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا، صافی بنزین، روغن ترمز و … از جمله مواردی است که در طول سال و در هر سرویس عوض می شوند ولی برخی از قطعات و اجزای دیگر مانند لنت های ترمز، لاستیک، صفحه کلاچ و … دیرتر نیاز به تعویض دارند و در کنار این ها، کاتالیزور خودرو هم قطعه است که پس از چند سال کار کردن نیاز به تعویض دارد.

ارزش فلزات خاک کاتالیزور
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

کاتالیزور یکی از مهمترین اجزای خودرو محسوب می شود و زمانی که این قطعه دچار مشکل شود، عملکرد خودرو دچار اختلال می شود و اگر به موقع برای تعمیر آن اقدام نکنید به دیگر اجزای خودرو مانند موتور خودرو آسیب وارد می کند. به معمول کاتالیزور خودروهای داخلی پس از 2 الی 3 سال نیاز به تعویض دارند و البته این بستگی به عملکرد خودرو هم دارد. کاتالیزور خودرو پس از تعویض دیگر در داخل خودرو کارایی ندارد و ضایعات محسوب می شود اکثر تعمیرکاران کاتالیزور، این کاتالیزورهای فرسوده را با قیمت خاک کاتالیزور خودروهای داخلی به خریداران خاک کاتالیزور می فروشند.

بیشتر بخوانید: قیمت فلزات خاک کاتالیزور

خریداران خاک کاتالیزور با جمع آوری مقداری زیادی کاتالیزور خودرو، اقدام به بازیافت آن می کنند و فلزات ارزشمند آن مانند فلز پلاتین را از خاک کاتالیزور استخراج می کنند و با فروش آن ها می توانند درآمد بسیار خوبی به دست آورند. بازیافت خاک کاتالیزور باعث می شود تا از هدر رفتن مواد اولیه ارزشمند مانند فلز پلاتین جلوگیری شود و همچنین دوباره می توان از این فلز در صنعت های مختلف از جمله کارخانه های ساخت کاتالیزور استفاده کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خاک کاتالیزور خودروهای داخلی می توانید با مجموعه کاتالیست وان تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

کاتالیست وان یک مرکز تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور خودرو می باشد و همچنین اگر خاک کاتالیزور برای فروش دارید می توانید با این مجموعه تماس بگیرید و کاتالیست وان خریدار خاک کاتالیزور شما می باشد.

شماره تماس: 09128385256
امتیاز مطلب post