شاید برای شما هم سوال باشد که هزینه تعمیر و تعویض کاتالیزور چقدر می شود و این که از کجا متوجه شویم که کاتالیزور به تعمیر یا تعویض نیاز دارد. این روزها برای خریدن هر چیزی ابتدا از قیمت آن ها مطلع می شوند و در صورت مناسب بودن قیمت، اقدام به خریدن آن می کنند. برای خرید کاتالیزور می توانید به جای مراجعه حضوری به فروشگاه های لوزام یدکی خودرو می توانید به وب سایت کاتالیست وان مراجعه کرده و ضمن مشاهده قیمت و نوع کاتالیزورهای متفاوت مانند کاتالیزور بنز و کاتالیزور ورنا و…  بعد از انتخاب کاتالیزور مورد نظر خود، آن را سفارش دهید.

قیمت کاتالیزورها با یک دیگر متفاوت می باشد و هر خودرویی کاتالیزور متناسب خود را دارد که قطعا قیمت آن ها با یک دیگر متفاوت می باشد. قیمت کاتالیزورها بر اساس نوع خودرو و کشور سازنده آن ها می باشد و طبیعتا هر چقدر خودرو شما قیمت بالایی داشته باشد، قیمت قطعات و لوازم یدکی آن هم به نسبت گران تر می باشد. به طور مثال کاتالیزور خودروهایی مانند بنز و بی ام و که جزء خودروهای لوکس و گران قیمت محسوب می شوند، به نسبت خودروهایی مانند هیوندای گران تر می باشد. البته مدل خودرو هم در قیمت کاتالیزور بی تاثیر نیست و هر چه مدل خودرو بالاتر باشد قیمت کاتالیزور آن نیز بیشتر است.

فروش و تعمیر کاتالیزور بنز

زمان تعویض کاتالیزور

هزینه تعمیر و تعویض کاتالیزور

بسیاری از رانندگان این سوال را دارند که از کجا بفهمیم کاتالیزور به تعویض نیاز دارد؟ کاتالیزورها معمولا جزء قطعاتی محسوب می شوند که دیر به دیر تعویض می شوند و به طور طبیعی طول عمر یک کاتالیزور حدودا 3 الی چهار سال می باشد و حتی اگر در این زمان کاتالیزور مشکلی نداشت، باید آن را به یک مکانیک نشان دهید تا به طور کامل آن را بررسی کند.

خرید کاتالیست تویوتا
بیشتر بخوانید
مرکز تخصصی تعمیرکاتالیزور

خودروهایی که هنوز از آن ها زیاد استفاده نشده است و کارکرد پایینی دارند نیازی به تعویض کاتالیزور ندارند و خودروهایی که حداقل 3 الی 4 سال از عمر آن ها می گذرد نیاز به تعمیر و شاید تعویض کاتالیزور دارند. اگر قبل از پایان عمر کاتالیزور مشکلاتی کانند کاهش شتاب خودرو، بالا رفتن حرارت موتور، مصرف سوخت بالا و احساس بوی نامطبوع مشاهده کردید، می تواند یکی از دلایل خرابی کاتالیزور باشد.

فروش و تعمیر کاتالیزور هیوندای

خرید کاتالیزور

اگر خودرو شما به یک کاتالیزور جدید نیاز دارد می توانید از مجموعه کاتالیست وان این محصول را با قیمت مناسب و به صورت تضمینی خریداری نمایید. مجموعه کاتالیست وان دارای یک تیم تخصصی در زمینه تعمیر و تعویض کاتالیزور خودرو می باشد که می توانید جهت انجام این کار به این مجموعه مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.